آموزش شروع کار با اقیانوس ها در مایا

Getting Started with Oceans in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ویژگی های قدرتمند اقیانوس مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited. در این آموزش مایا، نحوه استفاده از ویژگی های قدرتمند اقیانوس مایا را یاد خواهیم گرفت. با استفاده از اقیانوس‌های مایا، می‌توانیم در عرض چند دقیقه به نتایج کیفی دست یابیم. ما این پروژه را با یادگیری اصول اولیه ایجاد اقیانوس مایا و اینکه واقعاً از چه چیزی ساخته شده است، آغاز خواهیم کرد. سپس در مورد ویژگی هایی که باید در ابتدای پروژه تنظیم کنیم، یاد خواهیم گرفت. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه نویز امواج و طول آنها را کنترل کنیم. پس از آن، نمودارهای خطی برای تغییر ارتفاع، تلاطم و پیک هر موج ایجاد می کنیم. ما آموزش را با افزودن فوم و ویرایش اطلاعات رنگ سایه زن به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با اقیانوس ها در مایا Getting Started with Oceans in Maya

  • شروع کار با اقیانوس ها Getting Started with Oceans

  • Ocean Shader: Ocean Attributes Ocean Shader: Ocean Attributes

  • Ocean Shader: Num Frequency Ocean Shader: Num Frequency

  • Ocean Shader: Wave Height Ocean Shader: Wave Height

  • Ocean Shader: Wave Turbulence Ocean Shader: Wave Turbulence

  • Ocean Shader: Wave Peaking Ocean Shader: Wave Peaking

  • Ocean Shader: فوم Ocean Shader: Foam

  • Ocean Shader: Bump Blur و Horizon Filter Ocean Shader: Bump Blur and Horizon Filter

  • Ocean Shader: رنگی Ocean Shader: Color

  • کنترل های پیشرفته: جهت باد Advanced Controls: Wind Direction

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با اقیانوس ها در مایا
جزییات دوره
1h 15m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.