مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمی کند.
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
(صرفا برای مشاهده نمونه ویدیو، ممکن هست نیاز به شکن داشته باشید.)
بارگزاری مجدد
توضیحات دوره:
آیا با ساخت AAA Props برای بازیها همکاری دارید؟
سپس من شما را به Nexttut خوش آمد می گویم ساخت بازی AAA برای مبتدیان .
درباره من:
نام من آرش عارف است و هنرمند محیط بازی های سه بعدی بوده ام.
در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:
میتوانید برای بازیهایی با جریان کاری غیرمخرب، ابزارهای AAA ایجاد کنید و با تکنیکهایی برای کارآمدتر بودن در ساخت غرفه آشنا شوید. آنچه خواهید آموخت:
گردش کار غیر مخرب. کار با Booleans برای ایجاد بسیاری از اشکال. مجسمه سازی با پلی بالا در Zbrush. نحوه بهینه سازی برای برنامه های بازی. نحوه افزایش کیفیت بافت در Substance 3D Painter. چگونه یک خط لوله ایجاد کنیم که هر بار کار کند. این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس برای افرادی مناسب است که سابقه سه بعدی دارند و میخواهند در تولید بازی بپرند و به دنبال یک خط لوله آزمایش شده برای رسیدن به نتیجه خوب باشند این کلاس همچنین برای کسانی که در حال توسعه بازی هستند و میخواهند چند گردش کار جدید را برای کارآمدتر بودن یاد بگیرند، خوب است. چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟
این کلاس برای کاربران کاملاً جدید سه بعدی طراحی نشده است.
الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟
خوب است در مورد بسته های مدل سازی اطلاعات قبلی داشته باشید. اکنون به من بپیوندید:
بنابراین اگر میخواهید AAA Props را برای بازیها بسازید، اکنون به من بپیوندید و مهارتهای خود را به سطح بعدی ببرید.
دانلود
پروژه کلاس: یک مدل رادیویی آماده بازی بسازید
مرحله 01: از همان طرح کلاس یا طرح خود برای رادیو استفاده کنید.
مرحله 02: مدل را با استفاده از روشهایی که از کلاس آموختهاید، مدلسازی و بافتدهی کنید.
مرحله 03: 3 تصویر را از زوایای مختلف رندر کنید
مرحله 04: آن رندرها را به عنوان پروژه کلاس در اینجا آپلود کنید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
جزئیات رادیو بزرگ
Big Radio Details
تکمیل هدفون راست
Completing Right Earphone
مجسمه سازی پلی بالا نهایی
Final High Poly Sculpting
افزونه ها و رابط کاربری بیشتر
More Addons And UI
معرفی Zbrush
Intro To Zbrush
ال ای دی های پنل جلو
Front Panel LEDs
اضافه کردن پانل های دستگیره
Adding Knob Panels
پالایش پانل های جلو
Refining The Front Panels
صفحه نمایش LED رادیو
Radio LED Screens
باز کردن رادیو
Unwrapping The Radio
بهینه سازی قطعات رادیویی
Optimizing Radio Pieces
اتصال رادیو
Connecting The Radio
شبیه سازی پارچه
Cloth Simulation
متشکرم
Thank you
نسخه ی نمایشی گردش کار
Demo Of The Workflow
سطح اول بهینه سازی
First Level of Optimization
مسدود شدن هدفون
Headphones Blockout
جزئیات گوشی سمت چپ
Left Earphone Details
توضیح ساختار
Explaining The Structure
معرفی
Introduction
هدفون Low Poly
Low Poly Headphones
جزئیات اصلی هدفون
Headphones Primary Details
استفاده از Booleans هدفون
Applying Headphone Booleans
مجسمه سازی جزئیات کوچکتر
Sculpting Smaller Details
عناصر متن رادیویی
Radio Text Elements
باز کردن هدفون
Unwrapping The Headphone
هدفون کم پلی باز کردن
Headphone Low Poly Unwrap
دکمه ها و پانل های رادیویی
Radio Buttons And Panels
جزئیات پانل های پشتی
Detailing The Back Panels
در حال تکمیل هدفون چپ
Completing Left Earphone
میکسر صوتی در بالا
Audio Mixer On Top
رادیو کم پلی باز کردن
Radio Low Poly Unwrap
از بین بردن پلی بالا
Decimating The High Poly
افزودن جزئیات ثانویه
Adding Secondary Details
اتمام رادیو
Finishing The Radio
نصب افزونه های رایگان
Installing Free Addons
دانلود فایل های پروژه
Download Project Files
دینامش نتیجه
Dynamesh The Result
استفاده از رادیو بولین
Applying Radio Booleans
مسدود شدن رادیو
Radio Blockout
ساخت کانکتور
Making The Connector
رفع مشکلات پخت
Fixing Baking Issues
پلاگین و میزان صدا
Audio Plug And Volume
قطعات وسط و بند
Middle Pieces And Strap
مش های پخت
Baking Meshes
سطح اول باز کردن
First Level Of Unwrap
بافت رادیویی نهایی شد
Radio Texture Finalized
صادرات به UE5
Exporting To UE5
نمایش نظرات