آموزش Into the Ocean: Character Modelling Essentials در Blender 3D

Into the Ocean: Character Modeling Essentials in Blender 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بهترین انیمیشن سه بعدی کاراکترها با یک مدل جذاب شروع می شود. این کلاس مهارت های ضروری مدل سازی سه بعدی مورد نیاز برای جان بخشیدن به طرح های ساده کاراکتر در سه بعدی را به شما آموزش می دهد.

مدل‌سازی شخصیت برای انیمیشن می‌تواند زمان‌بر باشد و تسلط بر آن سال‌ها طول بکشد. با شروع کار با کاراکترهای ساده، می‌توانید به سرعت مهارت‌های ضروری مدل‌سازی را بیاموزید که پایه‌ای برای تمام پروژه‌های آینده شما خواهد بود.

در طول این کلاس، من رویکرد خود را برای مدل‌سازی، بافت‌سازی، سایه‌زنی و نورپردازی یک شخصیت بر اساس یکی از طرح‌های کلاسم به اشتراک می‌گذارم. ما همچنین به قرار دادن این شخصیت در یک محیط ساده زیر آب ادامه خواهیم داد.

شما آزاد هستید که با استفاده از طرح ارائه شده همراه باشید یا اگر قبلاً کلاس طراحی شخصیت من را دنبال کرده اید، ممکن است بخواهید از یکی از طرح های خود استفاده کنید.

با دنبال کردن همراه با کلاس، مهارت‌های ارزشمندی را به دست خواهید آورد که می‌تواند برای مدل‌سازی بسیاری از طرح‌های ساده کاراکتر دیگر استفاده شود.

آنچه خواهید آموخت:

  • در پایان این کلاس، شما تمام مهارت های لازم برای مدل سازی شخصیت های ساده خود را خواهید داشت.
  • شما همچنین آماده خواهید بود تا به کلاس بعدی من بروید، جایی که یاد می گیرید کنترل ها را در قالب یک ریگ شخصیت اضافه کنید و شخصیت خود را به طور کامل متحرک کنید.

آنچه ایجاد خواهید کرد:

  • با دنبال کردن کلاس، یک مدل کاراکتر سه بعدی و یک تصویر نهایی و کاملاً رندر شده ایجاد خواهید کرد.

خوب است بدانید:

  • این یک کلاس سطح مبتدی است که از نرم افزار رایگان سه بعدی Blender استفاده می کند.
  • هیچ تجربه قبلی در مدل‌سازی کاراکتر مورد نیاز نیست، اما آشنایی با رابط کاربری Blender بسیار مفید خواهد بود.
  • اگر در Blender تازه کار هستید، توصیه می کنم با کلاس خود شروع کنید که پایه محکمی برای ساختن بر روی آن فراهم می کند.
  • اگر می خواهید شخصیتی را بر اساس طرح خود مدل کنید، با کلاس من شروع کنید.
  • برنامه نرم افزار Blender را می توان به صورت رایگان از:
  • دانلود کرد

در پایان این کلاس، مهارت‌های ضروری مدل‌سازی شخصیت مورد نیاز برای زنده کردن شخصیت‌های جذاب برای پروژه‌های تصویرسازی سه بعدی یا انیمیشن خود را خواهید داشت.

بیایید شروع کنیم!

پس از اتمام این کلاس، فراموش نکنید  اینجا را در Skillshare بررسی کنید.

در این کلاس شما قادر خواهید بود تا با نشان دادن نحوه مدل‌سازی یک شخصیت ماهی گرمسیری همراه باشید. برای پروژه کلاسی شما، من دوست دارم نسخه طراحی شخصیت من را ببینم یا اینکه چگونه اصول نشان داده شده را در طرح های اصلی شخصیت خود به کار گرفته اید.

  • پروژه کلاس نهایی شما از یک تصویر کاراکتر رندر شده نهایی تشکیل شده است.
  • تصویری از پروژه نهایی خود را به صورت jpg یا png. با وضوح حداقل 1280x720 پیکسل آپلود کنید تا از آن به عنوان جلد پروژه استفاده کنید.
  • اگر مایلید بازخوردی در این راه داشته باشید، در صورت تمایل تصاویر کار در حال انجام را نیز آپلود کنید.

از آن لذت ببرید، و من مشتاقانه منتظر دیدن آنچه شما خلق می کنید هستم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی: کپی کردن باله Modeling: Duplicating the Fin

  • مدل سازی: مسدود کردن فرم Modeling: Blocking the Form

  • نورپردازی: نورپردازی HDRI Lighting: HDRI Lighting

  • مدل سازی: هندسه و آینه را اضافه کنید Modeling: Add Geometry & Mirror

  • نقاشی بافت: نشانه گذاری روی بدن Texture Painting: Body Markings

  • روشنایی: تنظیم نورها Lighting: Adjusting the Lights

  • مدل سازی: باله های لگنی Modeling: Pelvic Fins

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • نقاشی بافت: بدنه اصلی Texture Painting: Main Body

  • نقاشی بافت: نشانه گذاری چشم Texture Painting: Eye Markings

  • مدل سازی: اشیاء والدین Modeling: Parenting Objects

  • معرفی Introduction

  • سایه زدن: سایه چشم Shading: Eye Shader

  • نقاشی بافت: باله Texture Painting: Fins

  • روشنایی: پرتو نور Lighting: Light Beam

  • رنگ آمیزی بافت: UV Texture Painting: UV’s

  • نورپردازی: با استفاده از یک کوکی Lighting: Using a Cookie

  • مدل سازی: Subdivision Modifier Modeling: Subdivision Modifier

  • نمای کلی کلاس Class Overview

  • مدل سازی: باله مقعدی Modeling: Anal Fin

  • مدل سازی: باله پشتی Modeling: Dorsal Fin

  • مدل سازی: دهان Modeling: Mouth

  • مدل سازی: تعریف مقیاس Modeling: Defining the Scale

  • مدل سازی: اصلاح حجم Modeling: Refine Volume

  • نقاشی بافت: تنوع رنگ Texture Painting: Colour Variation

  • مدلینگ: چشم Modeling: Eyes

  • مدل سازی: با استفاده از مرجع Modeling: Using Reference

  • مدل سازی: باله سینه ای Modeling: Pectoral Fin

  • مدل سازی: اصلاح فرم Modeling: Refining the Form

  • نورپردازی: تنظیمات نهایی Lighting: Final Adjustments

  • مدل سازی: تنظیمات نهایی بدنه Modeling: Final Body Adjustments

نمایش نظرات

آموزش Into the Ocean: Character Modelling Essentials در Blender 3D
جزییات دوره
3h 12m
31
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
563
- از 5
دارد
دارد
دارد
John Knowles
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Knowles John Knowles

کارگردان انیمیشن

من عاشق انیمیشن و احساس جان دادن به شخصیت‌ها هستم، اما وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم، سخت بود که بدانم از کجا شروع کنم.

به همین دلیل است که تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از کلاس‌های باکیفیت ایجاد کنم و بر اساس سال‌ها تجربه حرفه‌ای‌ام، مسیر روشنی را برای انیماتورهای جدید برای شروع انیمیشن ارائه کنم.

اگر رویای یادگیری انیمیشن شخصیت ها را دارید، امیدوارم این کلاس ها راه را به شما نشان دهند!

من واقعاً از دیدن آنچه می توانید ایجاد کنید هیجان زده هستم!



برای کشف بیشتر درباره من، بیوگرافی کامل من را در زیر بررسی کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید هر زمان که کلاس‌های جدیدی منتشر می‌کنم به شما اطلاع داده شود، فقط دکمه + دنبال کردن را فشار دهید.

بیش از همه، من یک داستان سرا هستم.

چه نوشتن، چه تصویرسازی یا انیمیشن، هدف من همیشه بیان بهترین داستان ممکن است.

من به عنوان انیماتور شخصیت و کارگردان انیمیشن برای تلویزیون کودکان، بیش از پانزده سال است که به طور حرفه ای داستان می گویم.

اکنون، وقتی مشغول کمک به گفتن داستان شخص دیگری نیستم، تمام این تجربه را برای آوردن برخی از ایده های اصلی خودم به جهان به کار می برم.


علاوه بر داستان گویی در اشکال مختلف و متنوع، من همیشه عاشق ماجراجویی و دنیای طبیعی بوده ام. بالا رفتن از کوه ها و خوابیدن زیر ستاره ها، دوچرخه سواری در سراشیبی در مسیر تکی فراگیر، گرفتن چند موج یا به سادگی پیاده روی آرامش بخش در جنگل های محلی. وقت آزادم را اینگونه می گذرانم و بیشتر الهاماتی را پیدا می کنم که به کارم وارد می شود.

منبع کلیدی دیگر من خانواده ام هستند. با کودکان خردسالی که دائماً برای اولین بار چیزهایی را تجربه می‌کنند، نمی‌توانید دنیا را با چشمانی تازه نبینید و در بسیاری از چیزهای روزمره که در غیر این صورت بدیهی می‌گرفتیم، شادی و الهام پیدا کنید.

اگر می‌خواهید برخی از کارهای انیمیشن و تصویرسازی من را ببینید، یا فقط کمی بیشتر درباره من بدانید، به وب‌سایت نمونه کارها من سر بزنید: