آموزش تقلب یک حیوان بالدار در مایا

Rigging a Winged Animal in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید چگونه کل شخصیت پرنده را از ابتدا تا انتها در مایا تقلب کنید. جیسون باسکین فرایند کامل را با یک اسکلت مجازی - قرار دادن مفصل ها و جهت دهی آنها به گونه ای که رفتار قابل پیش بینی داشته باشند ، پیش می برد. شما کنترل هایی را اضافه خواهید کرد تا بعداً یک انیماتور بتواند با ایجاد تمرکز روی بال ها و ایجاد حرکت در بال ها و حرکت به سمت پاها و عقب ، شخصیت را تغییر شکل دهد و شخصیت را به وجود آورد. سپس رفتار پر را ایجاد خواهید کرد ، با اضافه کردن کنترل ها و ویژگی هایی که اجازه می دهد بال برای پرواز یا استراحت شکل بگیرد. جیسون حتی نحوه ایجاد تغییر شکل کدو ، کشش و خم را برای سبک های انیمیشن کارتونی تر نشان می دهد. سرانجام ، شما مش را به اسکلت متصل کرده و پرنده خود را برای یک پرواز آزمایشی خواهید برد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد اسکلت
  • جعل اتصالات بال
  • پرداختن به ضمائم ثانویه
  • شکل دادن به پرها
  • پرداختن به بال زدن
  • افزودن تغییر شکل کدو / کششی / خم به سر
  • گره زدن عناصر دکل با هم
  • تست دکل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • کار با پلک ها ، استفاده از شکل های مخلوط بین Welcome

  • کار با پلک ها ، استفاده از شکل های مخلوط بین What you should know before watching this course

  • کار با پلک ها ، استفاده از شکل های مخلوط بین Using the exercise files

1. ایجاد دکل اصلی بدنه 1. Creating the Basic Body Rig

  • ایجاد اسکلت Creating the skeleton

  • اتصالات اتصالات بال اولیه Rigging the primary wing joints

  • شروع به کار با پاها و پاها Getting started with the legs and feet

  • مخلوط کردن بین راه انداز چشم و GUI مبتنی بر هدف ایجاد یک رابط پیشرفته تر ایجاد یک رابط کاربری اساسی (UI) کنترل کنترل وفاداری شکل با چگالی دکل و قابلیت استفاده قرار دادن مفاصل و چرخش مشترک با استفاده از کلیدهای رانده شده مفصل ها درک مطلب راه اندازی مشترک مبتنی بر مراحل بعدی استفاده از پرونده های ورزش کاری که باید قبل از تماشای این دوره بدانید خوش آمدید دستیابی به همراه زائده های ثانویه Completing the legs and feet

  • کار با پلک ها ، استفاده از شکل های مخلوط بین Rigging the back

  • کار با پلک ها ، استفاده از شکل های مخلوط بین Dealing with secondary appendages

2. درگیر کردن تغییر شکل پیشرفته بدن 2. Incorporating Advanced Body Deformers

  • بررسی اجمالی پرهای اولیه Primary feathers overview

  • کار با پرهای بیرونی Working with the outer feathers

  • کار با پرهای داخلی Working with the inner feathers

  • شکل دادن به پرها با تغییر شکل سیم Shaping the feathers with wire deformers

  • خطاب به بال "tuck" Addressing the wing "tuck"

  • ساختن پشت "کشش" Making the back "stretchy"

  • اضافه کردن یک تغییر شکل Squash / Stretch / Bend به سر Adding a Squash/Stretch/Bend deformer to the head

  • عناصر دکل را به هم وصل کنید Tying the rig elements together

3. چسباندن پوست 3. Attaching the Skin

  • اتصال مش به اسکلت را صاف کنید Smooth binding the mesh to the skeleton

  • پالایش وزن پوست Refining skin weights

  • تست دکل Testing the rig

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تقلب یک حیوان بالدار در مایا
جزییات دوره
1h 54m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
31,909
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Baskin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Baskin Jason Baskin

جیسون باسکین از سال 1991 در حال ایجاد آثار هنری سه بعدی برای پروژه های بازی و پخش است. وی در میان این مدل ها ، مدل ها ، انیمیشن ها و شخصیت های مختلفی برای LAIKA / House ، SEGA و Intel تولید کرده است. جیسون همچنین به عنوان عضو هیئت علمی تمام وقت در انستیتوی هنر پورتلند خدمت کرده است و برنامه درسی آنلاین را برای کالج هنر و طراحی راکی کوه ایجاد کرده است. تجهیزات مختلف شخصیت مایا توسط هزاران انیماتور دانشجویی در سراسر جهان استفاده می شود. جیسون وقتی که به عنوان یک هنرمند CG کار نمی کند ، مشغول پروژه های سنتی تصویرگری و نقاشی روغن هوایی مجسمه ای و پولی است. جیسون اخیراً وزارت امور خارجه خود را از کالج هنر و طراحی ساوانا بدست آورده و در پورتلند ، اورگان به همراه همسر و دو فرزندش زندگی می کند. می توانید اطلاعات بیشتری از کارهای جیسون را در سایت www.jasonbaskin.com مشاهده کنید.