آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت ، نورپردازی و جلوه ها (2017)

Cert Prep: Unity Materials, Lighting, and Effects (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده مجاز Unity ، مهارت خود را در استفاده از Unity برای توسعه بازی نشان دهید. در این دوره ، آلن تورن را دنبال کنید زیرا او شما را برای بخشی از آزمون با تمرکز بر روی مواد ، نور و جلوه ها آماده می کند. آلن در مورد ایجاد مواد ، بافت و نقشه برداری ، شفافیت و انیمیشن بافت صحبت می کند. او همچنین به شما کمک می کند تا با روشنایی ، کاوش در مورد روشنایی جهانی ، پخت نور ، چراغ های منطقه و نور پویا شروع کنید. به علاوه ، او انسداد و شکوفه محیط ، عمق زمین و دانه ، و درجه بندی رنگ و رنگ را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مواد
  • بافت و نقشه برداری
  • مواد PBR
  • کاشی کاری و جبران خسارت
  • انیمیشن بافت
  • شروع کار با روشنایی
  • پخت سبک
  • نور پویا و گسیل
  • ایجاد نمایه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مواد و بافت ها 1. Materials and Textures

  • مروری بر مواد Materials overview

  • مواد و بافت ها Materials and textures

  • ایجاد مواد Creating materials

  • بافت و نقشه برداری Textures and mapping

  • مواد PBR PBR materials

2. مواد در عمق 2. In-Depth Materials

  • نقشه های عادی Normal maps

  • خود روشنایی Self illumination

  • شفافیت Transparency

  • کاشی کاری و جبران خسارت Tiling and offsets

  • انیمیشن بافت Texture animation

3. روشنایی 3. Lighting

  • با روشنایی شروع کنید Get started with lighting

  • انواع نور Light types

  • روشنایی جهانی Global illumination

  • پخت سبک Light baking

  • چراغهای منطقه Area lights

  • نورپردازی پویا Dynamic lighting

  • روشنایی گسیل کننده Emissive lighting

4. پردازش پست 4. Post Processing

  • معرفی جلوه های دوربین Introducing camera effects

  • ایجاد پروفایل Creating profiles

  • انسداد و شکوفه محیط Ambient occlusion and bloom

  • عمق مزارع و دانه Depth of field and grain

  • درجه بندی رنگ و رنگ Vignette and color grading

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش آمادگی Cert: مواد وحدت ، نورپردازی و جلوه ها (2017)
جزییات دوره
2h 11m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,563
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.