آموزش ارائه دهنده هنر: 3ds Max

ART Renderer: 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: رندر Autodesk Raytracer (ART) رندر سریع و مبتنی بر فیزیک است که برای تعدادی از برنامه های Autodesk از جمله 3ds Max ، Revit و Inventor در دسترس است. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از این ارائه دهنده هیجان انگیز و آسان برای استفاده بیشتر بهره مند شوید. جورج مائستری کار خود را با اصول اولیه آغاز می کند ، نگاهی به کنترل های ارائه شده برای ART Render می اندازد و توضیح می دهد که چگونه از 3ds Max Scene Converter برای ترجمه صحنه هایی که از پروژه های قدیمی مهاجرت کرده اند استفاده کنید. او نحوه ایجاد مواد برای ART را نشان می دهد ، و با مطالعه اصول اولیه Material Physical ، که مواد پیشنهادی برای ارائه دهنده ART است ، کاوش می کند. جورج همچنین کار با چراغ ، ایجاد عمق میدان و پیکربندی تاری حرکت در ART را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • ارائه تعصب در مقابل ارائه بی طرفانه
  • راه انداز ارائه دهنده ART
  • بهینه سازی برای سرعت و کیفیت
  • استفاده از مبدل صحنه
  • ایجاد مواد برای ART
  • درک مطالب فیزیکی
  • کار با چراغ
  • ایجاد عمق میدان در ART
  • پیکربندی تاری حرکت در ART

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. بررسی اجمالی ART Renderer 1. Overview of the ART Renderer

  • ارائه مغرضانه و بی طرفانه Biased vs. unbiased rendering

  • راه اندازی ART رندر ART Renderer setup

  • برای سرعت و کیفیت بهینه سازی کنید Optimize for speed and quality

  • رندر تکراری برای ART Iterative rendering for ART

  • ارائه دهنده تعاملی ActiveShade Interactive rendering ActiveShade

  • از مبدل صحنه استفاده کنید Use the Scene Converter

2. ایجاد مواد برای ART 2. Create Materials for ART

  • درک مواد فیزیکی Understanding physical materials

  • تنظیمات رنگ و بازتاب پایه Base color and reflection settings

  • ایجاد شفافیت و انکسارها Create transparency and refractions

  • نقشه برآمدگی و جابجایی Bump and displacement mapping

  • درک پراکندگی زیر سطح Understanding Sub-Surface Scattering

3. با چراغها کار کنید 3. Work with Lights

  • با چراغهای فوتومتری کار کنید Work with photometric lights

  • از اشیاء به عنوان چراغ استفاده کنید Use objects as lights

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر ایجاد کنید Create image-based lighting

  • برای روشنایی بیرونی از Sun Positioner استفاده کنید Use Sun Positioner for exterior lighting

  • موقعیت خورشید را با محیط ترکیب کنید Combine Sun position with environments

4- جلوه های دوربین در ART 4. Camera Effects in ART

  • عمق میدان را در ART ایجاد کنید Create depth of field in ART

  • تاری تاری را در ART تنظیم کنید Configure motion blur in ART

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ارائه دهنده هنر: 3ds Max
جزییات دوره
1h 21m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,126
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.