تقلب شخصیت انسان - کلاس مبتدیان بلندر
به این کلاس در مورد ایجاد ریگ شخصیت انسانی با استفاده از Blender 3d خوش آمدید. برای کلاس امروز ما از پایه کار می کنیم تا یک دکل برای یک شخصیت کم جمعیت چند انسان ایجاد کنیم. بر خلاف مدلسازی مش سنتی، ریگ کردن فرآیندی است که به همه چیز در جای مناسب خود نیاز دارد تا به درستی کار کند.
برای این کلاس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک آرمیچر (شیئی که استخوانهای دکل ما را ذخیره میکند)، استخوانهای تغییر شکل (اسکلت)، استخوانهای کنترل (برای حرکت شخصیت) و استخوانهای هدف قطب (برای سینماتیک معکوس) اضافه کنیم. چک لیستی را مرور می کنیم که همه چیزهایی را که برای ساختن یک دکل شخصیت انسانی قابل استفاده نیاز داریم، دارد.
اگر ریگ کاراکتری برای این کلاس ندارید، با استفاده از پیوند پروژه کلاس ما، آن را دانلود کنید یا در کلاس مبتدی ما در ایجاد کاراکترهای کم پلی شرکت کنید.
این پروژه به سه کار کوچکتر تقسیم شده است و توضیحات مفصل را می توان در ویدیوی با عنوان "تکالیف شما" یافت. این کارها به شما امکان می دهد مهارت هایی را که در این کلاس ایجاد کرده اید تمرین کنید.
وظایف:
اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.
شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وبسایتهایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمیدهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش میدهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.
نمایش نظرات