آموزش مدل سازی بدوی و شکاف دار در Cinema 4D

Primitive and Spline Modeling in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای بدوی و مدل سازی spline در همه سطوح CINEMA 4D (از جمله C4D Lite) جهانی هستند و برخی از بهترین روش ها برای مدل سازی اشیا mechanical مکانیکی و سایر اشیا complex پیچیده ساخته شده از قطعات ساده تر هستند. در این دوره ، Donovan Keith به شما نشان می دهد که چگونه یک عکس مرجع بگیرید و از اشکال و قطعات آن یک مدل بسازید. شما می آموزید که اجزای بدوی خود را آماده کرده و با استفاده از ابزارهای snap آنها را به موقعیت خود منتقل کنید. سپس شکل ها را تغییر شکل داده و ترکیب می کنید ، عناصر را کپی و دوباره استفاده می کنید تا کارایی شما افزایش یابد و یک مدل سازگارتر ایجاد کنید. در آخر ، شما با خطوط اسلایس کار خواهید کرد - اکسترود اشیا برای عمق بخشیدن به آنها ، ایجاد مدل در اطراف یک محور با تراش ، و کشش سطوح روی خطوط با سقف.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی آنچه می بینید
  • گروه بندی اشیا into به اجزا
  • تراز و فاصله بین اشیا با ابزار Arrange
  • اصلاح اشکال اساسی با تغییر شکل دهنده
  • ایجاد نسخه های زنده با شی Instance
  • درک انواع spline
  • جمع آوری مطالب مرجع
  • کار با splines
  • ایجاد یک اکستروژن ساده
  • ایجاد رفت و برگشت ، تراش و سقف

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مفاهیم مدل سازی 1. Modeling Concepts

  • اشیاء پیچیده از تکه ها و اشکال ساخته شده اند Complex objects are made of pieces and shapes

  • وضوح مش Mesh resolution

  • فقط آنچه را مشاهده می کنید مدل کنید Model only what you see

2. تهیه قطعات برای قرار دادن 2. Preparing Components for Placement

  • بیشتر از بدوی های خود خارج شوید Getting more out of your primitives

  • اشیاء را به مؤلفه ها گروه بندی کنید Grouping objects into components

  • تنظیم محور اشیاء برای مونتاژ آسانتر Adjusting the axes of objects for easier assembly

  • تضمین قطعات از مقیاس مناسب برخوردار است Ensuring components have the proper scale

3. قطعات کاملاً مونتاژ 3. Accurately Assembling Components

  • با استفاده از نمای چهار طرفه برای قرار دادن اشیاء Using the four-way view to place objects

  • اشیاء فضایی را با ابزار Arrange تنظیم و تنظیم کنید Align and space objects with the Arrange tool

  • کمیت حرکت Quantizing movement

  • خراب کردن Snapping

4- تغییر شکل و ترکیب شکل های سه بعدی 4. Deforming and Combining 3D Shapes

  • اصلاح اشکال اساسی با تغییر شکل Modifying basic shapes with deformers

  • مدل سازی افزودنی و تفریحی با Booleans Additive and subtractive modeling with Booleans

  • ایجاد اشکال پیچیده با Booleans تو در تو Creating complex shapes with nested Booleans

5- عناصر تکراری و استفاده مجدد 5. Duplicating and Reusing Elements

  • ایجاد نسخه زنده با موضوع Instance Creating live copies with the Instance object

  • با استفاده از دستور Duplicate Using the Duplicate command

6. انواع شی اولیه 6. Primary Object Types

  • درک انواع اسپلین Understanding spline types

  • مروری بر Sweep ، Loft ، و تراش An overview of Sweep, Loft, and Lathe

7. کار با تصاویر مرجع 7. Working with Reference Imagery

  • جمع آوری مواد مرجع Collecting reference material

  • دستورالعمل برای عکسبرداری از تصاویر مرجع Guidelines for shooting reference images

  • پردازش تصاویر مرجع در فتوشاپ Processing reference images in Photoshop

  • در CINEMA 4D به مراجعان خود اضافه کنید Adding references to your viewports in CINEMA 4D

8. کار با Splines 8. Working with Splines

  • ترسیم خطوط بزی Drawing bezier splines

  • ترکیب اسپلین ها با ماسک اسپلین Combining splines with Spline Mask

  • گوشه های گرد با Chamfer Rounding corners with Chamfer

  • منحنی های ترسیم شده Outlining curves

9. مدل سازی اکسترود 9. Extrude Modeling

  • ایجاد یک اکستروژن ساده Creating a simple extrusion

  • ایجاد اکستروژن با سوراخ ها با استفاده از Connect Creating extrusions with holes using Connect

  • حل مسائل مشترک با اکستروژن Solving common issues with extrusions

  • تهیه پرونده های Illustrator برای واردات Preparing Illustrator files for import

  • وارد کردن و اکسترود کردن پرونده های AI Importing and extruding AI files

10. مدل سازی جارو 10. Sweep Modeling

  • ایجاد جارو ساده Creating a simple sweep

  • یک جارو پیچیده ایجاد کنید Create a complex sweep

  • حل مسائل مشترک با جاروها Solving common issues with sweeps

11. مدل سازی تراش 11. Lathe Modeling

  • ایجاد تراش ساده Creating a simple lathe

  • ایجاد تراش پیچیده Creating a complex lathe

  • ایجاد طرح های جزئی Creating partial outlines

  • حل مسائل متداول با تراش Solving common issues with lathes

12. مدل سازی یکپارچه 12. Loft Modeling

  • ایجاد یک شیروانی ساده Creating a simple loft

  • ایجاد یک شیروانی از یک مرجع Creating a loft from a reference

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی بدوی و شکاف دار در Cinema 4D
جزییات دوره
2h 53m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
67,338
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Donovan Keith
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Donovan Keith Donovan Keith

دونوون کیت یک انیماتور آزاد و مدیر فنی است که در شهر لس آنجلس زندگی می کند. کیت در دو فصل در مورد CINEMA 4D و همچنین مقاله ای در Almanac Leo Laporte's Technology Almanac مشارکت داشته است. کیت در مجلات WIRED و Animation به نمایش در آمده است. وی در سن 15 سالگی مجموعه ای از نمایش ها را در فیلم The Screensavers Tech TV نشان داد که اصول اساسی انیمیشن را نشان می داد. وی مجموعه ای از محدودیت ها و افزونه های متناسب با تولید را برای کمک به انیمیشن شخصیت ها در CINEMA 4D ایجاد کرد. وی CINEMA 4D را در نمایشگاه های گرافیک رایانه در سراسر کشور نشان داده است و به عنوان مربی در محل برای تعدادی از شبکه های پخش برتر کار کرده است. کیت همچنین نسل بعدی متخصصان گرافیک حرکت را در Video Symphony در Burbank آموزش می دهد. کیت در اوقات فراغت خود یک سریال شروع کننده پروژه جانبی در زمینه های فیلم ، برنامه نویسی ، نویسندگی ، آشپزی ، صنایع دستی و اجتماع است.