آموزش تحریک بازی CC

Animate CC Game Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Adobe Animate CC بازی های تحت وب را برای HTML5 Canvas طراحی و توسعه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Animate CC. در این دوره ، شما می خواهید نحوه طراحی و توسعه بازی های مبتنی بر وب را برای HTML5 Canvas با استفاده از Adobe Animate CC بیاموزید. شما می خواهید کل مراحل بازی را از جمله ساختن دنیای بازی و محیط ، طراحی مکانیک های اصلی بازی ، ایجاد یک sprite پخش کننده چند حالته و تعاملی همراه با مجموعه ای از موانع و پاداش ها بررسی کنید. شما همچنین می توانید صدا را در بازی خود ادغام کنید و یک صفحه شروع و رابط بازی برای تأمین مکانیسم های بازخورد کاربر ایجاد کنید. از ابتدا تا انتها ، شما تمام طراحی و کدگذاری دارایی خود را در Animate CC انجام می دهید. در پایان این دوره ، شما باید درک کاملی از نحوه کار با Animate CC برای ساخت بازی داشته باشید و با مفاهیم طراحی و توسعه بازی نیز بیشتر آشنا شوید! نرم افزار مورد نیاز: Adobe Animate CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • درباره Adobe Animate CC About Adobe Animate CC

  • اهداف انتشار CC را تحریک کنید Animate CC Publish Targets

  • آنچه شما خواهید ساخت What You Will Build

ساخت یک بازی برای وب سایت بومی Building a Game for Native Web

  • بررسی اجمالی CreateJS CreateJS Overview

  • HTML5 Canvas Document HTML5 Canvas Document

  • طراحی پس زمینه Background Design

  • شروع جهان بازی Initializing the Game World

  • تنظیمات محیطی Environmental Settings

  • طراحی زمینه ها Designing Backgrounds

  • تنظیم پس زمینه Background Setup

  • ذخیره بردارها Caching Vectors

مکانیک بازی Game Mechanics

  • حلقه بازی The Game Loop

  • حرکت پس زمینه Background Movement

  • طراحی عناوین Designing Titles

  • ایجاد صفحه شروع Creating a Start Screen

  • تشخیص کلیک های ماوس Detecting Mouse Clicks

  • شاخص های سپر Shield Indicators

  • سر به بالا نمایش Heads up Display

  • زمان پیگیری Tracking Time

  • افزایش دشواری Increasing Difficulty

برنامه نویسی کشتی پخش Programming the Player Ship

  • طراحی کشتی Designing the Ship

  • تعریف کشورهای کشتی Defining Ship States

  • طراحی دارایی های دولتی Designing State Assets

  • تولید کشتی Generating the Ship

  • تشخیص کلیدهای فشار Detecting Key Presses

  • شلیک بوسترها Firing the Boosters

  • پالایش حرکت کشتی Refining Ship Movement

  • تعاملات پس زمینه Background Interactions

  • جنبش عادی سازی Normalizing Movement

  • تنظیم سلامت سپر Setting Shield Health

موانع و پاداش ها Obstacles and Rewards

  • ترسیم موانع Drawing Obstacles

  • ایجاد موانع Generating Obstacles

  • حرکت موانع Obstacle Movement

  • تشخیص برخورد با موانع Detecting Obstacle Collisions

  • وانت های ساختمانی Building Pickups

  • تولید وانت Generating Pickups

  • حرکت وانت Pickup Movement

  • درگیری های وانت را تشخیص می دهد Detecting Pickup Collisions

  • نمایش امتیازات Displaying Points

ادغام صدا و پایان کار Audio Integration and Finishing Up

  • وارد کردن پرونده های صوتی Importing Audio Files

  • تلفیق موسیقی و اصوات Integrating Music and Sounds

  • در حال پایان دادن به صفحه شروع Finishing the Start Screen

  • نمایش داده ها در صفحه شروع Displaying Data on a Start Screen

  • ملاحظات بستر های نرم افزاری Platform Considerations

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش تحریک بازی CC
جزییات دوره
3h 52m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Labrecque Joseph Labrecque

استاد دانشگاه، مدرس Adobe، رئیس استودیو

جوزف لابرک یک توسعه دهنده، طراح و استاد دانشگاه خلاق است.

جوزف نزدیک به دو دهه تجربه در ساخت وب گویا دارد. راه حل های دسکتاپ و موبایل. او کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های ویدئویی در زمینه فناوری‌های طراحی و توسعه، ابزارها و مفاهیم را از طریق ناشران مانند LinkedIn Learning، Peachpit Press و Adobe تالیف کرده است. او شرکت Fractured Vision Media, LLC را تأسیس کرد. یک استودیوی تولید رسانه های دیجیتال و وسیله نقلیه توزیع. جوزف استاد دانشگاه کلرادو بولدر کالج رسانه، ارتباطات و اطلاعات، و همچنین یک رهبر آموزش Adobe، Adobe Community Professional، و یکی از اعضای Adobe Partners by Design است.