آموزش تجربه کاربری حرکت (برای افراد غیر طراح)

The User Experience of Motion (for Non-Designers)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: زبان حرکت را بیاموزید و چگونه می‌تواند تجربیات کاربر دیجیتال را با پاسخ‌ها و اقدامات بصری معنادار و احشایی با متخصص تام گرین تقویت و تغییر دهد. تام به شما نشان می دهد که چگونه اصولی مانند سرعت، سرعت و شتاب در طراحی UX با استفاده از Figma و After Effects اعمال می شود - اما این دوره بر روی استفاده از این برنامه ها متمرکز نیست. در عوض، هدف آن افزایش آگاهی شما از نحوه حرکت اشیا و نحوه ارائه آن حرکت در طراحی UX است. درباره ویژگی‌های حرکت و پاسخ‌های ما به آن، نحوه تعامل زمان و حرکت، و نحوه تعریف مسیرهای حرکت و منحنی‌های سرعت برای حرکت دقیق اجسام در قلمرو دیجیتال بیاموزید. به‌علاوه، راه‌هایی برای ایجاد ابعاد و احساس عمق و فضای سه‌بعدی در نماهای دوبعدی کشف کنید و در مورد تاریکی و اثر اختلاف منظر بیاموزید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • آیا تا به حال به نحوه حرکت اشیا نگاه کرده اید؟ Have you ever watched how things move?

1. توضیح حرکت 1. Explaining Motion

  • حرکت در افتر افکت Motion in After Effects

  • نحوه حرکت اشیا: فاصله How things move: Distance

  • نحوه حرکت اشیا: شتاب How things move: Acceleration

  • نحوه حرکت اشیا: زمان How things move: Time

  • حرکت در Figma Motion in Figma

  • نحوه حرکت اشیا: سرعت How things move: Speed

  • نحوه حرکت اشیا: سرعت How things move: Velocity

  • تماشای چگونگی حرکت چیزها Watching how things move

2. آسان شدن جان می گیرد 2. Easing Comes to Life

  • سهولت در (شتاب و زمان) Ease in (acceleration and time)

  • زمان و حرکت Time and motion

  • سهولت در افترافکت Easing in After Effects

  • استفاده از افتر افکت آسان می کند Using After Effects eases

  • کاهش سرعت (کاهش سرعت و زمان) Ease out (deceleration and time)

3. مسیرهای حرکت 3. Motion Paths

  • مسیرهای حرکت در افتر افکت Motion paths in After Effects

  • هیچ چیز در یک خط مستقیم حرکت نمی کند Nothing moves in a straight line

  • جعل کردن آن در فیگما Faking it in Figma

4. ابعاد 4. Dimensionality

  • محور z در افتر افکت The z-axis in After Effects

  • با استفاده از محور z After Effects Using the After Effects z-axis

  • ابعاد در Figma، قسمت 1 Dimensionality in Figma, part 1

  • دکمه Floating Action در Figma The Floating Action button in Figma

  • ابعاد در Figma، قسمت 2 Dimensionality in Figma, part 2

  • تأثیر فاصله و حرکت The effect of distance and motion

5. تیرگی 5. Obscuration

  • تاریکی چیست؟ What is obscuration?

  • اعمال تاری در افتر افکت Applying blurs in After Effects

  • اعمال تاری در Figma Applying blurs in Figma

  • اعمال تاری های حرکتی در افتر افکت Apply motion blurs in After Effects

6. اختلاف منظر 6. Parallax

  • یک افکت اختلاف منظر در After Effects ایجاد کنید Create a parallax effect in After Effects

  • یک افکت اختلاف منظر در Figma ایجاد کنید Create a parallax effect in Figma

  • اختلاف منظر چیست؟ What is parallax?

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تجربه کاربری حرکت (برای افراد غیر طراح)
جزییات دوره
1h 52m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
582
- از 5
دارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین