آموزش اصول انیمیشن: تسلط بر انیمیشن شخصیت ها در بلندر

دانلود Principles of Animation: Mastering Character Animation in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در هنر انیمیشن کارتونی سه بعدی با بلندر مسلط شوید! این کلاس جامع برای کاربران مبتدی و متوسط ​​طراحی شده است تا بر اصول انیمیشن کاراکترها برای داستان سرایی کوتاه تسلط پیدا کنند. از طریق درس‌های ساختاریافته و تمرین عملی، مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای ایجاد انیمیشن‌های شخصیتی جذاب را خواهید آموخت.

در پایان این کلاس، درک کاملی از مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای ایجاد انیمیشن شخصیت‌های جذاب با استفاده از Blender به دست خواهید آورد.

طرح کلی کلاس

این کلاس عملی شامل 5 ساعت درس ویدیویی است که در چهار بخش ساختاریافته سازماندهی شده است:

  • بخش 1: مقدمه ای بر انیمیشن های بلندر

در این بخش اساسی، با قابلیت‌های انیمیشن بلندر آشنا می‌شوید، از جمله:

- ویرایشگر انیمیشن پنجره ها و اصلاح کننده های منحنی
- درایورهای چرخش و تنظیم دوربین
- اصول اولیه انیمیشن توپ پرنده

  • بخش 2: مقدمه ای بر انیمیشن های شخصیت

این بخش به جزئیات انیمیشن شخصیت ها می پردازد و موارد زیر را پوشش می دهد:

- لایه‌های دکل کاراکتر و کنترل‌ها
- تعامل شی و چرخه‌های راه رفتن کاراکتر

  • بخش 3: اصول انیمیشن

شما اصول اساسی انیمیشن را بررسی خواهید کرد، از جمله:

- اسکواش و کشش
- پیش بینی و اغراق
- انیمیشن پوز به ژست و موارد دیگر

  • بخش 4: گردش کار انیمیشن

در این بخش آخر، با گردش کار انیمیشن آشنا خواهید شد، از جمله:

- متحرک سازی با ویدئوهای مرجع
- انیمیشن لب و همگام سازی با صدا.

منابع درس

برای تسهیل یک تجربه یادگیری متمرکز، منابع درسی جامعی از جمله چهار شخصیت کارتونی کاملاً جعلی و دارایی‌های همراه خود ارائه کرده‌ام. همه منابع به راحتی در فایل های Blender (.blend) گنجانده شده است که در منابع درس قابل دسترسی است. این به شما امکان می‌دهد تا زمانی که کلاس را دنبال می‌کنید، تنها بر روی انیمیشن‌ها تمرکز کنید، بدون اینکه نیازی به مدل‌سازی یا انجام کارهای مقدماتی داشته باشید.

و وقتی این کلاس را تمام کردید، می توانید از شخصیت ها برای تمرینات انیمیشن خود استفاده کنید. فقط زمانی که انیمیشن های خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست می کنید، این کلاس را ذکر کنید.

سیستم مورد نیاز و مشخصات نرم افزار

برای شرکت در این کلاس، به یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز دارید که حداقل سیستم مورد نیاز را داشته باشد تا Blender را به طور موثر اجرا کنید. مشخصات توصیه شده عبارتند از:

- پردازنده: Core i5 یا معادل آن
- رم: 8 گیگابایت یا بالاتر
- کارت گرافیک: کارت گرافیک اختصاصی 2 یا 4 گیگابایت

لطفاً توجه داشته باشید که هر رایانه ای با مشخصات مشابه یا برتر نیز مناسب خواهد بود.

در رابطه با نرم افزار، این کلاس با استفاده از Blender 3.6 توسعه یافته است. با این حال، کاربران نسخه های جدیدتر، مانند 4.2، همچنان می توانند مطالب کلاس را بدون هیچ مشکل مهمی دنبال کنند. نصب Blender 3.6 برای سازگاری بهینه و تجربه یادگیری روان تر توصیه می شود.

توجه:

اگر می خواهید در حین یادگیری خود در کلاس سؤالی بپرسید، می توانید یک کلیپ از بخش کلاس مربوطه ارائه دهید و از طریق پیوند در بخش پروژه کلاس به اشتراک بگذارید. سپس، سوال خود را در زیر پاسخ ها بپرسید، و ما از آنجا با هم تعامل خواهیم داشت. با این حال، می توانید سوالات خود را از بخش بحث کلاس بپرسید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • متحرک کردن حرکت بدن با یک ویدیوی مرجع Animating Body Movement with a Reference Video

  • چسباندن اشیا به کاراکتر Attaching Objects to the Character

  • اصول انیمیشن - اسکواش و کشش Principles of Animation - Squash and Stretch

  • گردش کار انیمیشن Animation Workflow

  • تعامل با شی کاراکتر قسمت 2 Character Object Interaction Part 2

  • مقدمه ای بر بلندر با تمرکز بر انیمیشن Introduction to Blender With Focus on Animation

  • مقدمه ای بر انیمیشن شخصیت ها_ انیمیشن صورت شگفت انگیز Introduction to Character Animation_ Surprise Facial Animation

  • تعامل شیء شخصیت - محدودیت فرزند Character Object Interaction - Child-Of Constraint

  • رندر و ویرایش یک انیمیشن Rendering and Editing an Animation

  • ویرایشگر نمودار The Graph Editor

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • درک Character Rig Controls Understanding Character Rig Controls

  • نتیجه گیری Conclusion

  • اصلاح کننده های منحنی Curve Modifiers

  • انیمیشن صورت و لب Facial and Lips Animation

  • تنظیمات دوربین، رندر و خروجی Camera, Render & Output Settings

  • زمان و قدم زدن Timing and Pacing

  • عمل از طریق و همپوشانی را دنبال کنید Follow Through and Overlapping Action

  • متحرک سازی یک پیاده روی با یک ویدیوی مرجع Animating a Walk with a Reference Video

  • پیش بینی Anticipation

  • چرخه پیاده روی با شخصیت ساده Simple Character Walk Cycle

  • صحنه سازی Staging

  • چرخه راه رفتن شخصیت را به حرکت رو به جلو تبدیل کنید Transform Character Walk Cycle into Forward Movement

  • اغراق Exaggeration

  • درس انیمیشن پروژه کلاسی Class Project Animation Lesson

  • اطلاعات بیشتر کلاس و نسخه مخلوط کن More Class Information And Blender Version

  • انیمیشن توپ پرش Bouncing Ball Animation

  • درایورهای چرخشی Rotation Drivers

  • پوز به ژست و انیمیشن مستقیم Pose-To-Pose and Straight Ahead Animation

نمایش نظرات

آموزش اصول انیمیشن: تسلط بر انیمیشن شخصیت ها در بلندر
جزییات دوره
5h 17m
29
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
15
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar