نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، با یادگیری فنون ، نکات و ملاحظات جامع اسکریپت نویسی C # خود را به سطح بعدی برسانید. آیا عاشق Unity هستید و می خواهید مهارت های اسکریپت نویسی خود را به سطح بعدی برسانید؟ در این دوره ، C # Scripting in Unity: Beyond the اصول ، نه تنها یاد می گیرید که چگونه کد تمیزتر و کارآمدتری بنویسید ، بلکه دانش و ابزارهای لازم برای افزودن ویژگی عالی بعدی را به بازی خود خواهید گرفت. ابتدا یاد می گیرید که کد خود را مرتب کنید ، و کار با آن را تمیزتر و راحت تر کنید. در مرحله بعدی ، انواع موجود در دسترس شما ، انعطاف پذیری مواد غذایی عمومی و ویژگی های قدرتمند مانند فرهنگ لغت ها ، لیست ها ، صف ها و کوروتین ها را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما درک عمیق تری از نحوه کارکرد همه آن با کاوش در کلاس ها و استات ها و نحوه ارتباط این اشیا with با یکدیگر با استفاده از نماینده ها و رویدادها خواهید یافت. پس از پایان این دوره ، مهارت و درک C # در Unity خواهید داشت تا با اطمینان پروژه های توسعه بازی خود را حل کنید. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
سازماندهی
Getting Organized
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
قالب بندی فایل های کد شما
Formatting Your Code Files
-
نام چیست؟
What's in a Name?
-
C # نامگذاری کنوانسیون در وحدت
C# Naming Conventions in Unity
-
فضاها و مناطق
Namespaces and Regions
درک انواع
Understanding Types
-
نوع چیست؟
What Is a Type?
-
var کلمه کلیدی و انواع ناشناس
The var Keyword and Anonymous Types
-
شمارش ها
Enumerations
-
انواع عمومی
Generic Types
کار با گروههای مختلف
Working with Groups of Types
-
معرفی و راه اندازی ماژول
Module Introduction and Setup
-
آرایه ها
Arrays
-
لیست های عمومی
Generic Lists
-
فرهنگ لغت ها
Dictionaries
-
صف و پشته
Queues and Stacks
کوروتین
Coroutines
-
معرفی Coroutines
Introducing Coroutines
-
به تأخیر انداختن اعدام
Delaying Execution
-
در حال اجرا به موازات
Running in Parallel
-
خلاصه ماژول
Module Summary
کار با کلاسها
Working with Classes
-
برنامه نویسی شی گرا در C #
Object Oriented Programming in C#
-
آناتومی یک کلاس
The Anatomy of a class
-
استفاده از کلاسها در وحدت
Using Classes in Unity
-
ایجاد اشیا Game بازی
Instantiating Game Objects
-
نگاهی دقیق به وراثت
A Closer Look at Inheritance
-
پلی مورفیسم
Polymorphism
-
خلاصه ماژول
Module Summary
نمایندگان ، رویدادها و اقدامات
Delegates, Events, and Actions
-
معرفی و راه اندازی ماژول
Module Introduction and Setup
-
نماینده و نوع نماینده
Delegation and the Delegate Type
-
معرفی رویدادها
Introducing Events
-
کار با رویدادها
Working with Events
-
اقدامات
Actions
نکات و ملاحظات
Tips and Considerations
-
سفارش وقایع وحدت
Unity's Order of Events
-
استفاده از صفات
Using Attributes
نمایش نظرات