نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
اولین قدم برای ایجاد رندرهای نهایی چشمگیر ، یادگیری نحوه پیکربندی نور مناسب برای صحنه شماست. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. اولین قدم برای ایجاد رندرهای نهایی چشمگیر ، یادگیری نحوه پیکربندی نور مناسب برای صحنه شماست. در این آموزش ، ما به آرامی شروع خواهیم کرد ، و ابزارها و تکنیک های اساسی را که باید بدانید تا بتوانید از ارائه های خود بیشترین بهره را ببرید را پوشش می دهیم. برای شروع ، با یادگیری خصوصیات اصلی هر یک ، نگاهی کوتاه به هر یک از انواع اصلی نور خواهیم انداخت. در مرحله بعدی ، ما به چراغ های نقطه ای مایا و برخی از ویژگی های تخصصی همراه آنها خواهیم پرداخت. از اینجا با انبوهی از ابزارها و تکنیک های مهم ، از جمله تفاوت بین Depth Map Shadows و Ray Trace Shadows و همچنین نحوه شبیه سازی منابع نوری روشن و اهمیت ارائه اطلاعات ، آشنا خواهید شد. در آخر ، ما چگونگی پیوند دادن سایه ها و چراغ ها را به اشیا scenes موجود در صحنه هایتان و همچنین نحوه ایجاد مه نور حجمی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر روشنایی در مایا
Introduction to Lighting in Maya
-
بررسی اجمالی انواع مختلف نور
Overview of Various Light Types
-
درک ویژگیهای مشترک چراغهای مایا
Understanding Common Attributes of Maya Lights
-
ویژگی های اساسی چراغ های نقطه ای مایا
Essential Attributes of Maya Spot Lights
-
روشهایی برای دستیابی آسان به چراغ در مایا
Methods for Easily Aiming Lights in Maya
-
با استفاده از Show Manipulator Tool در مایا
Using the Show Manipulator Tool in Maya
-
کاوش درب انبار ویژگی چراغ های نقطه ای
Exploring the Barn Doors Feature of Spot Lights
-
کار با چراغ های محیطی در مایا
Working with Ambient Lights in Maya
-
استفاده از Depth Map Shadows در مایا
Using Depth Map Shadows in Maya
-
ارائه سایه های Ray Trace در مایا
Rendering Ray Trace Shadows in Maya
-
کنترل آمار رندر اشیا Maya مایا
Controlling the Render Stats of Maya Objects
-
شبیه سازی منابع نوری روشن در مایا
Simulating Illuminated Light Sources in Maya
-
پیوند نور و سایه در مایا
Light and Shadow Linking in Maya
-
استفاده از Gobos در مایا
Using Gobos in Maya
-
ایجاد مه نور حجمی در مایا
Creating Volumetric Light Fog in Maya
-
ایجاد درخشش نور و شعله های لنز در مایا
Creating Light Glows and Lens Flares in Maya
-
کنترل بازتاب و عمق انکسار در مایا
Controlling Reflection and Refraction Depth in Maya
نمایش نظرات