آموزش بلندر: محیط های داخلی بازی ها

Blender: Interior Environments for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بلندر: محیط های داخلی برای بازی ها یک دوره مبتنی بر پروژه است که گردش کامل کار برای ایجاد محیط های تمیز ، بهینه و قابل استفاده مجدد برای موتورهای بازی مانند Unity را نشان می دهد. این دوره با هدف استفاده از کاربران میانی مخلوط کن ، شامل پیکربندی و آماده سازی صحنه ، تکنیک های مدلسازی برای ساخت قطعات واقعی در محیط ، کار کردن با اشعه ماورا بنفش و روند کار بافت و نکات مهم در مورد واردات و صادرات برای انتقال دارایی های نهایی شما به یک موتور بازی در زمان واقعی است. نویسنده Alan Thorn همچنین یک فصل را در Unity می گذراند ، جایی که برخی از نکات پایان را مانند کنترل کننده اول شخص و جلوه های دوربین اعمال می کند.

با پایان این دوره ، شما یک زمینه مستحکم برای ساخت سریع و موثر محیط های غوطه وری ایجاد خواهید کرد که با بسیاری از موتورهای بازی معاصر به خوبی کار می کنند.
موضوعات شامل:
  • فعال کردن کنترل های مایا
  • وارد کردن منابع
  • ایجاد یک پایگاه بدوی
  • مدل سازی دیوارها ، پنجره ها و کف ها
  • ایجاد وسایل جانبی مانند لوله ها
  • باز کردن یک مجموعه UV
  • پیکربندی برس و بافت
  • بافت پایه و لایه های جزئیات نقاشی
  • پخت بافت و نورپردازی
  • تقویت بافت در فتوشاپ و وحدت
  • افزودن نکات مهم در Unity

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برنامه ریزی و تهیه 1. Planning and Preparation

  • کنترل های مایا را فعال کنید Activating the Maya controls

  • مایا بررسی کلی را کنترل می کند Maya controls overview

  • پیکربندی تنظیمات برگزیده کاربر Configuring user preferences

  • وارد کردن منابع Importing references

  • ایجاد یک پایه ابتدایی Creating a primitive base

  • مسدود کردن محیط زیست Blocking out the environment

  • تست در وحدت Testing in Unity

2. مدل سازی 2. Modeling

  • ایجاد یک طرح UI مدل سازی Creating a modeling UI layout

  • پیکربندی دوربین پیش نمایش Configuring a preview camera

  • دیوارهای جداکننده Separating walls

  • بلوک کردن دیوار پنجره Blocking out the window wall

  • پالایش دیوار پنجره Refining the window wall

  • جزئیات پنجره Detailing the window

  • ایجاد طاقچه پنجره Creating a window ledge

  • تکثیر دیوار پنجره Duplicating the window wall

  • ادغام بخش های دیواری Merging wall sections

  • رفع کف Fixing the floor

  • حذف N-gons Removing N-gons

  • جزئیات کف مجسمه سازی Sculpting floor detail

  • کاهش چند ضلعی Reducing polygons

  • ایجاد یک قطب لوله Creating a pipe prop

  • تکمیل خط لوله لوله Completing the pipe prop

3. درحال باز کردن 3. Unwrapping

  • در حال برداشتن یک مجموعه UV Unwrapping a UV set

  • آماده شدن برای نقاشی بافت Preparing for texture painting

  • پیکربندی یک برس نقاش Configuring a painter brush

  • بارگیری بافت های تصویر Loading image textures

  • نقاشی یک بافت پایه Painting a base texture

  • صرفه جویی در بافت Saving textures

  • لایه ای که کف را نقاشی می کند Layer painting the floor

  • پیکربندی ترکیب لایه Configuring layer blending

  • نقاشی یک لایه جزئیات Painting a detail layer

  • پخت لایه های بافت Baking texture layers

  • پخت انسداد محیط Baking ambient occlusion

  • پیکربندی یک ماده چرخه Configuring a cycles material

  • پیکربندی مواد آسمان چرخه Configuring a cycles sky material

  • نورپردازی صحنه ساختمان Building scene lighting

  • پالایش مواد محیطی Refining the environment material

  • پخت یک بافت کامپوزیت Baking a composite texture

4- ایجاد بافت 4. Texture Creation

  • تقویت بافت در فتوشاپ Texture enhancing in Photoshop

  • صادرات از مخلوط کن به وحدت Exporting from Blender to Unity

  • ایجاد پروژه وحدت و واردات دارایی Unity project creation and asset importing

  • ایجاد یک ماده محیطی Creating an environment material

  • ایجاد یک ماده موخوره Creating a prop material

  • ایجاد جعبه آسمانی Creating a skybox

  • اضافه کردن یک کنترلر شخص اول Adding a first-person controller

  • نهایی کردن پروژه Finalizing the project

نتیجه Conclusion

  • حرکت به جلو Moving forward

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بلندر: محیط های داخلی بازی ها
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 37m
49
Linkedin (لینکدین) lynda-small
28 خرداد 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
42,701
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.