آموزش ایجاد دارایی های بازی در ZBrush

Creating Game Assets in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ZBrush ابزاری خارق العاده برای ایجاد مدلهای بسیار دقیق است ، از شخصیت ها گرفته تا وسایل و محیط. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5، Marmoset Toolbag 1.15. ZBrush ابزاری خارق العاده برای ایجاد مدلهای بسیار دقیق از کاراکترها گرفته تا غرفه ها و محیط است. ابزار قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی به هنرمندان این آزادی را می دهد تا هر آنچه را تصور کنند خلق کنند. با این حال ، بسیاری از اوقات ، روند ساخت هندسه با وضوح بازی و پخت نقشه های مناسب برای بازتولید این جزئیات ، به کاربردهای دیگر در خط تولید می رسد. با این حال ، اگر برای ذکر چند مورد به مایا ، 3DS Max یا TopoGun دسترسی ندارید ، ZBrush تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک شبکه از نوع بازی با وضوح پایین با تمام نقشه های مناسب نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. در این آموزش ZBrush ما به روش های مجسمه سازی دارایی با وضوح بالا اولیه خواهیم پرداخت: یک خنجر تشریفاتی. ما برای بدست آوردن نتیجه نهایی از DynaMesh ، برس های برش دهنده ، ماسک زدن و انواع ابزارهای دیگر استفاده خواهیم کرد. ما همچنین خنجر را به طور مناسب رنگ می کنیم. پس از اتمام این مش ، ما در مورد گزینه های مختلف در ZBrush برای ایجاد یک مش با وضوح پایین مشتق شده از دارایی نهایی صحبت خواهیم کرد. ما همچنین یک طرح ماورا بنفش را در ZBrush ایجاد و ویرایش می کنیم ، جزئیات را از طریق آن پروژه می کنیم و نقشه های خود را ایجاد می کنیم. برای پایان دادن ، ما همه چیز را وارد کیف دستی Marmoset می کنیم تا ببینیم در زمان واقعی چگونه به نظر می رسد. در پایان ، شما می توانید همان روند را بدون اینکه هرگز ZBrush را ترک کنید ، در مش های خود دنبال کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، Marmoset Toolbag 1.15.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد دارایی های بازی در ZBrush Creating Game Assets in ZBrush

  • ایجاد هندسه پایه Creating Base Geometry

  • مجسمه سازی بالای خنجر Sculpting the Top of the Dagger

  • سرها را تمام کنید Finishing the Heads

  • افزودن رج ها به دستگیره Adding Ridges to the Handle

  • افزودن امداد به دستگیره Adding Relief to the Handle

  • ایجاد جزئیات خنجر Creating Dagger Details

  • ایجاد بخش جزئیات منحنی Creating the Curved Detail Section

  • درج قطعات دقیق Inserting Detailed Pieces

  • اتمام جزئیات درج شده Finishing the Inserted Detail

  • نقاشی خنجر Painting the Dagger

  • ایجاد مش وضوح بازی Creating the Game Resolution Mesh

  • جزئیات پروژه و ایجاد UV Projecting Detail and Creating UVs

  • ایجاد و صادرات نقشه ها Creating and Exporting Maps

  • جمع آوری مجدد دارایی در کیف دستی Marmoset Reassembling the Asset in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش ایجاد دارایی های بازی در ZBrush
جزییات دوره
1h 56m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.