آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Developer Game اسکریپت با سی شارپ

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Scripting with C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهینامه یونیتی را دریافت کنید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های یونیتی مورد نظر آنها را دارید. شانس خود را برای رسیدن به آن شغل رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی، تجسم های معماری یا فیلم - افزایش دهید. این دوره به شما کمک می کند تا برای بخش های آزمون Unity Certified Associate: Game Developer که با اسکریپت نویسی و انتشار سروکار دارد مطالعه کنید. مربی Alan Thorn اصول اسکریپت نویسی را پوشش می دهد و نحوه ایجاد یک اسکریپت C# در ویژوال استودیو، چاپ روی کنسول و ایجاد اسکریپت های مفیدی را که باعث حرکت و واکنش اشیاء سه بعدی می شود را نشان می دهد. او همچنین درباره ایجاد رفتارهای زمان‌بندی‌شده، تولید داده‌های مسیریابی برای کمک به شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) در جهت‌یابی هوشمندانه محیط‌ها و استفاده از ماشین‌های حالت محدود برای کمک به NPCها در تصمیم‌گیری بحث می‌کند. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه برای یک شخصیت دشمن، حالت های گشت زنی، تعقیب و حمله متقاعد کننده ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • اسکریپت با سی شارپ در یونیتی Scripting with C# in Unity

  • فایل های همراه Companion files

1. فایل های اسکریپت و سی شارپ 1. Script Files and C#

  • پیکربندی ویرایشگر کد Configuring the code editor

  • چاپ روی کنسول Printing to the console

  • اجزاء Components

  • ساخت فایل های سی شارپ Creating C# files

  • شروع، بیدار و به روز رسانی Start, awake and update

2. کدنویسی با یونیتی 2. Coding with Unity

  • رفتارهای زمان بندی شده Timed behaviors

  • خواندن ورودی کاربر Reading user input

  • بردارها Vectors

  • کواترنیون ها Quaternions

  • محرک ها و رویدادها Triggers and events

3. هوش مصنوعی و ماشین های دولتی 3. AI and State Machines

  • ساخت مش ناوبری Building a navigation mesh

  • کار با عوامل و موانع Working with agents and obstacles

  • طراحی ماشین دولتی Designing a state machine

  • تست ناوبری Testing navigation

4. تکمیل پروژه هوش مصنوعی 4. Completing the AI Project

  • بهینه سازی FSM Optimzing the FSM

  • ایجاد دولت گشت Creating the Patrol state

  • ایجاد حالت حمله Creating the Attack state

  • ایجاد حالت چیس Creating the Chase state

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Developer Game اسکریپت با سی شارپ
جزییات دوره
2h 21m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
74,130
- از 5
دارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.