آموزش Scanimate: منشأ گرافیک حرکت رایانه ای

Scanimate: The Origins of Computer Motion Graphics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: سالهاست که هنرمندان دیجیتال سعی در تکرار کیفیت زودگذر گرافیک دهه های 70 و 80 دارند. اما هیچ چیز به امر واقعی (آنالوگ) نزدیک نمی شود. با اولین رایانه مورد استفاده برای گرافیک حرکتی و انیمیشن ، Scanimate و مردانی که در چهار دهه گذشته دستگاه را زنده نگه داشته اند ، آشنا شوید. در این مستند کوتاه ، نیک کمپبل از Greyscalegorilla با روی وینستاک ، یکی از انیماتورهای اصلی Scanimate و دیو سیگ ، مهندسی که این سالها آن را ادامه داده صحبت می کند. دریابید که چگونه این سیستم "لوله ها و 2x4s" سلف بسیاری از پلاگین ها و کنترل های مدرن گرافیک حرکتی شد و چگونه همکاری غیر معمول بین اپراتورها و مهندسان منجر به شاخص ترین حرکت گرافیکی دهه 1980 شد - از جمله نقاط Super Bowl VIII ، جنگ ستارگان و نمایش های کودکانه مانند شرکت الکتریک و خیابان کنجد .

سرفصل ها و درس ها

مستند Documentary

  • Scanimate: Origins of Computer Motion Graphics - پیش نمایش Scanimate: The Origins of Computer Motion Graphics - Preview

  • Scanimate: منشأ گرافیک حرکت کامپیوتر - فیلم Scanimate: The Origins of Computer Motion Graphics - Film

نمایش نظرات

آموزش Scanimate: منشأ گرافیک حرکت رایانه ای
جزییات دوره
17m 23s
2
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,900
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nick Campbell Nick Campbell

نیک کمپبل رئیس جمهور و مالک Greyscalegorilla است. نیک در دیترویت ، پیرترین پسر یک آتش نشان و یک معلم اسکیت سواری ، در دیترویت بزرگ شد. وی در مدرسه راهنمایی با تصور وی از تقلید ادوارد اسكسورهاندز از مایكل جكسون ، جایزه اول فیلم جالب ترین خانه های آمریكا را به دست آورد. او بعداً به عنوان یک فروشنده یو یو ، دی جی در یک عروسی غلتکی و یکی از این کارمندان فروشگاه رکورد اسنوب ، یک سری از کارهای بسیار احمقانه را بدست آورد. عشق وی به مهندسی صدا ، Pro Tools و Macs با یک فیلم کوتاه انیمیشن از مسیر عبور کرد و اشتیاق جدیدی برای حرکت و طراحی به وجود آمد. دکستر ، و نمایش امشب با کانن اوبراین. شما می توانید این اثر را در نمونه کارها خلاق شخصی وی ، کریمیورنج مشاهده کنید. او هنگام تحصیل و کار ، Greyscalegorilla ، یک وبلاگ شخصی را شروع کرد تا در مورد طراحی و آموزش صحبت کند. این به سرعت به یکی از سایت های پیشرو برای یادگیری در مورد گرافیک های حرکت و نرم افزارهای سه بعدی تبدیل شده است و روزانه بیش از 20،000 بازدید کننده را به خود جذب می کند. در سال 2009 ، نیک دیجیتال آشپزخانه را برای راه اندازی یک شرکت اپلیکیشن عکس آیفون و توجه بیشتر به ایجاد آموزش ها و طراحی محصولات Greyscalegorilla متمرکز کرد. می توانید موارد بلاگ و بلاگ بلاگ را در Quick Multiball مشاهده کنید یا تماشا کنید که وانمود می کند که در کمپبل و مونسون نوازنده موسیقی است. به تازگی ، نیک در مکانهایی مانند SXSW ، SCAD ، OFFF و Hyper Island با انواع خلاقیت صحبت کرده است که در مورد چگونگی پایان کار با انجام کارهایی که شما دوست دارید انجام دهید.

Dave Sieg Dave Sieg

دیو سیگ متخصص گرافیک حرکت آنالوگ و گرافیک حرکت دیجیتال است. دیو سیگ از زمان ساخت نخستین فیلم 8 میلیمتری خود در سال 1967 وسواس وسایل متحرک دارد. او به عنوان مهندس ارشد در تصویر وست در هالیوود و بعداً در Omnibus به عنوان VP R&D ، به پیشگام کمک کرد تا برخی از جنبه های خلاقانه و تکنیکی را ترسیم کند. که به بستر گرافیک های دیجیتالی امروز تبدیل شده اند. شرکت او ، شرکت ZFx ، دارای دو رایانه عملیاتی Scanimate در یک محیط تولید کاملاً کاربردی است - و دیو به دنبال حفظ و تجلیل از میراث آنالوگ است.