آموزش بهینه سازی شخصیت سازی بازی

Optimized Game Character Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما می آموزد که چگونه اطمینان حاصل کنید که مدل های شما از جریان لبه ، سطح جزئیات و کارایی مناسب برخوردار هستند تا اطمینان حاصل شود که شما موجودات و شخصیت های جذابی را ایجاد می کنید که کاملاً در بودجه عملکرد بازی شما جای می گیرد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 11s آماده سازی و برنامه ریزی 10 متر 25 ثانیه مبانی Retopology دهه 54 54 Retopology پیچیده 1 ساعت و 3 دقیقه 53 بارگیری مجدد لوازم جانبی 42 متر 24 ثانیه باز کردن یک شخصیت دهه 33 و 40 بیشتر تکنیک های بهینه سازی تهاجمی 25 متر 57s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده سازی و برنامه ریزی Preparation and Planning

  • آماده سازی و برنامه ریزی Preparation and Planning

مبانی Retopology Retopology Basics

  • با استفاده از Quad Draw از بدن استفاده کنید Retopologizing the Body with Quad Draw

  • پالایش ساختار اساسی Refining the Basic Structure

  • مدل سازی سر Modeling the Head

  • تصفیه سر و گوش ها Refining the Head and Ears

  • مدل سازی پا Modeling the Feet

Retopology پیچیده Complex Retopology

  • Shoulder Edge Flow Revision Shoulder Edge Flow Revision

  • جریان لبه در اطراف چشم Edge Flow Around the Eye

  • جریان لبه در اطراف گوش و سر Edge Flow Around the Ear and Head

  • مدل سازی دست Modeling the Hand

  • پالایش مدل دست Refining the Hand Model

بارگیری مجدد لوازم جانبی Retopologizing Props

  • ایجاد یقه بدون Quad Draw Creating the Collar without Quad Draw

  • ایجاد خز Creating the Fur

  • استفاده از ZRemesher برای Wings Using ZRemesher for the Wings

  • ایجاد چشم Creating the Eyes

  • ایجاد غشاهای بال Creating the Wing Membranes

باز کردن یک شخصیت Unwrapping a Character

  • باز شدن در مایا 2018 Unwrapping in Maya 2018

  • مدیریت اجزای پیچیده چندگانه و اشعه ماورا بنفش چندگانه Managing Multiple Complex Components and Multiple UV's

  • بسته بندی با بسته بندی UV UV Packer Packing with Maya 2018 UV Packer changes

بیشتر تکنیک های بهینه سازی تهاجمی More Aggressive Optimization Techniques

  • کاهش درست Tricount Reducing Tricount properly

  • به حداکثر رساندن بهینه سازی Maximizing Optimization

  • بازنگری Unwraps برای بهینه سازی Revising Unwraps for Optimization

نمایش نظرات

آموزش بهینه سازی شخصیت سازی بازی
جزییات دوره
3h 52m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.