آموزش ایجاد کاریکاتور در ZBrush

Creating Caricatures in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه ایجاد یک پرتره کاریکاتور از منابع مختلف با استفاده از رویکردهای مختلف را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush R3، Maya 2010، Photoshop CS4. در این آموزش، نحوه ایجاد یک پرتره کاریکاتور از منابع مختلف با استفاده از رویکردهای مختلف را یاد خواهیم گرفت. در طول این درس ها، روش های مختلفی برای ساخت یک پرتره کاریکاتور را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با ایجاد مش پایه خود شروع می کنیم و سپس به بافت و لایت می رویم و همه آن را در ZBrush رندر می کنیم. سپس با در نظر گرفتن مدل در مایا و رندر کردن آن با پرتو ذهنی، به راه‌های جایگزین برای تجسم کار خود خواهیم پرداخت. در نهایت، برخی از گردش‌های کاری ترکیب و ویرایش را در فتوشاپ مورد بحث قرار می‌دهیم، جایی که تصویر رندر شده خود را به سطح بعدی می‌بریم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush R3، Maya 2010، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد کاریکاتور در ZBrush Creating Caricatures in ZBrush

  • جستجو برای مراجع Searching for References

  • مقدمه ای بر ابزارهای ما در ZBrush Introduction to Our Tools in ZBrush

  • استفاده از صفحه تصویر برای مراجع Using the Image Plane for References

  • شروع به مجسمه سازی کاریکاتور ما Starting to Sculpt Our Caricature

  • ادامه روند مجسمه سازی Continuing the Sculpting Process

  • تغییر توپولوژی در ZBrush Retopologizing in ZBrush

  • باز کردن UV ها با استفاده از پلاگین UV Master Unwrapping UVs Using the UV Master Plug-in

  • جزئیات و افزودن کلیدهای پایانی Detailing and Adding Finishing Touches

  • بافت دادن مجسمه با استفاده از Polypaint و Spotlight Texturing the Sculpt Using Polypaint and Spotlight

  • مجسمه سازی برخی از موهای سبک Sculpting Some Stylized Hair

  • ایجاد مو با استفاده از فیبرمش Creating Hair Using Fibermesh

  • تجسم مجسمه ما با استفاده از رندر Bpr Visualizing Our Sculpt Using the Bpr Renderer

  • کامپوزیت کردن Bpr Render Passes در فتوشاپ Compositing the Bpr Render Passes in Photoshop

  • صادرات بافت ها برای استفاده در نرم افزارهای خارجی Exporting the Textures for Use in External Software

  • کار کردن نقشه‌های جابجایی در مایا Getting Displacement Maps to Work in Maya

  • نمای کلی روشنایی و سایه بان ها General Overview of Lighting and Shaders

  • کامپایل لایه های رندر و پاس ها Compiling Render Layers and Passes

  • ترکیب تصویر نهایی ما در فتوشاپ Compositing Our Final Image in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد کاریکاتور در ZBrush
جزییات دوره
3h 59m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stan Shcherbakov Stan Shcherbakov

استانیسلاو "استن" شچرباکوف در هواپیماهای برفی روسیه به دنیا آمد و بزرگ شد. در سن 15 سالگی، او کتابی در مورد 3D Studio Max 3 دید و بسیار تحت تاثیر این واقعیت قرار گرفت که شما می توانید یک دایناسور را از منحنی ها و تکه های مختلف مدل سازی کنید. از آن زمان، او به همه چیزهای سه بعدی و مرتبط با هنر دیجیتال علاقه مند بوده است. استن در دانشگاه بورنموث انگلستان در رشته انیمیشن کامپیوتری و برنامه نویسی تجسم تحصیل کرد. سپس مدتی در یک شرکت طراحی محصولات تبلیغاتی کوچک در لندن کار کرد و در آنجا 3ds Max را آموخت. در حال حاضر، استن در شرکتی به نام Condor Digital کار می کند که مقر سه بعدی آن در بروکسل است.