ماجراجوی کوچک: آموزش ساخت یک بازی اکشن سه بعدی با یونیتی

Little Adventurer: Learn to make a 3D action game with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اولین بازی Unity 3D خود را با دارایی بازی زیبا بسازید! نحوه ایجاد یک بازی اکشن سه بعدی کامل از ابتدا با دارایی های بازی با کیفیت بالا نصب و راه اندازی Unity & Visual Studio Code Code توانایی های حرکت شخصیت، حمله، تیراندازی و جاخالی دادن اولیه ایجاد یک سیستم ترکیبی ساده کنترل انیمیشن ها با کنترلر انیماتور، لغو کنترل کننده انیماتور و رویداد انیمیشن کنترل VFX از طریق اسکریپت ایجاد هوش مصنوعی با سیستم NavMesh برای کنترل رفتارهای دشمن از یک الگوی حالت اولیه برای کنترل وضعیت شخصیت استفاده کنید ایجاد سیستم سلامت و آسیب اولیه ایجاد سیستم سلامت و آسیب اولیه ایجاد پیکاپ و گلوله کنترل منطق بازی و تخم ریزی دشمن چگونه استفاده از Gizmo برای اشکال زدایی طراحی سطح پایه ایجاد منوی اصلی و منوی بازی با سیستم Unity UI پیش نیازها: مک یا رایانه شخصی با قابلیت اجرای Unity 2021 برخی درک بسیار ابتدایی از ویرایشگر یونیتی، مانند پیمایش در صحنه، و استفاده از ابزارهای دستکاری اولیه ( ترجمه، چرخش و مقیاس) شما باید از اصول C#، مانند نحوه عملکرد متغیرها و توابع، درک داشته باشید.

قبل از اینکه برنامه نویس شوم، مدت زیادی بود که به عنوان یک هنرمند دیجیتال کار می کردم، ظاهر بازی ها برای من بسیار مهم است. بنابراین وقتی شروع به ساختن این آموزش کردم، واقعاً می خواستم کل تجربه را نه تنها از نظر ذهنی، بلکه از نظر بصری لذت بخش کنم. من می‌خواهم وقتی این آموزش را می‌گذرانید، یک بازی ویدیویی در سطح محصول را در دستانتان ببینید، و معتقدم که این باعث می‌شود تجربه یادگیری فراگیرتر شود.

این دوره دارای بسته دارایی بازی در سطح تولید است، شامل مدل‌های با کیفیت بالا با بافت‌های 4K، انیمیشن‌ها، مدل‌های محیطی، پیش ساخته سطح از پیش ساخته شده، و پیش ساخته‌های VFX.

در این دوره، ما یک بازی اکشن سه بعدی اولیه را از ابتدا با دارایی های بازی با کیفیت بالا می سازیم. من تمام مدل‌های کاراکتر، انیمیشن‌ها، محیط، VFX و تنظیمات Post-Process را در اختیار شما قرار می‌دهم (موسیقی صدا تا کنون گنجانده نشده است) تا احساس کنید از همان ابتدا در حال ساخت یک بازی حرفه‌ای هستید.


من سعی می کنم روی همه جزئیات تمرکز کنم، اما در عین حال، بهتر است که شما یک تجربه اولیه در Unity C# داشته باشید، مانند نحوه حرکت در صحنه، حرکت و چرخاندن GameObjects، و درک نحوه عملکرد متغیرها و توابع. .


در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود عناصر بازی مانند:

را ایجاد کنید
  • نصب و راه اندازی Unity Visual Studio Code

  • قابلیت‌های حرکت شخصیت، حمله، تیراندازی و جاخالی دادن اولیه را کدنویسی کنید

  • یک سیستم ترکیبی ساده ایجاد کنید

  • کنترل انیمیشن ها با کنترلر انیماتور، لغو کنترل کننده انیماتور و رویداد انیمیشن

  • VFX را از طریق اسکریپت کنترل کنید

  • برای کنترل رفتارهای دشمن، هوش مصنوعی را با سیستم NavMesh ایجاد کنید

  • از یک الگوی حالت اولیه برای کنترل وضعیت کاراکتر استفاده کنید

  • ایجاد سیستم آسیب بهداشتی اولیه

  • گلوله های پیکاپ ایجاد کنید

  • منطق بازی دشمن را کنترل می کند

  • طراحی سطح پایه

  • نحوه استفاده از Gizmo برای رفع اشکال

  • منوی اصلی و منوی بازی را با سیستم Unity UI ایجاد کنید

لطفاً توجه داشته باشید که این دوره تاکنون دارای هیچ گونه ویژگی صوتی و موسیقی نیست.


در پایان این دوره، یک بازی اکشن سه بعدی خواهید داشت که می توانید آن را به دوستان خود نشان دهید و ایده های منحصر به فرد خود را آزمایش کنید.

لطفاً امروز ثبت نام کنید، مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره هستم.




سرفصل ها و درس ها

معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

  • آموزش ایجاد یک بازی اکشن سه بعدی با دارایی بازی با کیفیت بالا Learn to create a 3D action game with high-quality game asset

  • نصب Unity Hub و Unity (نسخه 2021) Installing Unity Hub and Unity (version 2021)

  • نصب کد ویژوال استودیو و SDKCode Net Installing Visual Studio Code & .Net SDKCode

  • ایجاد پروژه وحدت ما جدید Creating Our New Unity project

  • تنظیم کد ویژوال استودیو Setting up Visual Studio Code

  • دارایی بازی Game Asset

  • وارد کردن بسته دارایی بازی Importing Game Asset Package

  • نصب بسته های Unity و راه اندازی خط لوله رندر Installing Unity Packages & Setting up The Render Pipeline

تنظیم صحنه بازی Setting up the Game Scene

  • تنظیم صحنه بازی Setting up the Game Scene

راه اندازی The Player Gameobject Setting Up The Player Gameobject

  • راه اندازی The Player Gameobject Setting Up The Player Gameobject

  • تنظیم دوربین مجازی Setting The Virtual Camera

مدیریت حرکت اساسی بازیکن Handling The Player's Basic Movement

  • اضافه کردن جزء کنترل کننده کاراکتر Adding Character Controller Component

  • ایجاد اسکریپت ها Creating The Scripts

  • نوشتن اسکریپت ورودی پخش کننده Writing Player Input Script

  • حرکت پایه 01 Basic Movement 01

  • حرکت پایه 02 Basic Movement 02

مدیریت انیمیشن های بازیکن Handling The Player's Animations

  • ایجاد کنترلر انیماتور Creating The Animator Controller

  • چسباندن شمشیرها به بازیکن Attaching The Swords To The Player

  • در حال اجرا انیمیشن و اسکریپت Running Animation & Script

  • انیمیشن و فیلمنامه سقوط Falling Animation & Script

ایجاد The Player Footstep VFX Creating The Player Footstep VFX

  • راه اندازی Footstep VFX Setting Up Footstep VFX

  • نوشتن اسکریپت PlayerVFXManager Writing PlayerVFXManager Script

  • نوشتن اسکریپت رفتارهای Player_Run Writing Player_Run behaviors Script

ایجاد دشمن Creating The Enemy

  • ایجاد The Enemy Game Object Creating The Enemy GameObject

  • ایجاد کنترلر لغو انیماتور Creating Animator Override Controller

مدیریت هوش مصنوعی دشمن با استفاده از NavMesh Handling Enemy AI Using NavMesh

  • پخت NavMesh Baking NavMesh

  • افزودن کامپوننت Nav Mesh Agent Adding Nav Mesh Agent Component

  • نوشتن کد حرکت دشمن Writing Enemy Movement Code

ایجاد جنبش دشمن VFX Creating The Enemy Movement VFX

  • جنبش دشمن VFX Enemy Movement VFX

حالات پیاده سازی برای بازیکن Implementing states for the player

  • مقدمه ای بر الگوی حالت ساده Introduction To A Simple State pattern

  • به روز رسانی اسکریپت ورودی پخش کننده Updating Player Input script

  • ایجاد State Enum و SwitchToState() Creating State Enum and SwitchToState()

  • به روز رسانی اسکریپت کاراکتر Updating Character Script

Animaiton & VFX Player Attack The Player Attack Animaiton & VFX

  • ساخت انیمیشن حمله Creating Attack Animation

  • ایجاد Sword Blade VFX Creating Sword Blade VFX

  • نوشتن کد کشویی پخش کننده Writing Player Sliding Code

مدیریت انیمیشن حمله دشمن و VFX Handling Enemy Attack Animation & VFX

  • راه اندازی انیمیشن حمله دشمن Setting Up Enemy Attack Animation

  • راه اندازی Enemy Attack VFX Setting Up Enemy Attack VFX

سلامت بازیکن و فرآیند آسیب رسان The Player Health & The Damaging Process

  • اسکریپت سلامت Health Script

  • راه اندازی Damage Caster Collider Setting Up Damage Caster Collider

  • به روز رسانی اسکریپت کاراکتر Updating Character Script

  • اسکریپت Damage Caster Damage Caster Script

  • افزودن رویدادهای انیمیشن و به‌روزرسانی اسکریپت کنترل‌کننده کاراکتر Adding Animation Events & Updating Character Controller Script

ایجاد Attack VFX Creating The Attack VFX

  • Player Blade Slash VFX Player Blade Slash VFX

  • Enemy BeingHit VFX Enemy BeingHit VFX

  • Enemy Splash VFX Enemy Splash VFX

  • Enemy & Player Blink VFX Enemy & Player Blink VFX

مدیریت مرگ دشمن Handling Enemy Death

  • فیلمنامه و انیمیشن Enemy Death Enemy Death Script & Animation

  • Enemy Death Material Dissolve Effect Enemy Death Material Dissolve Effect

  • ایجاد یک آیتم ساده (Heal Orb) Creating A Simple Item (Heal Orb)

  • اسکریپت مورد را رها کنید Drop The Item Script

پایان دادن به فرآیند آسیب رسان Finishing The Damaging Process

  • راه اندازی Enemy DamageCaster و Player Health Setting Up Enemy DamageCaster & Player Health

  • رها کردن سلاح های بازیکن Player Weapons Drop

  • وضعیت BeingHit BeingHit State

  • Impact On The Player را بزنید Hit Impact On The Player

  • بازیکن پس از ضربه خوردن شکست ناپذیر می شود Player Becomes Invincible After Being Hit

ایجاد The Heal Orb Creating The Heal Orb

  • راه اندازی Heal Orb Setting Up the Heal Orb

  • Health Orb VFX را جمع آوری کنید Collect Health Orb VFX

Blade Slash VFX & Combo Blade Slash VFX & Combo

  • راه اندازی Player Animator Setting Up The Player Animator

  • Player Blade Slash VFX Player Blade Slash VFX

  • اسکریپت ترکیبی پخش کننده Player Combo Script

دست زدن به توانایی داش Handling The Dash Ability

  • راه اندازی انیمیشن داش Setting Up The Dash Animation

  • در حال به روز رسانی اسکریپت PlayerInput Updating PlayerInput Script

  • خط تیره (اسلاید) اسکریپت Dash(Slide) Script

ایجاد دشمن-02 Creating Enemy-02

  • راه اندازی The Enemy02 GameObject Setting Up The Enemy02 GameObject

  • راه اندازی انیماتور Setting Up The Animator

  • راه اندازی The Damage Orb Setting Up The Damage Orb

  • اسکریپت Damage Orb Damage Orb Script

  • فیلمنامه The Damage Orb را شلیک کنید Shoot The Damage Orb Script

  • بهینه سازی اسکریپت تیراندازی Enemy02 Tweaking Enemy02’s Shooting Script

تخمگذاری دشمنان Spawn The Enemies

  • راه اندازی گروه Spawner Setting Up The Spawner Group

  • SpawnPoint & Spawner Script SpawnPoint & Spawner Script

  • اتمام گروه Spawner Finishing The Spawner Group

  • اضافه کردن SpawnState به Enemies Adding SpawnState to Enemies

  • Spawn Material VFX Spawn Material VFX

ایجاد دروازه Creating The Gate

  • راه اندازی سکه Setting Up Coin

  • اسکریپت روتاتور سکه Coin Rotator Script

  • سکه پایان Finishing Coin

  • افزودن سکه ها و دروازه های بیشتر Adding More Coins and Gates

GameManager Script & Level Desgin GameManager Script & Level Desgin

  • اسکریپت GameManager GameManager Script

  • طراحی سطح Designing The Level

  • بهینه سازی اسکریپت های SpawnPoint و Spawner Tweaking The SpawnPoint & Spawner Scripts

ایجاد رابط کاربری بازی Creating the game UI

  • راه اندازی رابط کاربری بازی Setting Up The Game UI

  • ایجاد GameUI_Manager و به‌روزرسانی نوار سلامت و متن سکه Creating GameUI_Manager & Updating The Health Bar & Coin Text

  • ایجاد یک ماشین حالت برای رابط کاربری بازی Creating A State Machine For Game UI

  • Pause UI را تغییر دهید Toggle Pause UI

  • اضافه کردن یک رویداد سیستم Adding An EventSystem

  • دکمه رزومه و دکمه راه اندازی مجدد Resume Button & Restart Button

  • ایجاد صحنه منوی اصلی و دکمه منوی اصلی Creating The MainMenu Scene & MainMenu Button

  • رابط کاربری GameOver & Game Is Finished UI GameOver UI & Game Is Finished UI

  • راه اندازی رابط کاربری منوی اصلی Setting Up The Mainmenu UI

  • اسکریپت منوی اصلی MainmenuManager Script

بازی را دقیق تنظیم کنید Fine-tune the game

  • بازی 01 را تنظیم دقیق کنید: وقتی به آنها آسیب می زنید، کمی به عقب هل دهید Fine-tune the game 01 : Push The Enemy Back A Little Bit When Damaging Them

  • بازی 02: Behind The Wall Material Dither Effect را به خوبی تنظیم کنید Fine-tune the game 02: Behind The Wall Material Dither Effect

  • بازی 03 را به خوبی تنظیم کنید: هنگام حمله، بازیکن را به مکان نما بچرخانید Fine-tune the game 03: Rotate The Player To The Cursor When Attack

ساختن و اجرای بازی ما Building And Playing Our Game

  • ساختن و اجرای بازی ما Building And Playing Our Game

فایل های پروژه تکمیل شده Completed Project Files

  • فایل های پروژه تکمیل شده Completed Project Files

نمایش نظرات

ماجراجوی کوچک: آموزش ساخت یک بازی اکشن سه بعدی با یونیتی
جزییات دوره
4.5 hours
100
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,113
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Single-minded Ryan Single-minded Ryan

یک سازنده بازی مستقل