آموزش ترکیب چند کاناله در NUKE

Multi-Channel Compositing in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، نحوه کامپوزیت کردن با سیستم کانال‌های داخل نرم‌افزار ترکیبی The Foundry، NUKE را یاد می‌گیریم. نرم‌افزار مورد نیاز: NUKE 5.1. در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه با سیستم کانال‌های داخل نرم‌افزار ترکیبی The Foundry، NUKE، ترکیب کنیم. ما شروع به استفاده از یک فایل EXR چند کاناله می کنیم که در دوره آموزشی "معرفی کانال ها در NUKE" ایجاد شده است و با یک رندر ترکیبی پایان می دهیم. ما این دوره را با یادگیری نحوه استفاده از گره Merge با خط لوله چند کاناله آغاز خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه می‌توانیم گره‌هایی مانند رنگ صحیح را جدا کنیم تا فقط روی یک کانال کار کنند. پس از ادغام پاس های اصلی خود، چند تصحیح رنگ و ماسک کردن اولیه را انجام خواهیم داد. در این مرحله، نحوه استفاده از گره های پس زمینه و نقطه برای سازماندهی درخت گره خود را یاد خواهیم گرفت. پس از آن، پاس‌های نهایی را اضافه می‌کنیم و رندر خود را در بالای عکس ترکیب می‌کنیم و در عین حال سایه خود را حفظ می‌کنیم. سپس تغییرات نهایی را در تصویر خود انجام می دهیم و یک گره سبک، فرسایش و درجه بندی اضافه می کنیم تا دو لایه ما بهتر با هم هماهنگ شوند. این سری از درس ها، اصول ترکیب یک رندر سه بعدی را با استفاده از گردش کار کانال در داخل NUKE نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد و کار با کانال‌ها، دوره آموزشی "معرفی کانال‌ها در NUKE" را بررسی کنید. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ترکیب چند کاناله در NUKE Multi-channel Compositing in NUKE

  • نمای کلی کانال ها و فایل Exr Overview of Channels and the Exr File

  • ترکیب گذرهای نورپردازی و بازتاب غیرمستقیم Compositing the Indirect Lighting and Reflection Passes

  • تصحیح رنگ کانال های خاص برای رفع مشکلات Color Correcting Specific Channels to Fix Issues

  • استفاده از Hue Shift برای تغییر رنگ خودرو Using Hue Shift to Change the Color of the Car

  • استفاده از گره های Bezier برای پوشاندن تغییر رنگ Using Bezier Nodes to Mask the Hue Shift

  • سازماندهی درخت گره ما با گره های پس زمینه و نقطه Organizing Our Node Tree with Backdrop and Dot Nodes

  • افزودن کانال های انکسار و سایه Adding the Refraction and Shadow Channels

  • ادغام موستانگ با پس زمینه Merging the Mustang with the Backdrop

  • ترکیب کانال های آلفا برای افزودن سایه آلفا Combining Alpha Channels to Add the Shadow Alpha

  • اضافه کردن لایت روپ به زمین موستانگ Adding a Lightwrap to Ground the Mustang

  • استفاده از فرسایش برای رفع خطوط سیاه Using an Erode to Fix the Black Outline

  • استفاده از درجه برای تطبیق پس زمینه سفید و سیاه Using a Grade to Match the Background White and Black

  • ارزیابی کامپوزیت ما و اصلاح نواحی خاص Evaluating Our Composite and Tweaking Certain Areas

نمایش نظرات

آموزش ترکیب چند کاناله در NUKE
جزییات دوره
1h 12m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.