آموزش مدلسازی فضای داخلی خودرو به صورت مدو

Modeling Automotive Interiors in modo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار هنرمند پسند برای مدل‌سازی داخلی خودرو و بسیاری از تکنیک‌های مدل‌سازی را که می‌توان برای پروژه‌های ارگانیک و سطح سخت استفاده کرد، بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر. یک گردش کار هنرمند پسند برای مدل‌سازی داخلی خودرو و تعداد زیادی تکنیک مدل‌سازی که می‌تواند برای پروژه‌های ارگانیک و سطح سخت استفاده شود را بیاموزید. شامل 4.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و هنرمندان را از طریق گردش کار صرفه جویی در زمان به مدل سازی خودرو با حالت مد راهنمایی می کند. ایده‌آل برای هنرمندانی که تازه به حالت مدو می‌آیند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد هندسه کم نور. استفاده مجدد از هندسه؛ مدل سازی با منحنی ها; استفاده از حرکت عنصر برای هندسه شکل. مجسمه سازی اشکال ارگانیک. نقاشی نقشه های دست انداز. افزودن مواد؛ نقشه برداری UV; اضافه کردن تصاویر به عنوان بافت؛ سفت کردن لبه ها با حلقه حلقه. برش/چسباندن هندسه. ترکیب موثر هندسه؛ ایجاد ظاهر فرسوده/استفاده شده. استفاده از دفورمرها؛ شکل دهی با سقوط و تبدیل. انتخاب هندسه; لبه های مورب برای درزها. ابزار Bridge برای ایجاد هندسه جدید. شروع با Primitives؛ سازماندهی اقلام مش. ترکیب لایه های بافت نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • ایجاد پنل های داخلی Creating Interior Panels

مدلسازی فضای داخلی خودرو به صورت مدو Modeling Automotive Interiors in modo

  • آب بندی و تکمیل پانل های داخلی Sealing and Finishing the Interior Panels

  • مسدود کردن در صفحه و دریچه ها Blocking in Dials and Vents

  • مسدود کردن در داشبورد Blocking in the Dashboard

  • تکمیل و شکل دادن به داشبورد Finishing and Shaping the Dashboard

  • نمایش جزئیات ناوبری Detailing Navigation Display

  • جزئیات دریچه ها Detailing the Vents

  • افزودن کنسول داشبورد Adding the Dashboard Console

  • راه اندازی کنسول مرکزی Starting the Center Console

  • در حال اتمام کنسول مرکزی Finishing the Center Console

  • اضافه کردن قطعات استریو Adding Stereo Components

  • در حال تکمیل کنسول داشبورد Finishing the Dashboard Console

  • ساخت Stick Shift Building the Stick Shift

  • شکل دادن به دنده شیفت فراگیر Shaping the Gear Shift Surround

  • ساخت ترمز اضطراری Building the Emergency Brake

  • راه اندازی چرخ فرمان Starting the Steering Wheel

  • اتمام ستون فرمان Finishing the Steering Column

  • بسته شدن در کنار داشبورد Closing in the Side of the Dashboard

  • افزودن پایه داخلی به در Adding an Interior Base to the Door

  • اضافه کردن قطعات داخلی به در Adding Interior Pieces to the Door

  • اضافه کردن دسته دسته Adding the Armrest

  • وصله منحنی ها با هم برای صندلی Patching Curves Together for the Seat

  • تمیز کردن و شکل دادن به پایه صندلی Cleaning up and Shaping the Seat Base

  • ایجاد بخش های بالشتکی صندلی Creating the Cushioned Sections of the Seat

  • اتمام صندلی های جلو Finishing the Front Seats

  • افزودن اتصالات کمربند ایمنی Adding Seatbelt Connectors

  • پدال های پا ساختمان Building Foot Pedals

  • ایجاد صندلی پشتی Creating the Back Bench Seat

  • اضافه کردن مواد به خودرو Adding Materials to the Car

  • راه اندازی نقشه های UV ساده و اعمال بافت ها Setting up Simple UV Maps and Applying Textures

  • راه اندازی Bump Maps و ترکیب لایه های بافت Setting up Bump Maps and Blending Texture Layers

  • مجسمه سازی بخیه روی صندلی ها Sculpting Stitches on the Seats

  • ایجاد یک نگاه زندگی شده Creating a Lived-in Look

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی فضای داخلی خودرو به صورت مدو
جزییات دوره
4h 33m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.