آموزش تست واحد برای توسعه بازی در یونیتی

Unit Testing for Game Development in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Unity's Test Runner نهایت استفاده را ببرید. این به شما مهارت‌هایی را می‌آموزد که بتوانید تست‌های واحد را به پروژه Unity فعلی خود اضافه کنید. کار در یک تیم توسعه‌دهنده بازی می‌تواند چالش بزرگی باشد، به خصوص اگر بیلدهای شما دائماً به دلیل فقدان کیفیت ناشی از عدم تست در حال شکستن هستند. پوشش. در این دوره، Unit Testing for Game Development in Unity، دانش پایه ای را یاد می گیرید و توانایی اضافه کردن تست های واحد را به پروژه های Unity موجود خود خواهید داشت. ابتدا، مجموعه Unity Test Runner را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، آزمایش حالت ویرایش را خواهید دید. در نهایت، نحوه کدنویسی تست های حالت پخش را یاد خواهید گرفت. پس از اتمام این دوره، مهارت‌های تست واحد و دانش تست واحد مورد نیاز برای ایجاد بازی‌های یونیتی با کیفیت را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity و Visual Studio.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی تست واحد Unit Testing Basics

  • بررسی نسخه Version Check

  • مقدمه ای بر مبانی تست واحد برای توسعه بازی های ویدیویی Introduction to the Basics of Unit Testing for Video Game Development

  • آشنایی با نحوه استفاده از Unity Test Runner Suite Understanding How to Use the Unity Test Runner Suite

ویرایش حالت تست واحد Edit Mode Unit Testing

  • افزودن تست‌های حالت ویرایش از ابتدا به یک پروژه یونیتی موجود Adding Edit Mode Tests from Scratch to an Existing Unity Project

  • نحوه استفاده از فایل های تعریف اسمبلی برای افزودن تست های واحد در پروژه یونیتی How to Use Assembly Definition Files to Add Unit Tests within a Unity Project

  • تنظیمات یکباره/حذف، خطاهای گزارش، اظهارات گزارش، و ترتیب تست واحد One Time Setups/Teardowns, Log Errors, Log Assertions, and Unit Test Ordering

  • دکوراتورها ادامه دارد: آزمون های ترکیبی، زوجی و متوالی واحد Decorators Continued: Combinatorial, Pairwise, and Sequential Unit Tests

  • دکوراتورها ادامه دارد: نادیده گرفتن، تست‌های ویژه پلتفرم، تکرار و تلاش مجدد Decorators Continued: Ignore, Platform Specific Tests, Repeat, and Retry

  • دکوراتورها ادامه دارد: تصادفی، محدوده، موارد آزمایشی، تئوری ها و فرضیات Decorators Continued: Random, Range, Test Cases, Theories, and Assumptions

  • اطلاعات بیشتر در مورد منابع، محدودیت های زمانی، مهلت زمانی، و ساخت ویژگی های دارایی سفارشی More on Sources, Time Limits, Timeouts, and Building Custom Property Attributes

  • چگونه یک رفتار مونو را در حالت ویرایش واحد آزمایش کنیم How to Unit Test a Mono Behaviour in Edit Mode

تست واحد حالت پخش Play Mode Unit Testing

  • افزودن تست های حالت پخش از ابتدا به پروژه یونیتی Adding Play Mode Tests from Scratch to a Unity Project

  • نحوه اضافه کردن تست‌های حالت پخش: تست یک پیش ساخته و انیمیشن‌های آن (ادامه) How to Add Play Mode Tests: Testing a Prefab and Its Animations (Continued)

  • نحوه تست صحنه ها و سیستم های مبارزه با هوش مصنوعی در حالت Play How to Test Scenes and Artificial Intelligence Combat Systems in Play Mode

  • چگونه با استفاده از تست‌های حالت پخش، آستانه‌های فریم در ثانیه را محک بزنید How to Benchmark Frames per Second Thresholds Using Play Mode Tests

تست پیشرفته Advanced Testing

  • Advanced Unity Testing: نحوه ایجاد و اجرای تست ها بر روی دستگاه هایی مانند Android Advanced Unity Testing: How to Create and Run Tests on Devices Such as Android

  • چگونه مجموعه Unity Test Runner را از طریق خط فرمان اجرا کنیم How to Run the Unity Test Runner Suite through the Command Line

نمایش نظرات

آموزش تست واحد برای توسعه بازی در یونیتی
جزییات دوره
1h 46m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexandru Dima Alexandru Dima

الکساندرو همیشه از یادگیری و همچنین راهنمایی دیگران لذت می برد و اغلب ساعت ها به Pluralsight می پردازد. او در حرفه خود زمینه های فنی زیادی را پوشش داده است ، چندین بار پروژه ها را از ابتدا تا انتها دیده است ، یا در محل کار یا در خانه به عنوان سرگرمی. او عاشق این است که بتواند چیزهایی را که می داند به اشتراک بگذارد و می خواهد به رشد مردم کمک کند و با دانش خود به رونق برسد. با نگاهی به چند سال از آغاز تولید نرم افزار توسط الکساندرو ، متوجه شد که اکنون زمان خوبی برای او شده است تا بتواند دوباره به جامعه توسعه که او را امروز ساخته است بازگردد.