آموزش مدل سازی شخصیت واقعی برای بازی در Maya و Zbrush

Realistic Character Modeling For Game In Maya and Zbrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یک دوره آموزشی عمیق در مدل سازی و مجسمه سازی شخصیت واقعی انسانی برای سطح مبتدی تا متوسط. مجسمه سازی صورت واقعی مجسمه سازی جزئیات پوست واقعی ایجاد مو، ریش و ابرو با فیبرمش سر انسان و آناتومی دست مجسمه سازی پارچه واقعی برای شخصیت ها مدل سازی تفنگ سطح سخت در مدل سازی کفش واقعی مایا با استفاده از ZModeler توصیه های تولیدی بسیاری در مورد ساخت مدل کاراکتر شما واقع بینانه دوره برای سطح مبتدی تا متوسط ​​است، اما پروژه مدل انسانی خود در سطح حرفه ای است، بنابراین من جز فداکاری و تلاش بسیار از طرف شما هستم. شما به Zbrush 4r8 و Maya 2018 نیاز دارید

نظرات دانشجویان دوره: 

  • ادگار ی :  نالینی یک مربی عالی است. او با تجربه است و درک عمیقی از موضوعی که تدریس می کند دارد. او در اینجا چیزهای زیادی را پوشش داد که شکاف های دانش من را پر کرد. به عنوان یک هنرمند کاراکتر با تجربه، می توانم بگویم که این یکی از بهترین دوره های آموزشی در این زمینه است. اگرچه ممکن است با برخی از دانش‌آموزان در مورد تلفظ لهجه‌ای برخی از کلمات موافق باشم، اما شخصاً این موضوع واقعاً من را آزار نمی‌دهد زیرا می‌توانم به طور کلی انگلیسی او را درک کنم. با این اوصاف، من این دوره را به همه کسانی که می خواهند مهارت های مدل سازی شخصیت خود را به شیوه ای تاثیرگذار بهبود بخشند، به شدت توصیه می کنم.


  • Miguel Thevirum: تبریک می‌گویم، این بهترین دوره‌ای است که من خوانده‌ام!!!!! لطفا متوقف نشوید


  • Kyle Ogbourne: واقعاً واضح و به‌روز است. خوشحالم که این دوره را خریدم. خیلی تحت تاثیر قرار گرفت!


  • Glhrmarques : واقعاً، این مرد چیزهای مفید زیادی به من یاد می دهد که فکر می کنم هرگز در یوتیوب پیدا نمی کردم. THX


  • Win Maw  : بهترین بخش آموزش در مورد تا کردن لباس است. چین های لوله، چین های قطره ای، چین های کششی، چین های معکوس. قبلاً هرگز به آن فکر نکرده بودم.

خوش آمدید

سلام، به مدلسازی شخصیت واقعی برای بازی در دوره مایا Zbrush خوش آمدید. این محتوای ویدیویی بیش از 21 ساعت به شما می‌آموزد که چگونه شخصیت‌های واقعی انسانی را از ابتدا و قدم به قدم مدل‌سازی کرده و مجسمه‌سازی کنید.

آیا شما یکی از این مشکلات را دارید؟

  • آیا وقتی صحبت از مدل‌سازی شخصیت واقعی می‌شود، اعتماد به نفس ندارید؟

  • آیا مدل شخصیت شما شبیه یک کارتون یا موجودات فضایی است حتی اگر آن را نخواهید؟

  • آیا با وسایل یا مدل‌سازی غیر ارگانیک خوب هستید، اما می‌بینید مدل‌سازی شخصیت دشوار است؟

  • آیا می‌خواهید یک هنرمند مدل‌سازی شخصیت شوید اما مدل‌سازی شخصیت‌های واقعی برایتان دشوار است؟

  • آیا تعجب می‌کنید که چگونه افراد حرفه‌ای چنین شخصیت‌هایی واقع‌گرایانه را الگوبرداری می‌کنند؟

  • آیا می‌خواهید به مدل‌سازی کاراکتر از ابزار یا Environment بروید؟

اگر هر یک از این مشکلات به نظر می رسد که شما دارید، این دوره آموزشی مناسب برای شما است.


درباره مربی:

اسم من نالین است، من یک مربی 3D Modeling and Texturing Artist com هستم.

من کارم را به عنوان یک مجسمه ساز سنتی از خاک رس شروع کردم. مدرک حرفه ای من BFA است. من از کالج صنایع دستی هنر B.K، Bhubaneswar فوت کرده ام.

من از سال 2008 در موسسات مختلفی مانند ZICA، Reliance Education و Arena Animation تدریس کرده‌ام. من همچنین به‌عنوان هنرمند مدل‌سازی و بافت‌سازی شخصیت در Lakshya Digital و Dhruva Interactive کار کرده‌ام.


چرا باید این دوره را بگذرانید؟

یادگیری مدل‌سازی واقعی شخصیت یک گام ضروری برای تبدیل شدن به یک هنرمند مدل‌سازی شخصیت برای Game and Films است. موقعیت هنرمند مدل‌سازی کاراکتر یک موقعیت بسیار پر پاداش و خواستار در صنعت فیلم و بازی است.

در پایان این دوره می توانید شخصیت های واقعی انسانی را برای نمونه کار خود مدل کنید تا بتوانید برای شغل رویایی خود درخواست دهید.

اگر فریلنسر هستید، می‌توانید این را یاد بگیرید و روش کسب درآمد جدیدی را به کیف خود اضافه کنید.

پس از تکمیل این دوره، هنرمند بهتری خواهید بود.

اگر دانشجو هستید، این بهترین دوره آموزشی است زیرا به شما نشان می‌دهد چگونه مدل شخصیتی با کیفیت حرفه‌ای را با رویکرد گام به گام مدل‌سازی کنید تا بتوانید آن را دنبال کنید.


فهرست اجزای اصلی

بیایید ببینیم دوره چگونه طراحی شده است و چه چیزی برای شما وجود دارد. 15 ماژول وجود دارد.

1. مقدمه

مفهوم هنر و پروژه دوره را به شما معرفی می‌کنیم.

2. مبانی مایا برای مبتدیان

اصول مایا و این برای مبتدیان مطلق مایا است.

3. مدل‌سازی بدن شخصیت در مایا

با ابزارهای مدلسازی مایا برای مدلسازی بدن شخصیت آشنا شوید

4. مدل‌سازی ژاکت، شلوار و کلاه

با ابزارهای مدلسازی مایا برای مدلسازی ژاکت و کلاه آشنا شوید

5. مدل سازی دستکش و لوازم جانبی

با ابزارهای مدلسازی مایا برای مدلسازی مش پایه دستکش آشنا شوید

6. مدل سازی تفنگ در مایا

شما با انجام یک تفنگ واقع گرایانه برای شخصیت، مدل سازی سطوح سخت را در مایا خواهید آموخت.

7. مبانی Zbrush برای مبتدیان

مبانی Zbrush و دوباره این برای مبتدیان Zbrush مطلق است.

 8. مجسمه‌سازی بدن شخصیت

آناتومی سر و دست. چگونه لب ها، بینی، چشم ها و گوش های واقع گرایانه را حجاری کنیم.

9. جزئیات پوست

می‌خواهم نحوه ایجاد عکس‌های واقعی از جزئیات پوست مانند منافذ، چین و چروک‌های ظریف، برآمدگی‌های پوست و مهم‌تر از همه تفاوت‌های پوست در نواحی مختلف صورت و دست را فاش کنم.

10. مجسمه سازی مو با مش فیبر

با استفاده از مش فیبر برای ایجاد مو، ریش، ابروهای چشم سبیل، مژه های چشم و خز بدن.

11. جزئیات ژاکت

من قصد دارم روی جزئیات ژاکت کار کنم. در این ماژول شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه پیراهن های پاره شده، اضافه کردن سایش و پارگی، ایجاد آلفای لباس خود و بسیاری چیزهای دیگر را بیاموزید.

12. مجسمه سازی شلوار

انواع چین‌ها و نحوه مجسمه‌سازی آن‌ها را روی شلوار یاد خواهید گرفت، همچنین بازکردن UVs در Zbrush، افزودن بافت‌های سطحی، جزئیات دوخت و چین‌های حافظه را یاد خواهید گرفت.

13. مجسمه سازی کفش با Zmodeler در Zbrush

مجسمه‌سازی کفش با Zmodeler در Zbrush در اینجا می‌آموزید که از Zmodeler برای مدل‌سازی الگوی تنها، ساختن بند کفش با برس Curve و اضافه کردن دوخت به کفش استفاده کنید.

14. جزئیات غلاف تفنگ

در این ماژول می‌خواهید مجسمه‌سازی را یاد بگیرید.

15. نتیجه جمع بندی

در این ماژول نهایی می‌خواهم دوره را به پایان برسانم و به پایان برسانم.


برای برنامه درسی دقیق دوره، لطفاً دسته برنامه درسی برای این دوره را در این صفحه مقصد بررسی کنید.



 دانش آموزان ایده آل

من این دوره را برای دانشجویان مدل‌سازی سه بعدی سطح مبتدی تا متوسط ​​و هنرمندی طراحی کردم که می‌خواهد یک شخصیت واقع‌گرایانه عکس را مدل‌سازی کند اما با واقعی جلوه دادن کاراکتر مشکل دارد.


هنوز سردرگم هستید که آیا باید این دوره را بگذرانید یا نه، پس این باید کمی به شما فشار بیاورد.

30 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد. یعنی اگر از دوره راضی نیستید، می‌توانید ظرف 30 روز آن را بازپرداخت کنید.

بنابراین به معنای واقعی کلمه هیچ خطری وجود ندارد، بنابراین ادامه دهید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. من نمی توانم منتظر بمانم تا شما را در حال الگوبرداری از شخصیت های واقع گرایانه ببینم.

با 30 روز ضمانت بازگشت پول، هیچ چیزی مانع از ورود شما به داخل و امتحان کردن دوره در حال حاضر نیست.

بروید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و من شما را در درس 1 می بینم.

به سلامتی،

نالین


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • پیدا کردن تصویر مرجع Finding Reference Image

  • منابع تکمیلی Supplementary Resources

مبانی مایا برای مبتدیان Maya Basics For Beginners

  • نمای کلی رابط Interface Overview

  • رابط در جزئیات Interface In Detail

  • مشاهده ناوبری پورت View port Navigation

  • حالت های نمایش پورت را مشاهده کنید View Port Display Modes

  • ایجاد اشیا و تنظیم ورودی ها Creating Objects & Adjusting Inputs

  • با استفاده از ابزار Select، Lasoo و Paint Select Using Select, Lasoo & Paint Select Tool

  • با استفاده از Move, Rotate & Scale Tool Using Move, Rotate & Scale Tool

  • آزمون مبانی مایا Maya Basics Quiz

مدل سازی بدن شخصیت در مایا Character Body Modeling in Maya

  • ایجاد پوشه پروژه Creating Project Folder

  • وارد کردن تصویر مرجع Importing Reference Image

  • مدل سازی نیم تنه Modeling The Torso

  • تکمیل نیم تنه Completing The Torso

  • مدلسازی بازو Modeling The Arm

  • تعریف نیم تنه Defining The Torso

  • مدل سازی پا Modeling The Leg

  • مدل سازی نخل Modeling The Palm

  • تعریف نخل Defining The Palm

  • مسدود کردن پا Blocking The Foot

  • مدل سازی چشم Eye Modeling

  • تعریف چشم Defining The Eye

  • مدل سازی بینی Modeling The Nose

  • مدل سازی لب Modeling The Lip

  • مدلسازی ناحیه فک Modeling The Jaw Area

  • مدلسازی جمجمه Modeling The Skull

  • مدل سازی گوش Modeling The Ear

  • پالایش گوش Refining The Ear

  • پایان دادن به گوش Finishing The Ear

  • فعالیت ها: نوبت شماست که بدنه پایه را مدل کنید Activities : It's Your Turn to Model the Base Body

مدل کت، شلوار و کلاه Jacket, Pant and Hat Modeling

  • اتمام بدنه شخصیت Finishing The Character Body

  • مدلینگ پیراهن داخلی Modeling Inner Shirt

  • مدل سازی پایه ژاکت Modeling The Jacket Base

  • تعریف پایه ژاکت Defining The Jacket Base

  • مدل سازی پد شانه Shoulder Pad Modeling

  • بند شانه و سگک Shoulder Strap & Buckles

  • تکمیل پایه تسمه Completing Strap Base

  • پایه طراحی پنل پشتی Back Panel Design Base

  • مش پایه شلوار Pant Base Mesh

  • ساخت مش پایه کلاه Making Hat Base Mesh

مدل سازی دستکش و لوازم جانبی Gloves and Accessories Modeling

  • مدل سازی مش پایه دستکش Gloves Base Mesh Modeling

  • مدل سازی سگک بند Strap Buckle Modeling

  • مدل سازی بند Strap Modeling

  • اتمام بند Finishing The Strap

  • مدل سازی Pauch Modeling The Pauch

  • مدل سازی Pauch دوم Modeling The Second Pauch

  • مدل سازی بطری شراب Wine Bottle Modeling

  • گلوله های مدل سازی Modeling Bullets

  • بام های مدل سازی Modeling Boms

  • مدلسازی بند دوم Modeling The Second Strap

  • نگهدارنده تفنگ مدلینگ Modeling Gun Holder

  • مدل سازی بند ران Modeling Thigh Straps

مدل سازی تفنگ در مایا Gun Modeling in Maya

  • مدل سازی تفنگ - مسدود کردن بدن Gun Modeling - Body Blocking

  • مدل سازی تفنگ - اشکال ثانویه Gun Modeling - Secondary Shapes

  • مدل سازی تفنگ - شکل های ثانویه قسمت 02 Gun Modeling - Secondary Shapes part 02

  • مدل سازی تفنگ - تعریف شکل ها Gun Modeling - Defining The Shapes

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات پالایش قسمت 01 Gun Modeling - Refining Details part 01

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات پالایش قسمت 02 Gun Modeling - Refining Details part 02

  • مدل سازی تفنگ - ماشه جزئیات Gun Modeling - Detailing Trigger

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات پشت Gun Modeling - Detailing The Back

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات نوار کناری Gun Modeling - Side Bar Detailing

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات بدن Gun Modeling - Body Detailing

  • مدل سازی تفنگ - جزئیات الگوی دستگیره Gun Modeling - Grip Pattern Detailing

  • مدل سازی تفنگ - دستگیره جزئیات پشت Gun Modeling - Grip Detailing Backside

  • اتمام تفنگ و بسته شدن Finishing The Gun and Wrap up

  • وارد کردن تفنگ به صحنه شخصیت Importing The Gun into Character Scene

  • پاکسازی نهایی برای صادرات Final clean up for Export

  • صادرات در OBJ Exporting In OBJ

مبانی Zbrush برای مبتدیان Zbrush Basics For Beginners

  • چند کلمه در مورد Zbrush Few Words About Zbrush

  • نمای کلی رابط Zbrush Zbrush Interface Overview

  • پیمایش در بوم Navigating The Canvas

  • مبانی مجسمه سازی Sculpting Basics

  • نقاب برای مجسمه سازی Masking For Sculpting

  • نمایش و پنهان کردن چند ضلعی ها Show and Hide Polygons

مجسمه سازی بدن شخصیت Character Body Sculpting

  • تصاویر مرجع قابل دانلود Downloadable Reference Images

  • وارد کردن اشیا به Zbrush Importing Objects Into Zbrush

  • سفارشی کردن Zbrush برای کارایی Customizing Zbrush for Efficiency

  • تنظیم تصویر مرجع Setting Up Reference Image

  • نسبت انسان با سر Human Proportion With Head

  • تصحیح نسبت Correcting The Proportion

  • تنظیم تناسب ویژگی های صورت Adjusting Proportions of Facial Features

  • مطالعه آناتومی صورت Facial Anatomy Study

  • استفاده از PureRef برای مشاهده تصاویر مرجع Using PureRef to View Reference Images

  • اشکال اولیه صورت Primery Shapes of Face

  • مجسمه سازی فرم های اولیه صورت Sculpting Primery Forms of Face

  • مجسمه سازی فرم های اولیه لب Sculpting the Primery Forms of Lip

  • مجسمه سازی اشکال اولیه پلک چشم Sculpting the Primary Forms of Eye lid

  • مجسمه سازی فرم های اولیه گوش Sculpting the Primary Forms of Ear

  • مجسمه سازی اشکال اولیه گردن Sculpting the Primary Forms of Neck

  • مجسمه سازی فرم های اولیه بازو Sculpting the Primary Forms of Arm

  • مجسمه سازی اشکال اولیه نخل Sculpting the Primary Forms of Palm

  • مجسمه سازی انگشت Finger Sculpting

  • مجسمه سازی جزئیات ثانویه نخل Sculpting Secondary Details of Palm

  • مجسمه سازی جزئیات ثانویه بازو Sculpting Secondary Details of Arm

  • مجسمه سازی جزئیات ثانویه صورت Sculpting Secondary Details of Face

  • مجسمه سازی جزئیات ثانویه چهره 02 Sculpting Secondary Details of Face 02

جزئیات پوست Skin Detailing

  • مشاهده جزئیات پوست صورت Observing Skin Details of Face

  • کجا می توان آلفا را برای جزئیات پوست پیدا کرد Where to Find Alpha for Skin Detailing

  • جزئیات لب Detailing the Lip

  • جزئیات چهره قسمت 01 Detailing the Face Part 01

  • جزئیات چهره قسمت 02 Detailing the Face Part 02

  • جزئیات قسمت دست 01 Detailing the Hand Part 01

  • جزئیات دست قسمت 02 Detailing the Hand Part 02

مجسمه سازی مو با فیبرمش Sculpting Hair with Fibermesh

  • ایجاد مو با استفاده از مش فیبر Creating Hair Using Fiber Mesh

  • حالت دادن به مو Styling the Hair

  • ایجاد ریش با مش فیبر Creating Beard with Fiber Mesh

  • ایجاد ابرو و مژه چشم Creating Eyebrows and Eye lashes

  • ایجاد خز صورت Creating Face Fur

  • ایجاد خز دست Creating Hand Fur

جزئیات ژاکت Detailing the Jacket

  • مسدود کردن ژاکت Blocking the Jacket

  • مجسمه سازی اشکال اولیه ژاکت Jacket Primary Shapes Sculpting

  • جزئیات لوله کشی ژاکت Jacket Piping Detail

  • ایجاد پیراهن پاره Creating the Torn Shirt

  • اضافه کردن بافت پارچه Adding Cloth Texture

  • جزئیات ژاکت داخلی Detailing Inner Jacket

  • مدل کمر کت با جزئیات Detailing Jacket Waist Pattern

  • افزودن جزئیات برگشتی Adding Back Details

  • ایجاد لباس آلفا Creating Costume Alpha

  • اضافه کردن پنل های پشتی Adding Back Panels

  • افزودن Line Works به پنل پشتی Adding Line Works to the Back Panel

  • اضافه کردن فرم های ثانویه به ژاکت Adding Secondary Forms to the Jacket

  • اضافه کردن سایش و پارگی Adding Wear and Tear

  • اضافه کردن جزئیات به ژاکت Adding Details to the Jacket

  • جزئیات تسمه Straps Detailing

مجسمه سازی شلوار Pant Sculpting

  • انواع تاشو روی لباس Different Types of Folds on Clothes

  • انتخاب نوع تاشو برای شلوار Choosing Folds Type for the Pant

  • مسدود کردن تاهای بزرگ برای Shilloute Blocking Big Folds for Shilloute

  • افزودن خطوط درز Adding Seam Lines

  • ایجاد طناب زانو Creating Knee Ropes

  • تعریف چین های اولیه Defining the Primary Folds

  • افزودن چین و چروک های ثانویه Adding Secondary Wrinkles

  • باز کردن شلوار UV در مایا Unwrapping Pant UV in Maya

  • اضافه کردن جزئیات بافت شلوار Adding Pant Texture Details

  • مجسمه سازی پایین شلوار فرسوده Sculpting Worn Pant Bottom

  • اضافه کردن دوخت و تاهای حافظه Adding Stitching and Memory Folds

مجسمه سازی کفش با Zmodeler در Zbrush Shoes Sculpting with Zmodeler in Zbrush

  • تنظیم تصویر مرجع در Zbrush Reference Image Setup in Zbrush

  • سول بلوک کردن Sole Blocking

  • با استفاده از Crease Option Using Crease Option

  • ساخت الگوی آج Making Sole Tread Pattern

  • تعریف الگوی آج Defining Sole Tread Pattern

  • خم شدن کف پا Bending the Sole

  • مدل سازی شکل بالا Modeling the Top Shape

  • استخراج پچ ها Extracting Patches

  • استخراج پچ ها قسمت 02 Extracting Patches Part 02

  • مدل سازی زبان و کاف Modeling the Tongue and Cuff

  • اضافه کردن فرم های ثانویه Adding Secondary Forms

  • مدلینگ توری درج برس مش Modeling Lace Grommet Insert Mesh Brush

  • قرار دادن گرومت با Insert Mesh Placing Grommet with Insert Mesh

  • ساخت برس منحنی توری کفش Making Shoe Lace Curve Brush

  • مسدود کردن بند کفش Blocking the Shoe Lace

  • جزئیات بند کفش Detailing the Shoe Lace

  • آماده شدن برای جزئیات آلفا Preparing for Alpha Details

  • اضافه کردن جزئیات سطح چرمی Adding Leather Surface Details

  • تنظیم دقیق جزئیات آلفا Fine Tuning Alpha Details

  • اضافه کردن بخیه Adding Stitches

  • وارد کردن کفش به فایل کاراکتر Importing the Shoe Into Character File

  • ساخت پچ خز Making the Fur Patch

  • سایش و پارگی کف پا Sole Wear and Tear

  • جزئیات دوخت کف پا Sole Stitching Details

  • لمس نهایی به کفش Final Touch to the Shoe

  • آینه کردن کفش و بسته بندی Mirroring the Shoe and Wrap up

جزئیات غلاف تفنگ Gun Holster Detailing

  • باز کردن تسمه ها با اشعه ماوراء بنفش UV Unwrapping of Straps

  • جزئیات بند Strap Detailing

  • جزئیات بند بزرگ Big Strap Detailing

  • جزئیات بند تفنگ Gun Strap Detailing

  • جزئیات تسمه گلوله Bullet Straps Detailing

لمس نهایی Final Touch

  • تنظیم نامتقارن روی صورت Asymmetrical Adjustment on the Face

  • نقاشی با توپ چشم Eye Ball Painting

نتیجه گیری و جمع بندی Conclusion & Wrap up

  • ممنون و خداحافظ Thank you & Goodbye

  • سخنرانی پاداش - بعدی چیست؟ Bonus Lecture - What's Next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مدل سازی شخصیت واقعی برای بازی در Maya و Zbrush
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
21.5 hours
169
Udemy (یودمی) udemy-small
17 اردیبهشت 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
8,429
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nalini Kanta Jena Nalini Kanta Jena

مربی کاراکترهای سه بعدی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.