بیاموزید که چگونه با برنامه نویسی یک بازی مار ، دانش موجود خود را در مورد پایتون ادغام کرده و عمیق کنید.
Node.js، ES6، کلاسها، آرایهها، اشیاء، توابع، Phaser 3، Express.js و موارد دیگر را پوشش میدهد!
در این کلاس، نحوه ساختن یک شخصیت نسبتاً ساده مار را بررسی خواهیم کرد. برای مبتدیان، من به شما نشان خواهم داد که چگونه مجسمه خود را قبل از ایجاد خود برنامه ریزی کنید. ..
بیاموزید که از تکنیک های جعلی موجود برای تحریک موجودی که اجازه راه حل های استاندارد جعل برای جابجایی را نمی دهد استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After Effects CC.