Niklas Kleberg

معلم، نوازنده و دانش فنی


نیکلاس کلبرگ تمام وقت به عنوان معلم کار می کند و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته پداگوژی از دانشگاه گوتنبرگ و آکادمی موسیقی و نمایش در گوتنبرگ است. او به مدت 10 سال سالانه به حدود 350 دانش آموز در تمام سنین در موضوعات موسیقی، صنایع دستی، نمایش و تاریخ تدریس می کند. او همچنین مربی صدا و رهبر گروه کر است.

نیکلاس همچنین به تدریس علوم کامپیوتر و توسعه می پردازد و همچنین در تحقیق در مورد ارزشیابی تکوینی و جمعی دانش دانشجویان تخصص دارد. (نحوه استفاده از ارزشیابی برای درک بهتر و کمک به فرآیند یادگیری دانش آموزان) به عنوان یک معلم و برنامه نویس، کلاس های درس تعاملی را برای دانش آموزان موسیقی ایجاد کرد.

نیکلاس با موسیقی به عنوان همراه مورد اعتماد خود بزرگ شد. پیانو، ترومپت و بیس بخشی طبیعی از سال های اولیه او بود، همراه با اشتیاق شدید او به خواندن. پس از چندین سال تحصیل در رشته علوم طبیعی و برنامه نویسی، او تصمیم گرفت به طور تمام وقت در موسیقی تحصیل کند، ابتدا در یک دبیرستان محلی و سپس به آکادمی موسیقی و نمایش - دانشگاه گوتنبرگ رفت.

چندین ساز اضافه شده است: گیتار، سازهای کوبه‌ای، بادامک، چنگ و بسیاری دیگر. سپس سفر او به عنوان یک نوازنده، یک معلم و مربی آواز آغاز شد و او هنوز هم قوی است.

دوره های این مدرس:

چگونه به دیگران آموزش دهیم - آنچه باید بدانید - قسمت 2/3

How to teach others - What you need to know - Part 2/3

این دوره آموزشی سه قسمتی به شما یک نمای کلی از روش‌های آموزشی، تئوری‌ها، ابزارها و نکات عملی در مورد آموزش به دیگران، در زندگی واقعی یا در دنیای مجازی ارائه می‌کند. ..


چگونه به دیگران آموزش دهیم - آنچه باید بدانید - قسمت 1/3

How to teach others - What you need to know - Part 1/3

این دوره سه قسمتی به شما یک نمای کلی از روش‌های آموزشی، نظریه‌ها، ابزارها و نکات عملی در رابطه با آموزش به دیگران را به صورت واقعی ارائه می‌کند. ..


آموزش با هم آواز بخوانید - مراحل آسان برای هماهنگی خوب

Sing together - Easy steps for good harmony

"بعد از شرکت در این کلاس، به چندین تمرین مجهز خواهید شد که به گروه کر/گروه یا خود شما کمک می کند تا محدوده آوازی، لحن و هارمونی خود را گسترش دهید.