Hadassah Damien

طراحی برای خوب

سلام! من یک سازنده، کارآفرین و انسان محور مادام العمر هستم. در حال حاضر من به عنوان تسهیل کننده تفکر طراحی در یک و یک پژوهشگر اقتصاد و مربی مالی کار می کنم.

در طول زندگی‌ام، همکاری‌هایی ایجاد کرده‌ام، پلت‌فرم‌های فناوری دیجیتال را برای سازمان‌های پیشرو، برای هنر LGBTQ+ توسعه داده‌ام، و زمانی که با یک ون به ایالات متحده سفر می‌کردم، زندگی نمادین‌ستیزی داشته‌ام. :)

یک چیزی که من به طور قطع می دانم این است: زندگی پر از موانع است و مردم در عبور از آنها مبتکر هستند. من دوست دارم که با تیم‌ها و افراد خلاق کار کنم تا چشم‌اندازهای آن‌ها را تجسم، برنامه‌ریزی و اجرا کنم و از موانع آن‌ها عبور کنم و به بینش و عمل بپردازم. من تماماً در مورد نگرش می توانم + ابزارهایی برای انجام دادن و تمایل به شیرجه رفتن در آن هستم.

من تحقیق می‌کنم، آزمایش می‌کنم و تجربه‌های نویسندگی، محصولات و دیجیتال می‌سازم. من طرفدار بزرگی برای طراحی متفکرانه، جامع و قابل دسترس هستم زیرا در این صورت افراد بیشتری می توانند شرکت کنند و فکر می کنم این یک نکته مثبت است. من در SXSW، Yale، MIT، Lesbians Who Tech Mtl و بسیاری از بارها و کافه‌های کوچک دلپذیر در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه طراحی مشکلات بهتر (برای دریافت راه حل های بهتر!): رازهایی از طراحی UX

How to Design Better Problems (to Get Better Solutions!): Secrets From UX Design

مشکلات در هر اندازه ما را احاطه کرده است. نرم افزاری که به نظر می رسد هرگز به خوبی کار نمی کند. حساب بانکی که کمتر از آنچه فکر می کردید در آن وجود دارد. ایده ای که مشتری شما نخواهد داشت. ..