Jono Farrington

Shopify SEO | سئوی تجارت الکترونیک

من کی هستم:

من با خانواده جوانم در تپه های آدلاید در استرالیا زندگی می کنم.

من یکی از بنیانگذاران Silicon Dales، یک آژانس فنی تجارت الکترونیک با دفاتری در بریتانیا و استرالیا هستم.

آژانس ما با مشتریان بزرگ و کوچک تجارت الکترونیک کار می کند و استراتژی های دیجیتالی آنها را بهبود می بخشد، مارک های تجارت الکترونیک خود را ایجاد می کند و رشد می دهد، و این رشد را حفظ می کند.

استراتژی‌ها و روش‌های ما نتایج بسیار خوبی برای مشتریانمان به دست می‌آورد، و من دوست دارم برخی از این قطعات را در دوره‌هایم به اشتراک بگذارم.

چرا به من گوش کن؟

در 10 سال گذشته، خود من و تیمم استراتژی‌های قدرتمندی را برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که هم‌اکنون میلیون‌ها دلار درآمد ماهانه دارند، توسعه داده‌ایم.

ما استراتژی‌های آزمایش شده را آزمایش کرده‌ایم و سیستم‌هایی را توسعه داده‌ایم که کار می‌کنند. فضای دیجیتال همیشه به سرعت در حال پیشرفت است و ما به اندازه کافی زیرک هستیم که بتوانیم با این تغییرات حرکت کنیم و آنها را به سرعت اجرا کنیم.

Shopify، WooCommerce، Wordpress، Amazon، Ebay، Etsy:

اینها تنها برخی از پلتفرم‌هایی هستند که ما با آنها کار می‌کنیم و در آنها تخصص داریم. هر کدام به رویکردهای متفاوتی برای بازاریابی نیاز دارند، برخی ظریف، برخی نه.

تجارت الکترونیکی اینجا باقی مانده است و به سرعت در حال رشد است. من می‌خواهم تا حد امکان به افراد و کسب‌وکارها کمک کنم تا کسب‌وکارهای آنلاین موفق و سالم ایجاد کنند.

سبک تدریس من:

دوره های من پر زرق و برق نیستند. قرار نیست آنها باشند. آنچه من می خواهم ارائه دهم محتوای غنی از مواد به روشی واضح است که دانش آموزان می توانند در مورد آن اقدام کنند. شما به عنوان یک دانش آموز گام های عملی برای بهبود و یادگیری می خواهید.

من عموماً محتوا را با ترکیبی از ویدئوهای روی صفحه و اسناد متنی که به ماژول‌ها تقسیم می‌شوند به روشی سیستماتیک و منطقی ارائه می‌دهم. سیستم گام به گام بهترین عملکرد را دارد.

امیدوارم بتوانیم برای شما و کسب و کار یا مجموعه دانش شما ارزش قائل شویم.

دوره های این مدرس:

آموزش Shopify SEO 2022 - راهنمای فروشگاه SEO نهایی تجارت الکترونیک

Shopify SEO 2022 - The Ultimate E-commerce SEO Store Guide

به روز شده در سپتامبر 2020 برای 2021/22 - راهنمای نهایی SEO و ترافیک برای Shopify | ترافیک رایگان گوگل


آموزش Shopify SEO 2021 - بهینه سازی قدرتمند موتور جستجوی تجارت الکترونیک برای بهبود ترافیک رایگان گوگل شما

Shopify SEO 2021 - Powerful Ecommerce Search Engine Optimization To Improve Your FREE Google Traffic

«به‌روزرسانی‌شده در سپتامبر ۲۰۲۰ - اکنون ۵۶ سخنرانی + 3 ساعت محتوای جدید + تمام محتوای ویدیویی جدید با صدای با کیفیت + ابزارها و برنامه های توصیه شده به روز شد + Lectu اضافه شد. .."