Deanna Barton

هنردرمانگر و بنیانگذار Artspiration

سلام، من دینا هستم. من یک هنردرمانگر، هنرمند و مدرس هنر دارای گواهی هیئت مدیره هستم. و من بنیانگذار Artspiration LLC هستم، یک تمرین هنری و سلامتی.

من معتقدم همه انسان‌ها ذاتاً خلاق هستند و برای داشتن یک زندگی متعادل و کامل باید این خلاقیت را بروز دهند. بیان هنری فرصتی برای درون نگری فراهم می کند که می تواند به درک عمیق تری از خود و جهان منجر شود.

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس های هنر و سلامتی خود در اینجا در Skillshare هستم. کلاس های من آمیزه ای از آموزش هنر، ابراز وجود و خودشناسی است. اگر به دنبال شروع یک تمرین هنری ذهن آگاه هستید، خودآگاهی خود را افزایش دهید و رشد شخصی را فعال کنید، این کلاس ها برای شما عالی هستند!

بیایید به هنرسازی شیرجه بزنیم!

یکی از راه‌های شناخت واقعی برخی از آنها دیدن هنر آنهاست، بنابراین، در اینجا چند کار از مجموعه من به نام "نشخوار" وجود دارد. من این مجموعه را برای کشف نگرانی های بیش از حد از طریق حرکت و رنگ ایجاد کردم. شما خواهید آموخت که رقص، حرکت و پارچه در آثار هنری من (و شیرینی ها!) رایج است. من عاشق شیرینی هستم! LOL!

مشاهده بیشتر هنر من در اینجا،

Freeze and Listen، 2018

استالاگمیت، 2018

واقعاً، 2018

دوره های این مدرس:

آموزش تجسم سفر: کلاژ ذهنی

Envisioning the Journey: Mindful Collage

سوووو، آیا تا به حال رویای بزرگی داشته اید اما در تلاش برای رسیدن به آن هستید؟ یا شاید شما در راه رسیدن به هدف هستید اما احساس می کنید. ..