Engin Arslan

Engin Arslan یک توسعه دهنده مقدماتی با لیسانس علوم مهندسی مواد و یک درجه تحصیلات تکمیلی در جلوه های بصری است. او قبل از اینکه به عنوان یک توسعه دهنده جلویی تبدیل شود ، به عنوان یک هنرمند جلوه های بصری/کارگردان فنی در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی از جمله Resident Evil ، Tron ، Mama ، Pompeii ، Vikings و Strain کار می کرد. وی برای کار جلوه های بصری در نمایش تلویزیونی وایکینگ ها نامزدی امی را دریافت کرد و برنده جایزه صفحه کانادایی شد. در طول مدت حضور در VFX ، او عاشق پایتون و به طور کلی برنامه نویسی شد. در نتیجه او شغل خود را تغییر داد تا بتواند خود را کاملاً درگیر توسعه نرم افزار کند. Engin در حال حاضر در Myplanet ، یک شرکت خدمات دیجیتال مستقر در تورنتو کار می کند ، جایی که او به توسعه راه حل هایی برای مشتریان مختلف از 500 شرکت Fortune تا مارک های برتر فناوری کمک می کند. او همچنین در کالج Seneca به عنوان استاد نیمه وقت کار می کند.
دوره های این مدرس:

کدگذاری برای زبان آموزان بصری: آموزش جاوا اسکریپت از Scratch

Coding for Visual Learners: Learning JavaScript from Scratch

کاملاً جدید برای کدگذاری هستید؟ این دوره جذاب می تواند به شما در انتخاب زبان برنامه نویسی محبوب JavaScript و همچنین یک کتابخانه برنامه نویسی به نام p5.js کمک کند.


آموزش اتوماسیون وب با استفاده از PhantomJS و CasperJS

Automating the Web Using PhantomJS and CasperJS

بیاموزید که از PhantomJS و CasperJS برای انجام خودکار تعامل خود با وب برای انجام کارهای بی شماری از جمله تراشیدن داده ها ، نظارت بر شبکه ، رندر صفحه و آزمایش مرورگر به صورت برنامه ای استفاده کنید.


آموزش گرافیک های سه بعدی در وب با Three.js

Learning 3D Graphics on the Web with Three.js

بیاموزید که از کتابخانه JavaScript three.js برای ایجاد گرافیک های سه بعدی برای وب استفاده کنید.