Mike Ryan

انیماتور سنتی



مایک رایان یک انیماتور سنتی است که در سه شکل اصلی انیمیشن دو بعدی تخصص دارد: طراحی دستی، بدون کاغذ و تقلب. آنها با هم، انیمیشن سنتی دیده شده در فیلم های او را تشکیل می دهند. او تلاش می کند فیلم هایی بسازد که منعکس کننده تأثیر عصر طلایی انیمیشن و رنسانس انیمیشن باشد، آثار انیمیشنی که الهام بخش او برای انیماتور شدن است.


رایان 15 سال است که انیمیشن می کند. . او از برنامه انیمیشن تجربی دانشگاه فلوریدا مرکزی زیر نظر پروفسور اسکات اف هال فارغ التحصیل شد. رایان دوره های انیمیشن را در پلتفرم یادگیری آنلاین SkillShare تدریس می کند. او یک انیماتور داوطلب برای پروژه VR FuturePort 82 است که مرکز EPCOT را از دهه 1980 بازسازی می کند. و او فیلمسازی است که انیمیشن کوتاه جدیدش، "رویای یک شب نیمه زمستان"، اکنون در مدار جشنواره فیلم بازی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش سفر متحرک شما! این برف بزرگ است، چارلی براون

YOUR ANIMATED JOURNEY! It's the Great Snowfall, Charlie Brown

"در این کلاس انیمیشن، من به شما نگاهی به پشت صحنه می‌دهم که چگونه یک بارش برف بی‌پایان را از ابتدا تا انتها انیمیشن کردم. تدارکات را به شما آموزش می‌دهم، زیر..."


آموزش چگونه شخصیت های انسانی را ترسیم کنیم

How To Draw Human Characters

"در این کلاس انیمیشن، من به شما نگاهی به پشت صحنه می‌دهم که چگونه شخصیت‌های انسانی را از ابتدا تا انتها ترسیم می‌کنید. تدارکات، ظرافت‌ها و... را به شما آموزش می‌دهم."


آموزش سفر متحرک شما! نکات برتر جوهر و رنگ برای نقاشی دنیای خود

YOUR ANIMATED JOURNEY! Top Ink & Paint Tips to Painting your World

"در این کلاس انیمیشن، من به شما نگاهی به پشت صحنه می‌دهم که چگونه پرنده‌ای را که از ابتدا تا انتها پرواز می‌کرد، مرکب زدم و نقاشی کردم. استراتژی‌ها را به شما آموزش می‌دهم..."


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن

Introduction To Animation

"در این قسمت آزمایشی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اسپایک زنبور را از کارتون‌های قدیمی دیزنی متحرک کنیم. برای اولین کلاس، طراحی او را به تصویر می‌کشیم. ..."