Brian White

طراح رابط کاربری/طراح برند


برایان مدیر خلاق در لارنس است. او رشد استراتژیک و خلاق استودیو را هدایت می کند و در عین حال به عنوان طراح ارشد در بسیاری از پروژه های مشتری خدمت می کند. برایان که شیفته رنگ، طرح، الگو و تایپوگرافی برندسازی شده است، دوست دارد این دیدگاه را برای مشتریان و کسب و کارها اعمال کند. او فراوانی صنعت برندسازی ملی و تجربه رابط کاربری را به روی میز آورده و پایه ای قوی در استراتژی برند تعاملی ایجاد کرده است. برایان از ارتباط و همکاری با آژانس های خارجی و استودیوهای طراحی که عشق های مشابهی در برند و طراحی تعاملی دارند لذت می برد. برخی از شرکت هایی که برایان با آنها کار کرده است عبارتند از: Motorola، PBS، Sprint، Dell، Capital One، Geico، Microsoft، دانشگاه کانزاس، دانشگاه ایالتی آریزونا، Coupons Inc.، American Cancer Society، Mayo Clinic، SAP، American Society of Diabetes، Legacy، AFT، Dairy Farmers of America، Verizon، WatchGuard، و موارد دیگر.

برایان برای همه وب‌سایت‌های وردپرس خود از آن استفاده می‌کند. او از تصاویر استوک، ویدئو و صدا از envato استفاده می‌کند.او برای برندسازی و مدل‌های طراحی خود استفاده می‌کند.


آیا می‌خواهید اولین کسی باشید که در مورد منابع جدید از جمله کلاس‌ها، محتوای جایزه و منابع طراحی (رایگان) می‌دانید؟ .

را در و https://twitter.com و https://dribbble.com/BrianWhite دنبال کنید.

برایان همچنین 20 سال در هنر، طراحی و هنرهای ارتباطی کار کرده است. او دوست دارد سبک ها و تکنیک های جدید را هم در نقاشی و هم در چاپگری امتحان کند. او دائماً مرزهای کاری را که می تواند با رنگ روغن و اکریلیک انجام دهد، در پیش می گیرد. او دوست دارد در سبک ها و اندازه های مختلف کار کند. برایان همچنین در چاپ های بلوکی و چاپ های برجسته با مشمع کف اتاق کار می کند تا خط خط "اچ خشک" چاپ های قلمی را به دست آورد. برایان با همسرش 20 ساله (همچنین هنرمند) و سه فرزندش در لورنس، کانزاس، جایی که استودیوهای آنها در آنجا زندگی می کنند، زندگی می کند.

---

پخش و مصاحبه برایان در زیر توسط کریستینا کینگ برای کالج اجتماعی شهرستان جانسون انجام شد و تعدادی از نمونه کارهای او را به نمایش گذاشت.

همسرم جنی. :)


تخصص ها: طراحی رابط کاربری، طراحی اپلیکیشن، طراحی وب، طراحی لوگو، برندسازی، طراحی هویت، طراحی رسانه های اجتماعی، طراحی آیکون، تصویرسازی، طراحی ویدئو، و طراحی چاپ.

دوره های این مدرس:

آموزش Figma Bootcamp 1 - کامپوننت ها را به سرعت یاد بگیرید

Figma Bootcamp 1 - Learn Components Quickly

با یادگیری اصول اولیه کامپوننت ها و اینکه چگونه می توانند به طراحی تعاملی شما کمک کنند، در دنیای طراحی UI به خود برتری بدهید. به سرعت کامپوننت ها را ایجاد کنید (li...


آموزش طراحی آیکون: از نسبت طلایی برای ایجاد مجموعه آیکون های چشمگیر استفاده کنید.

ICON DESIGN: Use the golden ratio to create striking icon sets.

"می خواهید نمادهای شما عالی به نظر برسند و به سرعت خوانده شوند؟ به طراح برنده جایزه برایان وایت بپیوندید تا شما را در روند خود برای ایجاد سریع آیکون حرفه ای راهنمایی کند."


آموزش تصویر برداری 1: طراحی سگ ها و حیوانات

Vector Illustration 1: Drawing Dogs & Animals

با نحوه ترسیم سریع پرتره سگ در illustrator فقط با استفاده از ابزار ماوس و قلم آشنا شوید. تکنیک‌هایی را بیاموزید تا یک پرتره را به الگوهای رنگی قابل مشاهده تقسیم کنید. ..