Carole Asselin

پینت شاپ حرفه ای

سلام، من کارول هستم.

بیش از 15 سال است که من یک کاربر فعال PaintShop Pro هستم و متخصص در کتاب‌خوانی دیجیتال هستم. من اکنون به عنوان یک متخصص PaintShop توسط Corel شناخته شده‌ام.

من بیش از 10 سال است که با استفاده از PSP کتابینگ دیجیتالی را آموزش می‌دهم و در سال 2011 یک سایت آموزشی به نام ایجاد کرده‌ام. چه در زمینه کتاب‌نویسی کاملاً جدید باشید، چه در حال انتقال از کاغذی به دیجیتالی باشید، می‌توانید این کار را انجام دهید، و من برای راهنمایی شما در تمام مراحل راه وجود خواهد داشت، می توانید خاطرات خود را با PaintShop Pro زیباتر کنید و آنها را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید.

شما در حال حاضر یک اسکرپ بوکر هستید. شما عکس‌هایی دارید که می‌خواهید نمایش دهید و به اشتراک بگذارید، اما در حال غرق شدن در تمام لوازمی هستید که در طول سال‌ها انباشته کرده‌اید. تا جایی است که شما به یک اتاق کامل نیاز دارید تا همه چیز را ذخیره کنید. آیا راه بهتری وجود دارد؟ مطمئنا وجود دارد.

شما ایده ثبت اسکرپ‌بوک را دوست دارید، اما همه عکس‌های شما در رایانه شما هستند و حوصله چاپ همه آنها را ندارید. علاوه بر این، شما نمی خواهید با هزاران کاغذ، دکمه، روبان، جوهر، چسب و غیره انباشته کنید. و مطمئناً نمی خواهید میز ناهارخوری را در اختیار بگیرید، فقط باید دوباره همه چیز را بسته بندی کنید (یا آن را در گوشه ای انباشته کنید) برای هر وعده غذایی. آیا راهی برای اسکرپ بوک وجود دارد؟ مطمئنا وجود دارد.

شما قبلاً مقداری اسکرپ بوک انجام داده اید، اما اکنون در حال کوچک کردن هستید. شما در حال نقل مکان به یک مکان کوچکتر هستید و نمی توانید آن همه تجهیزات عالی را به همراه داشته باشید. آیا باید از اسکرپ بوکینگ دست بکشید؟ ایا راه دیگری هست؟ مطمئنا وجود دارد.

شما وسوسه می‌شوید که دفترچه‌نویسی را شروع کنید، اما بچه‌های خردسال (یا نوه‌ها) دارید و می‌ترسید که آنها وارد وسایل شما شوند و آنها را به هم بریزند یا اینکه برخی از لوازم ریخته شده و به خطری خفگی برای آنها تبدیل شود. آیا باید اسکرپ بوک را تا زمانی که آنها بزرگ شوند به تعویق بیندازید؟ ایا راه دیگری هست؟ مطمئنا وجود دارد.

کتاب کتاب دیجیتالی همه چیز درباره ایجاد پروژه های دفترچه یادداشت در رایانه شما است.

- نیازی به فضای ذخیره سازی نیست. همه چیز در رایانه شما جا می شود

- عدم تهاجم به میز ناهارخوری. همه چیز در رایانه شما

است

- نیازی به بسته بندی یا انباشته کردن پروژه و منابع خود در زمان شام نیست. فقط كامپیوتر خود را رها كنید و می توانید بعداً به آن بازگردید

- نیازی به خرید چندین نسخه از آن دکمه های زیبا نیست. می توانید هر چند وقت یکبار که می خواهید آنها را کپی و جایگذاری کنید (با همان قیمت!)

- وقتی خانه را ترک می‌کنید، دیگر از ثبت اسکرپ‌بوک خارج نمی‌شوید. لپ‌تاپ‌تان را بیاورید و هر جایی ضایع کنید

علاوه بر این، می توانید چندین نسخه از پروژه های خود را بدون کار اضافی ایجاد کنید، و می توانید آنها را از طریق ایمیل، از طریق فیس بوک یا گالری آنلاین به اشتراک بگذارید: بدون هزینه حمل و نقل!

منتظر چه هستید؟ Scrapbooking دیجیتال چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

دوره های این مدرس:

آموزش Scrapbooking دیجیتال با PaintShop Pro - پروژه مبتدی

Digital Scrapbooking with PaintShop Pro - Beginner project

امروز با اولین صفحه دفترچه دیجیتال خود با استفاده از Paintshop Pro شروع کنید. از همان ابتدا، شما برنامه خود را برای استفاده راحت تنظیم می کنید، شما را تنظیم می کنید. ..