Gary Vaynerchuk

گورو شراب و مدیر عامل شرکت Vaynermedia

من تا زمانی که نزدیکانم می توانند کارآفرین بوده ام. در دبیرستان به تجارت خانوادگی ملحق شدم، یک مشروب فروشی به نام Shoppers Discount Liquors که پدرم راه اندازی کرد. طولی نکشید که در جمع آوری شراب وسواس پیدا کردم. در سال 1997، من شروع به درک اهمیت تجارت الکترونیک کردم. اندکی پس از آن، متولد شد.

من از سایت استفاده کردم تا فروشگاه را از یک تجارت 3 میلیون دلاری به یک تجارت 45 میلیون دلاری ارتقا دهم و این تازه شروع کار بود. مجهز به دوربین فلیپ‌کم و سطل NY Jets، در سال 2006 شروع کردم به به اشتراک گذاشتن دانش و علاقه خود برای شراب با جامعه‌ای که به شدت به صدای تازه نیاز داشت.

در بهار سال 2009، من و برادرم VaynerMedia را راه اندازی کردیم، نوع جدیدی از آژانس که به شرکت های فورچون 500 مانند، PepsiCo، و NY Jets صداهای اجتماعی خود را پیدا کرده و برندهای دیجیتال خود را از طریق محتوای خرد و سایر اقدامات داستان سرایی می‌سازند. وقتی با خانواده‌ام که همه چیز در دنیا برایم معنی دارند، وقت نمی‌گذرانم و تجربیاتم را در تجارت با مردم سراسر جهان به اشتراک نمی‌گذارم، angel در استارت‌آپ‌هایی مانند ، سرمایه‌گذاری می‌کنم. مسیر، و Uber، و به‌طور تصادفی در تلویزیون ظاهر می‌شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با شراب: هوشمندانه تر بخرید، بیشتر بچشید

Getting Started with Wine: Buy Smarter, Taste More

«به کارشناس شراب، کارآفرین، نویسنده پرفروش، و استاد رسانه، گری واینرچوک، برای کلاسی یک ساعته بپیوندید تا از اشتیاق اصلی او: شراب ابهام‌زدایی کنید. در 10 لقمه. .."


آموزش زمینه کلیدی است: استراتژی رسانه های اجتماعی در دنیای آنلاین پر سر و صدا

Context is Key: Social Media Strategy in a Noisy Online World

داستان درست را بگویید. یک برند قدرتمند بسازید. فقط داستان برند خود را تعریف نکنید، آن را درست بگویید. بیاموزید که یک استراتژی رسانه اجتماعی مبتنی بر نتایج را به طور کامل ایجاد کنید. ..