Jellis Vaes

درمانگر کارآفرین. ماجراجو.

هی! من یک درمانگر، ماجراجو، و مدیر عامل/بنیانگذار یک پلتفرم آموزشی در زندگی هستم.

این پلت فرم از مبارزات من با شیاطین خودم شکل گرفت - تنهایی و افکار خودکشی. در اصل، زمانی که با مشکلاتم دست و پنجه نرم می کردم، پلتفرمی ایجاد کردم که آرزو می کردم وجود داشته باشد.

از طریق مقاله‌های عملی، رویدادها، و منظم، این پلتفرم اطلاعاتی در مورد موضوعات زندگی مانند سلامت روان، روابط، عملکرد ذهن و غیره ارائه می‌کند - موضوعاتی که بسیاری از ما می‌آموزیم. در دوران بزرگ شدن کم یا زیاد.

وقتی پروژه IPS را در دست نمی‌گیرم یا روی آن کار نمی‌کنم، احتمالاً مرا در کوه‌ها پیدا می‌کنی یا با دوربینی در دست به جایی سفر می‌کنم. من یک ماجراجویی مشتاق هستم که قاطعانه به کوهپیمایی علاقه دارم، و یک عکاس/فیلمبردار ماجراجویی سفر پرشور.

امیدوارم بتوانم به زودی در یکی از دوره هایم به شما خوش آمد بگویم! همچنین، اگر دوست دارید، لطفاً من را در یا YouTube دنبال کنید، جایی که من محتوای مفید و عالی دیگری را منتشر می کنم.

جلیس

دوره های این مدرس:

دوره آموزشی نهایی عکاسی برای مبتدیان

The Ultimate Photography Course for Beginners

جلیس خیلی دوست داشتنی است! ارائه عالی است، او جذاب، قابل ارتباط و بامزه است! و او کل تجربه را بسیار سرگرم کننده می کند. کلاس بسیار آموزنده است. ..


آموزش عکاسی سفر برای مبتدیان: عکس های سفر حماسی بگیرید

Travel Photography for Beginners: Take EPIC Travel Photos

"به این دوره تخصصی خوش آمدید! من Jellis Vaes هستم، یک عکاس حرفه ای سفر و ماجراجویی. در سن 18 سالگی مدرسه را رها کردم تا به جهان سفر کنم. ..."


آموزش دوره مدیریت زمان و بهره وری نهایی - کارها را انجام دهید

The ULTIMATE Time Management & Productivity Course - GET THINGS DONE

آیا به دنبال این هستید که به شدت سازنده شوید؟ عالی. سپس اجازه دهید شما را به این دوره خوشامد بگویم: دوره نهایی بهره وری مدیریت زمان، امیدوارم که شما. ..


آموزش تسلط بر پس پردازش و ویرایش: کاوش در تاریکخانه دیجیتال

Mastering Post-Processing & Editing: Exploring the Digital Darkroom

*نکته: این دوره به شما می آموزد که چگونه با Lightroom Classic کار کنید نه Lightroom CC. برخی از بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های بد از سوی افرادی است که به این دوره فکر کرده‌اند. .."


آموزش هوش هیجانی 101: استاد زندگی خود شوید

Emotional Intelligence 101: Become the Master of Your Life

زندگی همیشه راحت نیست من فکر می کنم این یک حقیقت جهانی است که همه ما می توانیم در مورد آن توافق داشته باشیم. زندگی می تواند رنج زیادی را به ما تحمیل کند. این در واقع می تواند بیش از حد باشد. ..