Aslam Khan

ام اس، PMP

سلام،

نام من اسلم خان است و من عاشق ساده کردن هر چیزی هستم که به نظر می رسد موضوع پیچیده ای است. من این کار را با استفاده از تصاویر (و تعداد زیادی از آنها!) انجام می دهم. تصاویری که برای تجسم موضوع توضیح داده شده ساده و گویا هستند.

تصاویر با ضربه زدن به نواحی بصری مغز شما کمک می‌کنند تا مفهومی به‌ظاهر مزخرف و سخت به خاطر بسپارید. هر چه بتوانید قلاب های عصبی بیشتری را با برانگیختن حواس بسازید، یادآوری مفاهیم و معنای آن برای شما آسان تر خواهد بود. این اساس تمام آموزش من به این روش است که نه تنها دوره های آموزشی خود را منحصر به فرد می کند، بلکه مهمتر از آن برای درگیر کردن و جذب دانش آموزانم به موضوع مورد بحث است.

ما موجودات بصری هستیم زیرا بیشتر مغز ما برای پردازش حسی بصری سیم کشی شده است. سریعترین راه برای یادگیری، به خاطر سپردن و مهمتر از آن فهمیدن هر چیز جدیدی این است که آن را از روی مجموعه ای از اسلایدها با روایت پس زمینه از یک مربی نخوانید، بلکه به صورت بصری با چشمان خود آنچه را که در قالب اشیاء دنیای واقعی آموزش داده می شود ببینید. ، آنها را با موضوع مورد بحث مرتبط کنید و سپس به مغزمان اجازه دهیم آن ارتباطات پاک نشدنی را که به سختی فراموش می شوند در ذهن ما ایجاد کند. به همین دلیل است که شما تقریباً هرگز نخواهید یافت که من در سخنرانی های دوره ام از نقاط قوت استفاده کنم. با استفاده از آخرین فناوری صفحه لمسی و تعداد زیادی طرح روی صفحه، سخنرانی های دوره را زنده می کنم! من این کار را انجام می‌دهم تا روی شما تأثیر بگذارم، با هدایت چشمان شما به چیزی که باید روی یک اسلاید تمرکز کنید، و اجازه می‌دهم ذهن شما دنبال کند، و در نهایت باعث می‌شود شما موضوع را بفهمید. خودتان ببینید.

من با کسب و کارها در درک مشکلات پیچیده آنها، آشکار کردن نیازهای تجاری آنها و ارائه راه حل های فنی قابل اجرا، نظارت بر مدیریت تغییر، تحقق مزایای برنامه و مدیریت پروژه سازمانی کار می کنم. من همچنین در حوزه‌های مدیریت داده‌های بالینی، آمار زیستی و برنامه‌نویسی SAS در صنعت علوم زیستی کار کرده‌ام. من یک کارشناس حرفه ای مدیریت پروژه (PMP) و یک برنامه نویس معتبر پایه SAS و دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعات مدیریت هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش ساده ترین راهنما برای برنامه نویسی پیشرفته SAS | ماکروها | Proc SQL [ویدئو]

The Simplest Guide™ to Advanced SAS Programming | Macros | Proc SQL [Video]

یک راهنمای ساده برای برنامه نویسی پیشرفته SAS برای کمک به شما در تسلط بر تجزیه و تحلیل داده ها و آماده شدن برای آزمون های گواهینامه پیشرفته SAS.


آموزش ساده ترین راهنمای ™ برای مدیریت پروژه و آزمون گواهینامه PMI-PMP [ویدئو]

The Simplest Guide™ to Project Management and PMI-PMP Certification Exam [Video]

در دوره آمادگی آزمون PMP Certification ما ثبت نام کنید و شانس خود را برای قبولی در آزمون PMP در اولین تلاش خود افزایش دهید.


آموزش ساده ترین راهنما برای تجزیه و تحلیل داده های بالینی با SAS [ویدئو]

The Simplest Guide™ to Clinical Data Analysis with SAS [Video]

این دوره مقدمه ای بر صنعت داروسازی/علوم زندگی به سبکی ساده و بصری می دهد که به راحتی قابل درک است. این نشان می دهد که چگونه SAS به عنوان ابزاری برای کار با حجم وسیعی از داده های بالینی در این صنعت استفاده می شود.


آموزش ساده ترین راهنمای برنامه نویسی SAS | پایگاه SAS | SAS پیشرفته [ویدئو]

The Simplest Guide™ to SAS Programming | Base SAS | Advanced SAS [Video]

این دوره یک راهنمای جامع، ساده و بصری برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از برنامه نویسی SAS، در چهار حوزه اصلی ساده سازی شده است: آماده سازی داده ها، ساختار داده ها، تجسم داده ها و بهینه سازی کد با استفاده از ماکروهای قدرتمند SAS.