Ruan Lotter

VFX & 3D Artist

Ruan Lotter یک هنرمند VFX 3D، معلم آنلاین، تهیه کننده موسیقی و نویسنده از کیپ تاون، آفریقای جنوبی است. او در بسیاری از فیلم‌های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی برای برندهایی مانند Hasbro، Lipton، RB، Ryobi و HP کار کرده است که عمدتاً ردیابی دوربین، کارهای سه بعدی عمومی و ترکیب‌بندی را انجام می‌دهند.

همه چیز شروع شد. در سال 1994 زمانی که 3dsmax را برای DOS کشف کرد! در آن زمان آن را "3D Studio" نامیدند و همه چیز را تغییر داد... چند سال بعد، 3dsmax برای ویندوز منتشر شد و دنیای آموزش های آنلاین متولد شد. Ruan بلافاصله شروع به تماشای آموزش های آنلاین در وب سایتی به نام "3D Buzz" کرد و عمیقاً وارد دنیای سه بعدی شد. او در طول سال‌ها از نرم‌افزارهای مختلف مرتبط با VFX مانند Adobe After Effects، Maya، Cinema4d، Modo، PFTrack، Boujou و Nuke استفاده کرد و عاشق دنیای جلوه‌های بصری شد و یوتیوب دانشگاه منتخب او شد.

در ابتدای سال 2020، پس از سال‌ها استفاده از مایا، Blender را پیدا کرد که به سرعت به برنامه کاربردی او برای هر چیزی که مربوط به 3D یا VFX بود تبدیل شد. او در اواسط سال 2022 اولین کتاب خود "" را منتشر کرد که در آمازون در دسترس است.

او در حال حاضر به عنوان یک VFX Artist 3D Generalist در Accenture کار می کند و بیشتر کارهای سه بعدی و VFX را روی تلویزیون و انجام می دهد. محتوای وب برای برندهای معروف.

او همچنین یک کانال یوتیوب به نام TunnelvizionTV دارد که در آن VFX و Motion Graphics را با استفاده از برنامه‌های مختلف آموزش می‌دهد.


> او همچنین مدرسه آنلاین VFX خود را راه اندازی می کند که در آن می توانید در دوره های طولانی تر مرتبط با VFX ثبت نام کنید. اوه و دوره های تولید موسیقی نیز!


دوره های این مدرس:

آموزش مایا را در 3 ساعت یاد بگیرید

Learn Maya In 3 Hours

"Maya: Autodesk Maya را در 3 ساعت یاد بگیرید آیا تا به حال خواسته اید مدل های سه بعدی و انیمیشن های سه بعدی شگفت انگیز بسازید؟ آیا می خواهید نحوه ایجاد دارایی های بازی سه بعدی را بیاموزید؟ آیا شما وا. .."


آموزش نحوه ایجاد ویدیوهای Explainer با استفاده از Adobe After Effects

How To Create Explainer Videos Using Adobe After Effects

چگونه با استفاده از Adobe After Effects ویدیوهای Explainer ایجاد کنیم تا به حال خواسته اید ویدیوهای Explainer شگفت انگیز خود را برای YouTube یا سایر پلتفرم های آنلاین ایجاد کنید؟ حالا تو. ..


آموزش Blender را در 3.5 ساعت یاد بگیرید

Learn Blender In 3. 5 Hours

"به "Learn Blender In 3.5 Hours" خوش آمدید! از اینکه این دوره را در نظر گرفتید بسیار متشکرم! من این دوره را در چنین شرایطی طراحی کرده ام. .."


آموزش Masterclass ردیابی دوربین سه بعدی Blender

Blender 3D Camera Tracking Masterclass

"از اینکه در این Blender 3D Camera Tracking Masterclass ثبت نام کردید متشکرم.


آموزش Masterclass ذرات مخلوط کن

Blender Particles Masterclass

"به این کلاس Master Particles Blender خوش آمدید آیا آماده هستید تا مهارت های Blender خود را به سطح بعدی ببرید؟ در این دوره به بررسی دنیای جذاب خواهیم پرداخت. .."


آموزش دوره مبتدی Blender: یک صحنه جک و فانوس بسازید

Blender Beginner Course: Create a Jack-o-Lantern Scene

"به این دوره مقدماتی Blender خوش آمدید: یک نسخه Jack-o-Lantern SceneBlender ایجاد کنید: Blender 3. 3 این دوره آموزشی Blender برای مبتدیان مناسب است و شما این کار را انجام خواهید داد. .."


آموزش Blender را فقط در شش ساعت یاد بگیرید

Learn Blender In Only Six Hours

"به Blender Masterclass خوش آمدید - Blender را فقط در 6 ساعت یاد بگیرید! PS. این کلاس کاملاً با آخرین نسخه بلندر کار می کند. تا به حال رویای سه بعدی بودن را داشته اید.


آموزش Blender و After Effects VFX Masterclass

Blender and After Effects VFX Masterclass

به این آمپ بلندر خوش آمدید؛ دوره افترافکت VFX در این دوره آموزشی هیجان انگیز یاد می گیرید که چگونه با افزودن تقویت کننده اشیاء سه بعدی، دنیاهای خارق العاده بسازید. شخصیت .."


آموزش جلوه های بصری: Adobe After Effects/PFTrack/3dsMax

Learn Visual Effects: Adobe After Effects / PFTrack / 3dsMax

جلوه‌های بصری را بیاموزید: Adobe After Effects/PFTrack/3dsMaxKicks کار خود را در جلوه‌های بصری شروع کنید - بدون مدرسه فیلم و بدون تجربه جلوه‌های بصری مورد نیاز! . .."


آموزش Tinkercad برای چاپ سه بعدی - طراحی و چاپ یک جاکلیدی

Learn Tinkercad For 3D Printing - Design & Print A Keychain

"Tinkercad - Design amp; Print 3D A Keyring From Any Logo or Design در این دوره جدید هیجان انگیز به شما نشان خواهم داد که چگونه از هر لوگو یا طراحی یک جا کلید یا برچسب بسازید. . .."


آموزش تولید موسیقی الکترونیک با دلیل - در کمتر از 3 ساعت

Learn Electronic Music Production with Reason - In Under 3 Hours

"به یادگیری تولید موسیقی الکترونیک با دلیل خوش آمدید - در کمتر از 3 ساعت آیا تا به حال می خواهید موسیقی خود را تولید کنید؟ خوب حالا شما واقعا می توانید! دلیل بسیار دور است. .."


آموزش Fusion and Blender VFX Masterclass

Fusion and Blender VFX Masterclass

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Adobe After Effects در 2 ساعت

Learn Adobe After Effects In 2 Hours

"After Effects: Adobe After Effects را در 2 ساعت یاد بگیرید آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک طراح موشن گرافیک یا هنرمند جلوه های بصری شوید؟ همیشه می خواستم ایجاد کند. .."


آموزش Adobe Premiere Pro را در 1 ساعت یاد بگیرید

Learn Adobe Premiere Pro In 1 Hour

Premiere Pro: Adobe Premiere Pro را در 1 ساعت یاد بگیرید آیا تا به حال خواسته اید فیلم های خود را ویرایش کنید؟ می‌خواهید محتوای ویدیویی آنلاین شگفت‌انگیزی ایجاد کنید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن‌ها را بسازید. ..