Amit Diwan

مربی شرکتی

من آمیت دیوان هستم. من به دانش‌آموزان، مهندسان و متخصصان فن‌آوری‌های متنوعی از جمله Python، Java، SQL، MongoDB و غیره آموزش داده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل پایتون (2024) [ویدئو]

The Complete Python Course (2024) [Video]

به اصول اولیه و مفاهیم پیشرفته پایتون مسلط شوید و در حل تمرین های کدنویسی متعدد تجربه عملی کسب کنید. در برنامه نویسی پایتون مهارت پیدا کنید و مهارت هایی را برای نشان دادن تخصص در برنامه نویسی پایتون به دست آورید.


آموزش دوره کامل بوت استرپ مبتدیان با بیش از 100 مثال [ویدئو]

The Complete Bootstrap Beginners Course with 100+ examples [Video]

بوت استرپ را گام به گام با توضیحات دقیق در قالبی شبیه به آموزش یاد بگیرید تا با ساختاری ساده از مفاهیم، ​​مؤلفه ها و کلاس بوت استرپ، درک آن را برای مبتدیان آسان کنید.


دوره آموزشی Microsoft SQL Server 2022 برای مبتدیان

Microsoft SQL Server 2022 Course for Beginners

Microsoft SQL Server 2022 را بیاموزید، نسخه اخیر SQL Server با بیش از 100 پرس و جو و مثال در حال اجرا زنده. در این دوره آموزشی، SQL و مفهوم آن را بیاموزید. SQL. .."


آموزش HTML برای مبتدیان (2022) [ویدئو]

HTML Tutorial for Beginners (2022) [Video]

در این دوره ویدیویی، HTML، یک زبان نشانه گذاری استاندارد برای اسناد نمایش داده شده در یک صفحه وب و مفاهیم آن را بیاموزید. صفحات وب و برنامه های خود را با استفاده از HTML با نمونه های زنده ایجاد کنید


آموزش Masterclass Google Gemini: از صفر تا قهرمان

Google Gemini Masterclass: From Zero to Hero

Gemini یک ربات چت است که توسط گوگل توسعه یافته است.


آموزش Copilot Ultimate Course: From Zero to Hero

The Copilot Ultimate Course: From Zero to Hero

"Microsoft Copilot یک ربات چت است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. در 7 فوریه 2023 راه اندازی شد. می توانید با استفاده از Microsoft Edge یا Chrome brow به Microsoft Copilot دسترسی پیدا کنید.


آموزش MongoDB برای مبتدیان (2024) [ویدئو]

MongoDB Tutorial for Beginners (2024) [Video]

Learn MongoDB، یک پایگاه داده NoSQL (غیر جدولی و متفاوت از Relational)، یک برنامه پایگاه داده مبتنی بر پلتفرم، سند گرا و مفاهیم آن، که یکی از محبوب ترین پایگاه های داده برای برنامه های مدرن محسوب می شود.


آموزش دوره SQL Server برای مبتدیان با بیش از 100 مثال [ویدئو]

SQL Server Course for Beginners with 100+ examples [Video]

مهارت های مدیریت پایگاه داده خود را با سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای (RDBMS) مورد استفاده در سیستم های پایگاه داده مدرن مانند Microsoft SQL Server، Oracle، MySQL و Microsoft Access ارتقا دهید و مفاهیم SQL را درک کنید.


آموزش هوش مصنوعی مولد: شروع به کار

Generative AI: Getting Started

هوش مصنوعی مولد زیرمجموعه‌ای از یادگیری عمیق است. از شبکه‌های عصبی هوش مصنوعی استفاده می‌کند و می‌تواند داده‌های برچسب‌دار و بدون برچسب را با استفاده از نظارت، بدون نظارت و sem پردازش کند.