Larry Aiello

سلام، نام من لری آیلو است و من یک حرفه ای حسابداری با 30 سال سابقه حسابداری و فارغ التحصیل از دانشگاه فلوریدا هستم.

تجربه من طیف گسترده ای از صنایع از جمله املاک، مراقبت های بهداشتی، خدمات مالی و انجام بسیاری از وظایف مختلف مرتبط با دنیای تجارت را پوشش می دهد. و همچنین من در فهمیدن اینکه چگونه کامپیوتر می تواند زندگی ما را بهبود بخشد، یک ماهر هستم.

من واقعاً از تدریس و به اشتراک گذاری دانش خود با دیگران صرف نظر از موضوع مورد علاقه خود لذت می برم.

من با زبان ایتالیایی در خانه بزرگ شدم و در سنین جوانی به زبان ایتالیایی علاقه داشتم زیرا هر سال برای دیدار خانواده و دوستانم به این طرف و آن طرف می رفتیم. اوایل متوجه شدم که دانستن زبان دیگر واقعاً یک موهبت است. این به شما امکان می دهد روابط و دوستی هایی داشته باشید که در غیر این صورت هرگز نداشتید. همچنین به شما امکان می دهد سفر کنید و از فرهنگ های مختلف و تجربیات جدید لذت ببرید. من از به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد زبان و فرهنگ لذت می برم.

من دوست دارم دانش خود را در مورد موضوعات مرتبط با تجارت، حسابداری، امور مالی شخصی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، صندوق های سرمایه گذاری مشترک یا هر چیز دیگری که می دانم به اشتراک بگذارم. من خودم را در این سفری که همه ما انجام می دهیم یک دانش آموز مادام العمر می دانم و از به اشتراک گذاشتن آنچه در این راه آموخته ام لذت می بریم.

در سفرتان موفق باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش سرمایه گذاری در گواهی حق مالیات بر املاک: مطالعه موردی

Investing in Real Estate Tax Lien Certificates: Case Study

یک مطالعه موردی واقعی که به گواهینامه‌های حق مالیاتی فلوریدا به عنوان سرمایه‌گذاری جایگزین برای سی دی‌های بانکی و اوراق قرضه نگاه می‌کند.


آموزش اصول بهینه سازی موتورهای جستجو برای صاحبان مشاغل کوچک

Search Engine Optimization Basics for Small Business Owners

"آیا شما یک صاحب کسب و کار کوچک هستید که به دنبال کشف اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب سایت خود هستید؟ این کلاس تمام آنچه را که دارید به شما می آموزد. .."