Fathima Aafreen

هنرمند نقاشی یک سکته و منظره

سلام، من فاتیما آفرین هستم. یک مادر شاد و یک هنرمند آینده دار خودآموخته. اگرچه من اکنون در مالزی هستم، خانواده من در هند ریشه دارند. طبیعت در بهترین حالت من را به عشق به نقاشی متمایل کرد. چیزی که به عنوان سرگرمی شروع شد از اواخر سال 2016 به علاقه تبدیل شد و من از آن زمان به عقب برنگشتم. آنها می گویند، الهام از هر جایی می تواند باشد. خوب، مال من از مادر عزیزمان زمین است که راهی را برای من هموار کرد تا یک هنرمند طبیعت/منظره باشم. از اوایل سال 2016، من با گرافیت شروع کردم. در سال ۲۰۱۷ پاستیل های روغنی را آزمایش کردم. من شاهکارهای کمی ساخته ام که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. از سال 2018، من آزمایش اکریلیک را شروع کردم و به زودی استعدادی برای آن پیدا کردم. به تازگی کار با آبرنگ را هم شروع کرده ام. من 100 منظره را با پاستل های روغنی، گرافیت، آبرنگ و اکریلیک ساخته ام. و همچنین من نقاشی های یک زمانه زیادی ساخته ام. من کارگاه ها و نمایشگاه های کمی در مالزی برگزار کرده ام. در حال حاضر کارگاه های آنلاین نیز انجام می دهند. برای همیشه می‌توانم بگویم، نقاشی قلمرو دیگری از واقعیتی است که دوست دارم در آن گم شوم. می‌توانید من را در اینستاگرام با نام @artbyfathima پیدا کنید. در فیس بوک، @Nature Paintings by Artist Fathima.

دوره های این مدرس:

آموزش گل صد تومانی مخملی- نقاشی یک ضربه

Velvet Peony- One Stroke Painting

"آیا به دنبال یادگیری گل های آسان با استفاده از تکنیک تک ضربه ای هستید؟ سپس بله، شما در جای درستی هستید. در این دوره، نکات و ترفندهای زیادی را برای d... به اشتراک گذاشتم."


آموزش نقاشی آسان یک ضربه ای روبان دور گل (سطح مبتدی تا پیشرفته)

Easy One stroke painting of Ribbon around Flower (beginner to advance level)

سلام!! خوشحالم که بخشی از مهارت هستم. در این کلاس در مورد ماهیت رنگ اکریلیک، نحوه کار با قلم مو با استفاده از تکنیک یک ضربه صحبت کردم. ..


آموزش منظره جادویی با استفاده از رنگ های اکریلیک

Magical Landscape using Acrylic Paints

" منظره جادویی با استفاده از رنگ اکریلیک یک کلاس دوستانه مبتدی است. دانش‌آموزان می‌توانند انتظار داشته باشند که ترکیب رنگ ساده را بیاموزند تا رنگ‌های اضافی را با استفاده از چند صفحه ایجاد کنند. .."


آموزش نقاشی اکریلیک منظره رویایی

Dreamy Landscape Acrylic Painting

"سلام به همه! این فاطمه عفرین است. اگر به دنبال کلاسی هستید که در آن می خواهید اصول نقاشی با استفاده از اکریلیک را بیاموزید، این روش مناسبی است. .."


آموزش نقاشی یک ضربه برای مبتدیان.

One Stroke Painting for Beginners.

" سلام به همه، این فاطمه عفرین است. در این دوره، نکات و ترفندهای زیادی را در مورد انجام نقاشی تک ضربه ای با جزئیات به اشتراک گذاشته ام. ابتدا در مورد به اشتراک گذاشته شد. .."


آموزش نقاشی تک سکته ای از دیزی واقع گرایانه

One stroke painting of Realistic Daisy

"سلام!! من خوشحالم که بخشی از مهارت هستم. در این کلاس در مورد ماهیت رنگ اکریلیک، نحوه کار با قلم مو با استفاده از تکنیک تک ضربه ای صحبت کردم. . . ."


آموزش نقاشی یک ضربه گل/نقاشی سوررئالیستی گل

One Stroke Painting Flower/ Surrealist Floral Painting

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نقاشی یک ضربه: سبد گل.

One Stroke Painting: The Basket of Flowers.

" سلام به همه! برای انجام این نقاشی نیازی به دانش قبلی نیست. فقط تکنیک هایی را که می خواهم در این کلاس با شما به اشتراک بگذارم دنبال کنید. در این کلاس شما .."


آموزش نکات و ترفندهای خلاقانه نقاشی تک ضربه

One Stroke Painting Creative Tips and Tricks

"سلام به همگی!! اگر به دنبال دوره ای برای یادگیری نقاشی یک ضربه ای به روشی آسان هستید، در مکان مناسبی هستید. در این دوره، من یک را به اشتراک گذاشته ام. .."


آموزش نقاشی یک سکته مغزی گل صد تومانی واقعی

One stroke painting of Realistic Peonies

" سلام!! خوشحالم که بخشی از مهارت هستم. در این کلاس در مورد ماهیت رنگ اکریلیک، نحوه کار با قلم مو با استفاده از تکنیک یک ضربه صحبت کردم. ..."