من یک توسعه دهنده بازی چند رشته ای در Art STEM هستم. من یک نمایه فنی-طراحی دارم که اشتیاق زیادی به ایجاد سیستمهایی با رویکرد همدلانه دارد.
من در رشته طراحی گرافیک تحصیل کردم و سپس در 2018 به عنوان طراح و انیماتور برای بازی های ویدیویی فارغ التحصیل شدم. از آن زمان، من چندین مهارت آنلاین مربوط به توسعه بازی را یاد میگیرم و آموزش میدهم.
"در این کلاس ما میخواهیم یک موکاپ دوبعدی Topdown به سبک Pixel Art بسازیم. ما از یک مدل مرجع شروع میکنیم و خواهیم دید که چگونه میتوانیم هر قطعه را بسازیم.
"در این کلاس می خواهیم یاد بگیریم که پیکسل آرت چیست و ابزارهای مختلفی که می توانید از آنها برای ساخت پیکسل آرت استفاده کنید. همچنین اصول اولیه پیکسل a را یاد می گیریم."
"در این کلاس ما یک مجموعه کاشی هنری پیکسلی از یک فضای داخلی میسازیم که به ما امکان میدهد یک سطح مدولار بسازیم. در پایان کلاس شما میتوانید بسازید..."
"در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه بافت های نقاشی شده با دست را برای بازی های ویدئویی بسازید. یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا بافت های زیبا بسازید. همه چیز را به دست خواهید آورد."
در این کلاس، روند ساخت یک آیتم هنری پیکسلی برای یک بازی ویدیویی را بررسی خواهیم کرد. ما سند را تنظیم می کنیم و سپس می رویم. ..
"در این دوره آموزش ساخت Pixel Art با Aseprite را یاد می گیرید. رابط Aseprite و ابزارهای آن را یاد می گیرید، همچنین یاد می گیرید که چگونه anima بسازید. ..."
"در این کلاس ما میخواهیم یک موکاپ دوبعدی Sideview به سبک Pixel Art بسازیم. ما با ساخت پسزمینه اختلاف منظر قابل کاشی شروع میکنیم، سپس میرویم..."