Lilly Singh

یوتیوب، نویسنده، میزبان

لیلی سینگ یک سرگرم کننده، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و خالق چند وجهی است. او مجری برنامه است، برنامه گفتگوی آخر شب NBC او، که دومین خود را در ژانویه آغاز کرد. او علاوه بر تصدی تلویزیون در اواخر شب، یک تهیه کننده اجرایی در شرکت خودش، Unicorn Island Productions است.

لیلی به‌عنوان یک نیروی پیشرو در دنیای دیجیتال، بیش از 38 میلیون دنبال‌کننده در سراسر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش جمع‌آوری کرده است که در آنها می‌نویسد، تولید می‌کند و در ویدیوهای کمدی و الهام‌بخش بازی می‌کند.

در اکتبر 2020، او ویژه کمدی تک زن خود را در طاووس منتشر کرد و به طعنه گفت که چگونه همه ما در حال تطبیق با «عادی‌های جدید» جهان هستیم. سینگ این ویژگی خاص را از خانه ساخته و تا به امروز بیش از 64 شخصیت را بازی کرده است.

در آینده، لیلی در Riverdance: The Animated Adventure ایفای نقش خواهد کرد و بسیاری از پروژه های کمپانی تولید خود را برای نمایشگر بزرگ و تلویزیون زنده خواهد کرد.

در سال 2018، سینگ در فیلم HBO نامزد امی رامین بحرانی فارنهایت 451 در کنار مایکل شانون و مایکل بی جردن ظاهر شد. او همچنین در فیلم‌های بلند عصر یخبندان: مسیر برخورد و مادران بد ظاهر شده است. لیلی در سال 2016 در فیلم بلند خود به نام سفر به جزیره تکشاخ بازی کرد و تهیه‌کننده آن بود که تور جهانی او را که در آن به 27 شهر سفر کرد، مستند کرد.

خارج از صفحه نمایش، لیلی با کتابش ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. او با سلنا گومز، دواین «راک» جانسون، جیمی فالون، بیل گیتس، میشل اوباما، زندایا و پریانکا چوپرا و بسیاری دیگر همکاری داشته است.

یک کارآفرین موفق، لیلی رژ لب پرفروش خود را به نام BAWSE با Smashbox منتشر کرد و با Calvin Klein، Pantene و Olay همکاری کرده است. سینگ در فهرست فوربس 30 زیر 30 سال هالیوود اینترتینمنت، فست کمپنی خلاق ترین افراد، و تایم او را یکی از تاثیرگذارترین افراد در اینترنت معرفی کرد.

در سال 2017، یونیسف لیلی را به عنوان یکی از سفیران حسن نیت خود منصوب کرد. سینگ به عنوان یک صدا و فعال برجسته برای حقوق زنان و دسترسی دختران به آموزش، ابتکار #GirlLove خود را برای الهام بخشیدن به مثبت‌اندیشی در میان زنان به منظور حمایت بهتر از صدای یکدیگر و تشویق حرکت رو به بالا ایجاد کرد.

لیلی در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا ساکن است، اما یک کانادایی مغرور است که در تورنتو متولد و بزرگ شده است

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت در رسانه های اجتماعی: داستان سرایی ویدیویی در یوتیوب و فراتر از آن

Social Media Success: Video Storytelling on YouTube & Beyond

به سوپراستار یوتیوب و مجری شبانه لیلی سینگ بپیوندید تا کشف کنید چگونه می توانید عشق خود به داستان سرایی را به موفقیت در رسانه های اجتماعی تبدیل کنید! ویدیوها برای یک. ..