Monika Wahi

مونیکا واحی یک متخصص علوم داده و بیوتکنولوژی است که در تحقیق و تجزیه و تحلیل داده های مراقبت های بهداشتی ماهر است. مونیکا واحی بنیانگذار علوم بهداشتی واسانا است که به عنوان مدیر ارشد علوم و رئیس ارشد مالی فعالیت می کند. وی در اپیدمیولوژی ، انفورماتیک و زیست آمار تخصص دارد و در SAS ، R ، Excel و SQL مهارت دارد. او همچنین به عنوان رئیس خدمات حرفه ای دت ونچ و به عنوان مدرس خدمت می کند و آمار را در کالج لابوره در میلتون ، ماساچوست تدریس می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی مطالعات بهداشتی داده های بزرگ ، قسمت دوم

Designing Big Data Healthcare Studies, Part Two

بیاموزید که چگونه تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق داده های مراقبت های بهداشتی را انجام دهید. بخش دوم این مجموعه آموزشی شامل تحلیل و تفسیر توصیفی و رگرسیونی است.


آموزش طراحی مطالعات بهداشتی داده های بزرگ ، قسمت اول

Designing Big Data Healthcare Studies, Part One

بیاموزید که چگونه تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق داده های مراقبت های بهداشتی را انجام دهید. بخش اول این مجموعه آموزشی شامل اپیدمیولوژی ، طراحی مطالعه و برنامه ریزی مجموعه داده های تحلیلی است.


آموزش مباني ادراك داده ها

Data Curation Foundations

دسته بندی داده ها را به کیت ابزار علم اطلاعات خود اضافه کنید. بیاموزید که چگونه پرونده های کیوریتی را برای مستند کردن اطلاعات مجموعه داده ها و فرآیندهای مربوط به آن تهیه کنید.


آموزش SAS: 1 تحلیل توصیفی برای تحقیقات بهداشتی

SAS Essential Training: 1 Descriptive Analysis for Healthcare Research

با یادگیری نحوه انجام تجزیه و تحلیل توصیفی از یک مجموعه داده بررسی سلامت ، اصول SAS را کاوش کنید.


آموزش SAS Essential Training: 2 تحلیل رگرسیون برای تحقیقات بهداشتی

SAS Essential Training: 2 Regression Analysis for Healthcare Research

با یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل رگرسیون از یک مرکز داده بررسی سلامت ، با استفاده از این سیستم عامل محبوب تجزیه و تحلیل داده ها ، دانش SAS خود را عمیق تر کنید.


آموزش علم داده طراحی تجربی

The Data Science of Experimental Design

بیاموزید که چگونه یک آزمون A / B برای یک صفحه وب طراحی کنید ، آزمون را اجرا کنید ، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و براساس نتایج آزمون تصمیم بگیرید.


آموزش تجزیه و تحلیل توصیفی بهداشت و درمان در R

Descriptive Healthcare Analytics in R

بیاموزید که چگونه با استفاده از سیستم نظارت بر فاکتورهای خطرپذیری رفتاری (BRFSS) ، یک نظرسنجی نظارت بر بهداشت عمومی ، یک تجزیه و تحلیل کامل از مجموعه داده های مراقبت های بهداشتی با استفاده از R انجام دهید.


آموزش تجزیه و تحلیل بهداشت و درمان: رگرسیون در R

Healthcare Analytics: Regression in R

با استفاده از R. مدل رگرسیون خطی و مدل رگرسیون لجستیک را کشف کنید. در مورد نحوه تهیه ، توسعه و نهایی کردن مدلها با استفاده از فرایند مدل سازی گام به گام رو به جلو اطلاعات کسب کنید