Bari Ackerman

طراح/نقاش پارچه و سطح

من یک طراح کهنه کار 10 ساله الگوی سطح هستم با بیش از 16 مجموعه پارچه در بازار و همچنین کاغذ دیواری، فرش، ظروف، لوازم منزل، قاب گوشی و موارد دیگر. من برای پارچه‌های گالری هنری، دیوارهای جایگزین، نقاشی‌های دیواری، فرش‌های لولوی و تعداد زیادی از تولیدکنندگان دیگر طراحی می‌کنم.

وقتی در سال 2008 طراحی پارچه را شروع کردم، چیزی مانند Skillshare در اینترنت وجود نداشت. آموزش آنلاین واقعاً هنوز چیزی نبود. بنابراین، در حالی که پیش می رفتم چیزهایی درست می کردم که کار را سخت تر می کرد. بلند شدن و دویدن برای همیشه طول کشید. من بسیار هیجان زده هستم که بتوانم چیزهایی را که در این مسیر آموخته ام به اشتراک بگذارم. امیدواریم این کار را برای شما آسان تر کند!

این یک سفر بوده است و اکنون هنر من در Anthropologie، Grandin Road، Lulu و Georgia، و Pier 1 (و غیره) و همچنین پارچه فروشی ها در سراسر جهان است. من در مجلاتی مانند Origin Magazine، Where Women Create، Quilt Folk و Studios حضور داشته ام. و اخیراً مجموعه فرش من روی جلد آگهی داخلی مجله دومینو ظاهر شد. من همچنین در بسیاری از کتاب‌ها از جمله Botanica، Signature Styles و Blogging for Bliss دارای ویژگی‌هایی هستم.

برای همگام شدن با کلاس های جدیدی که ارائه می دهم، حتماً در لیست پستی من در BariJdesigns.com ثبت نام کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگو برای نقاشان (کلاس فتوشاپ برای هنرمندان سنتی)

Pattern Design For Painters (A Photoshop Class for Traditional Artists)

هنر خود را برای عرضه محصولات آماده کنید! با استفاده از فتوشاپ، یاد بگیرید که از هنر سنتی خود (نقاشی، طراحی و غیره) برای ایجاد تکرار الگو در حین حفظ استفاده کنید. ..