Liam Porritt

وکیل کارآموز و یوتیوبر

سلام - من لیام هستم

من یک وکیل کارآموز، YouTuber پاره وقت، پسر، برادر، موسس استارت آپ، دوست پسر، نوشیدنی قهوه سیاه، پدر گیاه... و اکنون سازنده دوره SkillShare هستم!

من از دانشگاه کمبریج فارغ التحصیل شدم (جایی که زبان فرانسه و اسپانیایی خواندم)، در کلاس حقوقی خود در کلاس اول بودم و اکنون در یک شرکت حقوقی شرکتی در لندن به عنوان وکیل کارآموز کار می کنم (که زمان زیادی از من می گیرد)!

>

در همین راستا، من طرفدار بزرگ کشف روش‌های جدید تفکر، ایجاد تعادل بین کار و زندگی، و بهترین عملکردم هستم. اوه و خوشحال بودن و من سعی می کنم همه اینها را در کانال YouTube خود به اشتراک بگذارم :)

اکنون - من شروع به ایجاد دوره های SkillShare با جزئیات در مورد برخی از ابزارها و تکنیک های مورد علاقه خود می کنم. لطفاً من را دنبال کنید، دوره من را بررسی کنید (تمرکز بیشتر، استرس کمتر - سیستم بهره وری نهایی خود را در Trello بسازید) و من بسیار مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم (مثل واقعاً ... من یکی از کسانی هستم که واقعاً ... پاسخ می دهد :p) وجود دارد!

دوره های این مدرس:

آموزش تمرکز بیشتر، استرس کمتر - سیستم بهره وری نهایی خود را در Trello بسازید

More Focus, Less Stress - Build Your Ultimate Productivity System in Trello

با ایجاد یک سیستم بهره‌وری ساده با وکیل شرکتی و همکاران، ساعت‌ها تمرکز کنید، احساس کنترل کنید، استرس را کاهش دهید و کار بسیار باکیفیت تولید کنید. ..