Kyle Rogan

موسس، کایل روگان

چه خبر، دوست!

اسم من کایل است و من یک فیلمساز، خواننده، ترانه سرا، نویسنده هستم... لیست ادامه دارد...

اما در قلب من یک داستان نویس و یک ماجراجو هستم.

من در روچستر، نیویورک (#BillsMafia) بزرگ شدم و در سال 2011 به لس آنجلس نقل مکان کردم. در سفر، کمی مشغول انجام کارها بودم. من تریلرها را تمیز کرده‌ام، کتاب‌ها را در قفسه‌ها گذاشته‌ام، قهوه سرو کرده‌ام، به دانش‌آموزان کمک کرده‌ام، روی کاناپه‌ها خوابیده‌ام، آموزش گیتار داده‌ام، از عروسی‌ها عکاسی کرده‌ام، ویدیوهای مهمانی بار میتسوا را ویرایش کرده‌ام، دوره‌های ترانه سرایی ایجاد کرده‌ام، مبلمان جمع‌آوری کرده‌ام، در مدرسه راهنمایی تدریس کرده‌ام، کار میز تحریر کرده‌ام. ، کار دستیار شخصی را انجام داد…

اما (به لطف خدا!) همه اینها برای خلق داستان و موسیقی کار کند. من این نعمت را دارم که می‌توانم آهنگ بنویسم، رکورد منتشر کنم، فیلم‌ها را ویرایش کنم، سریال‌های تلویزیونی بسازم، نمایش‌های تیتراژ، بازیگری فیلم بلند کنم، بازی کنم، فیلمنامه بنویسم، برای گروه‌ها باز کنم، یک آلبوم جمع‌آوری کنم، ویدیوهای موسیقی تولید کنم، پیش‌نویس‌ها! ) یک کتاب، راه اندازی یک کسب و کار، اجرا در خارج از کشور، پخش زنده موسیقی، برنده شدن جایزه Edinburgh Fringe First، توسعه بازاریابی و برندسازی، یک تولیدکننده همکار، نظارت بر یک "backlot"... و موارد دیگر که در آینده می آیند هنوز نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. :)

من یک آدم بازیگوش هستم که هر روز در حال رشد هستم و از جایی که هستم بسیار سپاسگزارم. امیدوارم از وقت خود در اینجا لذت ببرید و بفهمید من چه کار کرده ام. سرک بکش! دوست دارم وصل شوم 🤙

از حضور شما متشکریم!

-Kyle

دوره های این مدرس:

آموزش ترانه سرایی که مهم است - کلاس مبتدی

Songwriting That Matters - Beginner Class

آیا می خواهید یک آهنگ شگفت انگیز بنویسید اما نسبتاً در بازی جدید هستید؟ خوب شروع کنید به نوشتن یکی با من و ما آن را انجام می دهیم! در این کلاس یک ساعته، پیاده روی می کنم. ..


آموزش گیتار به روشی ساده

Learning Guitar the Easy Way

با این دوره آموزشی گام به گام گیتار را سریع یاد بگیرید. پس از این دوره، تقریباً می توانید هر آهنگی را که می خواهید پخش کنید. من تعداد زیادی کاربرگ و کارنامه ارائه می کنم. ..