Elizabeth Rissman

ایده ها. عمل. انجام شده.

سلام، من الیزابت هستم! من یک استراتژیست دیجیتال و مدیر پروژه خلاق هستم که در اورلاندو، فلوریدا زندگی می کنم. (بله، مردم در واقع اینجا زندگی می کنند، اگرچه تعطیلات در اینجا نیز بسیار جالب است.)

زندگی من شبیه داستان بسیاری از کارآفرینان است - من مشاغل مختلفی داشته ام که به طور همزمان واجد شرایط انجام هیچ کاری و همه چیز هستم. من روی کمپین های پرفروش نیویورک تایمز کار کرده ام، وب سایت هایی با بیش از 60000 کاربر در روز ایجاد و مدیریت کرده ام، و به مشتریان کمک کرده ام تا فروش و بازاریابی خود را نظام مند کنند.

اگر می‌توانید یک چیز در مورد من بدانید، این است: من دوست دارم دکمه "go" را فشار دهم. زیاد. من ایده پردازی سریع را با اجرای سریع جفت می کنم.

چه وب‌سایت، محتوای آنلاین یا محصولات دیجیتال، من در فرآیند همکاری خلاقانه پیشرفت می‌کنم. نتیجه تجربیات دیجیتالی به یاد ماندنی است که درآمدزایی می‌کند و برندهای قوی‌تر و بادوام‌تری می‌سازد.

برای سرگرمی، دوست دارم بیرون باشم (قایق سواری، قایق رانی، دوچرخه سواری)، یوگا، و به طور کلی از خطرات فلوریدا مانند تمساح، مار پیتون و تبدیل شدن به "زن فلوریدا" اجتناب کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک نمایه لینکدین کاملا باس بسازیم (متوسط/پیشرفته)

How to make a totally boss LinkedIn Profile (Intermediate/Advanced)

"سلام، من الیزابت ریسمن هستم و به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نمایه لینکدین ایجاد کنید که شما را مانند یک رئیس کامل جلوه دهد. در پایان این کلاس کوتاه، شما. .."