Fed Rios

طراح صنعتی

من یک طراح صنعتی باتجربه با یک دهه تجربه در ساخت قطعات با کارایی بالا برای دوچرخه سواری و صنایع فضای باز هستم. من همچنین اسباب‌بازی‌ها، دستگاه‌های الکترونیکی، ابزارهای جراحی و روبات‌ها را طراحی کرده‌ام.

من استودیوی طراحی فدرال ریوس را اجرا می کنم. که در کمک به بنیانگذاران، استارت آپ ها و شرکت های تاسیس شده با تولید مفهوم و اصلاح در مراحل اولیه توسعه محصول تخصص دارد.

اشتیاق من در ارتباط بصری، و استفاده از طراحی مداوم و تمرین ذهنی به عنوان ابزاری برای بهبود مداوم است. من اغلب از دانشگاه ها و شرکت ها در سراسر جهان بازدید می کنم تا کارگاه های طراحی طراحی را برگزار کنم و روند طراحی خود را به اشتراک بگذارم.

می توانید نمونه کارهای طراحی صنعتی من را در این آدرس بیابید:

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی طرح: توسعه و ارائه طرح های محصول در Procreate

Design Sketching: Develop and Render Product Designs in Procreate

"توانایی به وضوح تجسم و برقراری ارتباط یک مفهوم یا ایده طراحی یکی از اساسی ترین مهارت های مورد نیاز طراحان صنعتی است. برای تولید مثل. .."


آموزش طراحی طرح: تسلط بر نماهای منفجر شده

Design Sketching: Mastering Exploded Views

«طراحان صنعتی، مهندسان مکانیک و وکلای ثبت اختراع از نقشه‌های نمای انفجاری برای نشان دادن همه بخش‌های یک محصول و نحوه استفاده از آنها استفاده می‌کنند.»


آموزش طراحی طرح: تسلط بر بیضی ها

Design Sketching: Mastering Ellipses

طراحی بیضی‌های دست آزاد یکی از سخت‌ترین مهارت‌های اساسی برای تسلط برای طراحان است، اما درست کردن آن‌ها برای از بین بردن مفاهیم طراحی بسیار مهم است. ..