Charnelle Barlow

ایلوستریتور و طراح الگوی سطح


اسم من Charnelle Pinkney Barlow است و من چهره دوست داشتنی پشت Call Me Chartreuse هستم. من در اصل از Poughkeepsie، Ny، یک تصویرگر و طراح سطوح هستم که به همان اندازه که عاشق چای هستم عاشق طراحی هستم... و این خیلی عشق است!

تصاویری که من ایجاد می‌کنم برای لذت بردن کودک درون شما ساخته شده‌اند. این الگوها و تصاویر عجیب و غریب که با دست طراحی شده اند از اشیاء روزمره، حیوانات و غذا الهام گرفته شده اند.

این را به آثار هنری خود واگذار می‌کنم که داستان‌هایم را بگویم و دیگران را بخندانم. هر چیزی که من می کشم معمولاً یک هدیه مرده است در مورد آنچه که در حال حاضر به آن وسواس دارم (کسی گفت دونات؟؟).

از حضور شما متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش قلم، کاغذ، قیچی: ایجاد الگوها به روش آنالوگ

Pen, Paper, Scissors: Creating Patterns the Analog Way

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه بدون نیاز به استفاده از همه ابزارهای دیجیتالی جذاب مانند Photoshop و Illustrator یک الگوی تکراری ایجاد کنید؟ خوب، در این کلاس شما. ..


آموزش تکرار کلید است: یک الگوی تکراری نیمه قطره در فتوشاپ ایجاد کنید

Repetition is Key: Create a Half Drop Repeat Pattern in Photoshop

"تکرارهای نیم قطره خیلی جالب به نظر می رسند، اما می توانند کاملاً گیج کننده باشند. در این کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه مربع را به تکرار تبدیل کنید که به آن جذابیت می افزاید."


آموزش هوشمند شوید: با استفاده از اشیاء هوشمند در Adobe Photoshop به الگوها لایه اضافه کنید

Get Smart: Add Layers to Patterns Using Smart Objects in Adobe Photoshop

"آیا اشیاء هوشمند واقعا هوشمند هستند؟ چرا بله... بله آنها هستند، اما فقط در صورتی که بدانید چگونه از آنها استفاده کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که یک Smart Object چه کارایی دارد. .."


آموزش کاغذ به الگو: چگونه نقاشی های خطی را به یک تکرار بدون درز تبدیل کنیم

Paper to Pattern: How to Turn Line Drawings into a Seamless Repeat

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فتوشاپ به عنوان ابزاری برای ایجاد یک الگوی بدون درز از خطوط سیاه و سفید خود استفاده کنید. در پایان این تو. ..


آموزش Ordered Chaos: یک الگوی تکراری با استفاده از گرید در فتوشاپ ایجاد کنید

Ordered Chaos: Create a Toss-Repeat Pattern Using a Grid in Photoshop

"در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از یک شبکه مربعی، یک الگوی تکرار پرتاب به ظاهر تصادفی ایجاد کنند. در نهایت با یک پت پراکنده با فاصله خوب مواجه خواهید شد..."