Ali Abidin

یکی از بنیانگذاران I'm On My Way

علی یکی از بنیانگذاران I m On My Way® و رئیس سازمانی شادکامی Insight Out است. او مشتاقانه افراد را قادر می سازد تا تأثیر خود را از طریق یک سفر تحول آفرین برای کشف و زندگی هدف زندگی خود به حداکثر برسانند.

علی به 37 کشور سفر کرده و سمینارهای رهبری و توسعه سازمانی بسیاری را به عنوان مربی و تسهیل کننده ارائه کرده است. او MPA خود را از مدرسه خدمات عمومی واگنر در دانشگاه نیویورک و لیسانس خود را در مدیریت بازاریابی از دانشگاه اندونزی به دست آورد. او همچنین یک مربی خارجی معتبر از برنامه گواهینامه مربیگری دانشگاه کلمبیا است.

در سال 2017، مجله Marketeers جایزه "CITIZEN 4.0 UNDER 40 را برای مشارکت در جامعه و انسانیت" به علی دریافت کرد.

در I'm On My Way، علی افراد را از طریق رویدادهای ماهانه و سالانه، نوشتن مقاله، ساختن ویدیو، و ضبط پادکست تسهیل می‌کند. او همچنین Purposeful People Community را تأسیس کرد، جامعه‌ای متشکل از افرادی که قبلاً هدف زندگی خود را کشف کرده و زندگی می‌کنند، به عنوان سیستم پشتیبانی آنها برای اتصال، همکاری و هم افزایی با یکدیگر.

دوره های این مدرس:

آموزش مراحل عملی در کشف هدف زندگی شما

Practical Steps In Discovering Your Life Purpose

در اینجا، ما به شما این امکان را می دهیم که 3 سرنخ خود را برای کشف هدف زندگی خود کاوش کنید، بیاموزید که اشتیاق واقعی شما چیست و چرا نباید (فقط) از اشتیاق خود پیروی کنید. ..